het leven moet je volgens Coen Simon spelen als een spelquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat zijn geen spelletjes meer maar serieuze zaken.
Taaldegradatie. Praat maar even met Chloro.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En waarom is 'waarom' afgekort tot 'wrm'?
Ik heb begrip voor jou en je situatie.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vind wel voor de hand liggen eigk
Ik heb anders geen healthbar. Stom advies.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het leven moet je volgens Coen Simon spelen als een spel
wat nu?
Graagquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Taaldegradatie. Praat maar even met Chloro.
voor iemand die de c struktueel schrijft als k heb je wel grote mond over de taalquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Taaldegradatie. Praat maar even met Chloro.
Dit is mijn andere kant.quote:
je gebruikt infinite health cheatquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb anders geen healthbar. Stom advies.
weet niet, vind het maar een simpele opvattingquote:
ken je het of ga je af op wat ik zei?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:17 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
weet niet, vind het maar een simpele opvatting
Heb je ook een cheat voor een leven? Ahahaquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je gebruikt infinite health cheat
Was een poster.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben zojuist even naar de badkamer gegaan om in de spiegel te kijken. Ik ben dus gewoon echt uitzonderlijk knap. DAMN!
Was het maar zoquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je gebruikt infinite health cheat
kijk naar mijn leven en vraag nog eensquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je ook een cheat voor een leven? Ahaha
Dit is zo'n moment waarop ik FOK! dus niet serieus neem.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben zojuist even naar de badkamer gegaan om in de spiegel te kijken. Ik ben dus gewoon echt uitzonderlijk knap. DAMN!
Zou je vaker moeten doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dit is zo'n moment waarop ik FOK! dus niet serieus neem.
Wanneer het beneden niet stroomt loopt het boven over.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |