Hier ook. Vind rijden echt ontzettend leuk en doe het graag. Ook op de snelweg, dat vind ik juist het meest makkelijke om te rijden.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:01 schreef Sarabi het volgende:
Ik hou echt van rijden, toch een soort gevoel van vrijheid . Vorige maand nog naar zuid Spanje gereden
Misschienquote:Op woensdag 27 juli 2016 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Je leert het in stapjes hè, je went er langzaam aan. En dan kan het best nog wel eens zijn dat jij het ook leuk gaat vinden.
Wij hebben het geluk dat het een leaseauto is.quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:37 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik kan het nu niet betalen, anders stapte ik zó over op automaat!
Goed geregeldquote:Op woensdag 27 juli 2016 22:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wij hebben het geluk dat het een leaseauto is.
Goed, zit lekker aan een boullionnetje, aan het wachten tot ik weer wat te eten krijgquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:17 schreef LPFAN het volgende:
Weer mijn voorraad medicijnen gekregen voor een maand, kan er haast mee gewichtheffen
4 dozen van die vieze suikertabletten voor het fosfaat ;p en verder maagzuur remmers, bloedverdunners en vitamine d pillen en drank.quote:
Succes met het wegwerken daarvanquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:24 schreef LPFAN het volgende:
[..]
4 dozen van die vieze suikertabletten voor het fosfaat ;p en verder maagzuur remmers, bloedverdunners en vitamine d pillen en drank.
Goeiemorgen!quote:
Niet meer naar de sportschoolquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:17 schreef LPFAN het volgende:
Weer mijn voorraad medicijnen gekregen voor een maand, kan er haast mee gewichtheffen
Komt goed ;pquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:25 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Succes met het wegwerken daarvan
Goeiemorgen zegquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:27 schreef Natalie het volgende:
[..]
Goeiemorgen!
[..]
Niet meer naar de sportschool
De kleine meid was, onkarakteristiek, om 7 uur al wakker. Normaal slaapt ze met gepak door tot half 9. Hopelijk haalt ze het vanmiddag in, anders ben ik een tijdje onder de pannen.
Ze maakt wel vaker geluidjes in haar slaap. Maar nu was ze écht wakker en lag me met grote ogen aan te kijken toen ik de kamer binnen kwam. Ze is nu net 9 maanden oudquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:29 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Goeiemorgen zegDat is wel erg vroeg!
Hoe oud is ze?
(Billy was 0930)
Wat doe je zoal, Sarabi?quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:39 schreef Sarabi het volgende:
Hier gaat alles ook goed. Net lekker gesport
Normaal 2x in de week buikdansen maar vanwege de zomervakantie is dat nu nog maar 1x in de week.quote:
Woei, dat hoor ik niet vaak, zegquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Normaal 2x in de week buikdansen maar vanwege de zomervakantie is dat nu nog maar 1x in de week.
Dus om toch bezig te blijven doe ik nu de 30 day shred van Jillian Michaels.
Een babyquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:32 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ze maakt wel vaker geluidjes in haar slaap. Maar nu was ze écht wakker en lag me met grote ogen aan te kijken toen ik de kamer binnen kwam. Ze is nu net 9 maanden oud
Half 10. Wauw! Hoe oud is Billy?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |