Dit gaat bijna 1 op 1 op voor mijn kinderenquote:Op woensdag 27 juli 2016 07:39 schreef Tante_Soesa het volgende:
Voor Suze hoef ik ook de tv niet echt aan te zetten, ze kijkt 3 min en gaat wat anders doen (tenzij liedjes van 'adrie' (k3)). Peuter daarentegen kijkt wel heel erg graag tv en kan dat ook laaaaaang. Ze kijkt vaak wel 2x per dag een uurtje ofzo. Op mijn vrije woensdag hebben ze net 2 dagen kdv achter de rug en ik merk dat E dan ook meer tv/rust behoefte heeft. Ze heeft sowieso tussen de middag, als Suus gaat slapen, ook echt nog rust nodig. Ze slaapt al bijna een jaar niet meer overdag (ze wordt zondag 4) maar heeft nog wel dat rustmoment nodig. Die krijgt ze nu eigenlijk alleen maar van even op de bank liggen en een filmpje kijken of even een spelletje op de iPad. Na een uurtje ofzo is ze weer wat bijgetrokken en gaan we samen wat doen.
Wat is verticaal en wat is horizontaal?quote:Op woensdag 27 juli 2016 10:18 schreef Loj het volgende:
Bij ons stond vroeger de tv ook altijd aan. Bij vriendje niet, dus die heeft mij daar ook echt wel op gewezen.
Nu dus op een dag liever geen beeldschermtijd. Gebeurt t wel, geen probleem
Hier verticale groepen op het kdv. Ben daar wel echt blij mee voor dreumes... (Bij peuter ligt het iets anders, maar dat hoort hier niet thuis)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga het proberen jaquote:Op woensdag 27 juli 2016 10:53 schreef Razztwizzle het volgende:
Oooh MwCac dat vraagt wel om een filmpjeKan je 'm niet lokken aan de andere kant van het gordijn
?
Hoe is 't nu met je vrouw trouwens? En hou jij het een beetje vol?
quote:Op woensdag 27 juli 2016 10:18 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Dit gaat bijna 1 op 1 op voor mijn kinderen.
Zo veel overeenkomsten tussen die van ons volgensmij. Altijd weer een feest van herkenning als je post.
OUD / Op vakantie met (kleine) kinderen #10 - seizoen 2016quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:16 schreef silliegirl het volgende:
Hallo! Ik kom mijn vraag even hier stellen want jullie baby's zijn geen baby's meer en ik heb wat ervaringsverhalen nodig.
Wij gaan binnenkort op vakantie, met 't vliegtuig. Heeft er iemand tips&Tricks voor mij mbt mijn (dan bijna) 10 maander die meereist?
Koud. Fles dronk hij ook al met lauw kraanwater, al tijden.quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:43 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Gaven jullie die melk nog warm of gewoon koud?
mauw drinkt nog steeds melk uit een fles. Tegenwoordig hoef ik het niet meer op te warmen maar heb ik nog best lang gedaan.quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:33 schreef kazy het volgende:
Over die flessen.. M. krijgt nu tussen de middag koemelk maar dat blieft ze alleen lauw/warm in een fles en absoluut niet koud en/of in een (tuit)beker. Hoe zijn jullie van de flessen afgegaan? Gewoon af en toe proberen?
Edit: ze drinkt trouwens wel koud water uit een rietjesbeker dus ze kan wel uit iets anders drinken maar met melk wil het niet.
Dat heb ik met L hier ook inderdaad. Ik wist dat ALLEEN WATER ook heel zeker, en met W ging* dat ook prima, maar met L is dat een ander verhaal..Water laat hij gewoon staan (of gooit hij om). Hij wil/lust overigens ook geen melk (fles is ook nooit gelukt hier). Bv is nog steeds zijn favoriete drankje, maar dat krijgt hij alleen voor het slapen en bij het wakker worden (als ik er ben dan). Verder alleen diksap of sinaasappelsap.quote:Op donderdag 28 juli 2016 07:20 schreef Stormqueen het volgende:
Mauw is helaas een picky drinker. Water is alleen interessant uit spannende verpakkingen. Dus als ik haar alleen water zou geven zou ze misschien maar 100 cc drinken op een dag en geloof me, ik heb het geprobeerd. Ik was zelfs uitermate stellig in mijn ALLEEN WATER VOOR MIJN KIND!
Ze drinkt wel melk en sap (uiteraard)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |