Dat interesseerde me niet. Vraag blijft.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je had kunnen zeggen wrm is dat een gevolg van elkaar dan had ik je intellectueel genoemd maar jammer kans gemist
ik speel een quizquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat interesseerde me niet. Vraag blijft.
Als ik zou caren zou ik nu wel heel tevreden zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:10 schreef Germano het volgende:
[..]
O, ik geef wel om jullie hoor. Komen e-moties bij kijken weet je.
Veel plezier ik speel geen spelletjes.quote:
Rebel rebel.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik zou caren zou ik nu wel heel tevreden zijn.
Waar is de interpunctie?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je had kunnen zeggen wrm is dat een gevolg van elkaar dan had ik je intellectueel genoemd maar jammer kans gemist
Mick Jagger.quote:
En waarom is 'waarom' afgekort tot 'wrm'?quote:
Niemand cared.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:12 schreef Le_Professeur het volgende:
dat woord caren mag ook wel verbannen worden, in mijn bescheiden optiek.
Je moet niet zo carenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:12 schreef Le_Professeur het volgende:
dat woord caren mag ook wel verbannen worden, in mijn bescheiden optiek.
kkquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En waarom is 'waarom' afgekort tot 'wrm'?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn geen spelletjes meer maar serieuze zaken.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel met mijn gevoelens momenteel
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kkDat is wel heel ver gezocht..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |