Hehehe dat zal wel meevallen, en het is altijd nog beter dan de Bomfunks!quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb vandaag al de luisteraars al weggejaagd met overdosis Reggae vanaf balkon.
Ik ga ff zoeken wat ik nog heb staan.quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe dat zal wel meevallen, en het is altijd nog beter dan de Bomfunks!
quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga ff zoeken wat ik nog heb staan.
quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga ff zoeken wat ik nog heb staan.
Dan zou ik even een afspraak maken met de dokter.quote:
Moet eerst opzoeken hoe die man heet.quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan zou ik even een afspraak maken met de dokter.
quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het gaat nu even helemaal unterberg.
apart spul welquote:
dat welquote:
Er zijn wel meer lekkere kruidenbittertjes, maar je moet ze niet te vaak drinken, vind ik.quote:
quote:
ik deed er best wel lang mee, met eentjequote:Op woensdag 27 juli 2016 01:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn wel meer lekkere kruidenbittertjes, maar je moet ze niet te vaak drinken, vind ik.En je er ook niet klem in zuipen.
oeh. appelsapquote:
Owjee, gevoelig punt.quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:22 schreef ToT het volgende:
[..]Oh hell no! In m'n studententijd er flink van over m'n nek gegaan en sindsdien blief ik die zooi ABAOLUUT niet meer!
Met zo'n klein kutflesje?quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik deed er best wel lang mee, met eentje
je gaat er zelfs nu nog scheef van pratenquote:Op woensdag 27 juli 2016 01:22 schreef ToT het volgende:
[..]Oh hell no! In m'n studententijd er flink van over m'n nek gegaan en sindsdien blief ik die zooi ABAOLUUT niet meer!
quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
je gaat er zelfs nu nog scheef van praten
ik vond die smaak wel interessant, en wilde die smaak een beetje lang uitsmerenquote:
Ah!quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik vond die smaak wel interessant, en wilde die smaak een beetje lang uitsmeren
eerst veel rum en wijn.. dan bier..quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ow wacht.......dit kan helemaal verkeerd begrepen worden.
quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ow wacht.......dit kan helemaal verkeerd begrepen worden.
Waaromquote:Op woensdag 27 juli 2016 01:32 schreef knokkels het volgende:
Ok. Denk toch dat ik morgen een jointje ga halen
zag je mijn ninjaedit net?quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Waaromen niet
?
Zit er een minder fijne reden achter?
Ow, kut man!quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
zag je mijn ninjaedit net?
Die typte ik nadat mijn nek weer eens omklapte.
he smoked two joints in the morning, smoked two joints at night. smoked two joints in the afternoon. Made him feel alrightquote:
alcohol helpt me dan weer niet met mijn nek.quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:37 schreef ToT het volgende:
En toch blijf ik persoonlijk vinden dat alcohol een lekkerdere feeling geeft dan een joint.
Bij alcohol kan ik ook beter blijven denken, wat ik ook wel een vereiste vind.
Ja bij mijn nek werken 2 paracetamol en een paar glazen whisky het beste.quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
alcohol helpt me dan weer niet met mijn nek.
cannabis wel![]()
En ik liep vanmiddag nog langs een marktkraam waar ze cbd olie verkochten
afkloppen, de laatste paar maanden heb ik er écht weinig last van gehadquote:Op woensdag 27 juli 2016 01:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja bij mijn nek werken 2 paracetamol en een paar glazen whisky het beste.
Maar jij hebt wel een stuk erger probleem met jouw nek natuurlijk.
Dat is nog van die val van laatst?quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb wel met last van linkerbeen, na paar uur peerdrijden merk ik wat kramp daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |