Dat interesseerde me niet. Vraag blijft.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je had kunnen zeggen wrm is dat een gevolg van elkaar dan had ik je intellectueel genoemd maar jammer kans gemist
ik speel een quizquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat interesseerde me niet. Vraag blijft.
Als ik zou caren zou ik nu wel heel tevreden zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:10 schreef Germano het volgende:
[..]
O, ik geef wel om jullie hoor. Komen e-moties bij kijken weet je.
Veel plezier ik speel geen spelletjes.quote:
Rebel rebel.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik zou caren zou ik nu wel heel tevreden zijn.
Waar is de interpunctie?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je had kunnen zeggen wrm is dat een gevolg van elkaar dan had ik je intellectueel genoemd maar jammer kans gemist
Mick Jagger.quote:
En waarom is 'waarom' afgekort tot 'wrm'?quote:
Niemand cared.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:12 schreef Le_Professeur het volgende:
dat woord caren mag ook wel verbannen worden, in mijn bescheiden optiek.
Je moet niet zo carenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:12 schreef Le_Professeur het volgende:
dat woord caren mag ook wel verbannen worden, in mijn bescheiden optiek.
kkquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En waarom is 'waarom' afgekort tot 'wrm'?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn geen spelletjes meer maar serieuze zaken.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel met mijn gevoelens momenteel
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kkDat is wel heel ver gezocht..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
het leven moet je volgens Coen Simon spelen als een spelquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat zijn geen spelletjes meer maar serieuze zaken.
Taaldegradatie. Praat maar even met Chloro.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En waarom is 'waarom' afgekort tot 'wrm'?
Ik heb begrip voor jou en je situatie.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vind wel voor de hand liggen eigk
Ik heb anders geen healthbar. Stom advies.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het leven moet je volgens Coen Simon spelen als een spel
wat nu?
Graagquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Taaldegradatie. Praat maar even met Chloro.
voor iemand die de c struktueel schrijft als k heb je wel grote mond over de taalquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Taaldegradatie. Praat maar even met Chloro.
Dit is mijn andere kant.quote:
je gebruikt infinite health cheatquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb anders geen healthbar. Stom advies.
weet niet, vind het maar een simpele opvattingquote:
ken je het of ga je af op wat ik zei?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:17 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
weet niet, vind het maar een simpele opvatting
Heb je ook een cheat voor een leven? Ahahaquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je gebruikt infinite health cheat
Was een poster.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben zojuist even naar de badkamer gegaan om in de spiegel te kijken. Ik ben dus gewoon echt uitzonderlijk knap. DAMN!
Was het maar zoquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je gebruikt infinite health cheat
kijk naar mijn leven en vraag nog eensquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je ook een cheat voor een leven? Ahaha
Dit is zo'n moment waarop ik FOK! dus niet serieus neem.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben zojuist even naar de badkamer gegaan om in de spiegel te kijken. Ik ben dus gewoon echt uitzonderlijk knap. DAMN!
Zou je vaker moeten doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dit is zo'n moment waarop ik FOK! dus niet serieus neem.
Wanneer het beneden niet stroomt loopt het boven over.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |