Hehehe dat zal wel meevallen, en het is altijd nog beter dan de Bomfunks!quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb vandaag al de luisteraars al weggejaagd met overdosis Reggae vanaf balkon.
Ik ga ff zoeken wat ik nog heb staan.quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe dat zal wel meevallen, en het is altijd nog beter dan de Bomfunks!
quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga ff zoeken wat ik nog heb staan.
quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga ff zoeken wat ik nog heb staan.
Dan zou ik even een afspraak maken met de dokter.quote:
Moet eerst opzoeken hoe die man heet.quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan zou ik even een afspraak maken met de dokter.
quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het gaat nu even helemaal unterberg.
apart spul welquote:
dat welquote:
Er zijn wel meer lekkere kruidenbittertjes, maar je moet ze niet te vaak drinken, vind ik.quote:
quote:
ik deed er best wel lang mee, met eentjequote:Op woensdag 27 juli 2016 01:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn wel meer lekkere kruidenbittertjes, maar je moet ze niet te vaak drinken, vind ik.En je er ook niet klem in zuipen.
oeh. appelsapquote:
Owjee, gevoelig punt.quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:22 schreef ToT het volgende:
[..]Oh hell no! In m'n studententijd er flink van over m'n nek gegaan en sindsdien blief ik die zooi ABAOLUUT niet meer!
Met zo'n klein kutflesje?quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik deed er best wel lang mee, met eentje
je gaat er zelfs nu nog scheef van pratenquote:Op woensdag 27 juli 2016 01:22 schreef ToT het volgende:
[..]Oh hell no! In m'n studententijd er flink van over m'n nek gegaan en sindsdien blief ik die zooi ABAOLUUT niet meer!
quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
je gaat er zelfs nu nog scheef van praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |