Nou een beetje geluk dus dat die vieringen niet zo meer in trek zijn dus.quote:
Niet per ongeluk een foto van het slachtoffer ofzo?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:29 schreef Hathor het volgende:
Maar goed, ik zag eerder een foto van iemand met een Engels klinkende naam, was dat een hoax of gaat het hier om een bekeerling?
Met de stelligheid dat het dus een Moslim MOET zijn wat jou betreft?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:29 schreef Hathor het volgende:
Maar goed, ik zag eerder een foto van iemand met een Engels klinkende naam, was dat een hoax of gaat het hier om een bekeerling?
Nee niet alle moslims, maar wel dat hele kutgeloof in zijn totaliteit. Dat geloof biedt de mogelijkheid voor deze gruweldaden.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is juist een hele normale en redelijk mening. Maar je bent een roepende in de woestijn man. Je moet alle Moslims linken aan deze gruweldaden.²
Nee, een blonde brildragende gast, stond in het vorige topic dacht ik.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:30 schreef Physsic het volgende:
[..]
Niet per ongeluk een foto van het slachtoffer ofzo?
Dat word hier toch gezegd of niet?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Met de stelligheid dat het dus een Moslim MOET zijn wat jou betreft?²
twitter:Parveen_Comms twitterde op dinsdag 26-07-2016 om 12:29:02Slashing throat of 92 yr old Catholic priest in a church - think France will have had enough. This will start riots. #Normandy #FranceAttack reageer retweet
Dat was een trollreactie, hij wordt altijd door schimmige bronnen gemeld als dader van een aanslag.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, een blonde brildragende gast, stond in het vorige topic dacht ik.
Punt is dat er dan iemand mee moet beginnen. Niet iedereen krijgt het voor elkaar om een grote bijeenkomst te organiseren.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wellicht zou je als bonafide moslim samen met andere bonafide moslims eens een grote demo moeten organiseren tegen mensen die terreur bedrijven uit naam van de Islam.
Dan doe je wat tegen radicalisering en terrorisme, je laat potentiele gekkies zien dat ze fout bezig zijn
Denk dat Parveen_Comms daar naast zit.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:31 schreef StaceySinger het volgende:
twitter:Parveen_Comms twitterde op dinsdag 26-07-2016 om 12:29:02Slashing throat of 92 yr old Catholic priest in a church - think France will have had enough. This will start riots. #Normandy #FranceAttack reageer retweet
Ahh ok dat heb ik gemist dan.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:32 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Dat was een trollreactie, hij wordt altijd door schimmige bronnen gemeld als dader van een aanslag.
Is dat een bekend persoon?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:32 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Denk dat Parveen_Comms daar naast zit.
Inderdaad. Na elke aanslag is er weer die angst over die "backlash". Elke keer weer zitten ze er naast. Europa blijft lekker incasseren. We hebben het momenteel nog veel te goed om onze comfortabele levens te riskeren.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:32 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Denk dat Parveen_Comms daar naast zit.
Ik vraag mij af waarom ze die andere ook niet hebben vermoord.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:34 schreef Jigzoz het volgende:
Dan ben je dus zover dat je mensen in een kerk gaat gijzelen vanwege... Iets. Maar op het moment dat je op het punt staat een 92-jarige man zijn keel door te snijden, dan moet er toch wel ergens iets van een geweten gaan opspelen.
Ik weet dat sommige mensen totaal geen empathie kennen, maar dit is echt beestachtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |