Mag ook gewoon tegen mij. Vind het wel prettig om te horen wanneer ik aan het klooien ben.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:43 schreef tailfox het volgende:
Tailfox doet nog 2 nummers om medische redenen
dan staar je alleen maar naar haar. werkt ook nietquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Misschien mag Henkelientje bij mij de techniek wel regelen. WOrdt het nog eens wat met mijn shows
paracetamoxyfruzebendroneomycin?quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:43 schreef tailfox het volgende:
Tailfox doet nog 2 nummers om medische redenen
Het ligt allemaal heel sterk aan de manier waarop.quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mag ook gewoon tegen mij. Vind het wel prettig om te horen wanneer ik aan het klooien ben.
Blijf je scherp van.
quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
dan staar je alleen maar naar haar. werkt ook niet
Mijn muts zegt steeds tegen mij dat ik ongevoelige egoistische klootzak ben maar toch wil ze me niet kwijt.quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Het ligt allemaal heel sterk aan de manier waarop.
je hebt het over vrouwen. vage wezens zijn het maar o zo leukquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn muts zegt steeds tegen mij dat ik ongevoelige egoistische klootzak ben maar toch wil ze me niet kwijt.
Snap daar niets van?
quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn muts zegt steeds tegen mij dat ik ongevoelige egoistische klootzak ben maar toch wil ze me niet kwijt.
Snap daar niets van?
Ze kent me niet zonder,quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:48 schreef knokkels het volgende:
[..]nah joh, da's vast wanneer je je dagelijkse joint niet heb gehad
quote:
jij bedankt voor het draaienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |