Klinkt als een heerlijke trip Luna.
 Klinkt als een heerlijke trip Luna.  
  Hopelijk heb je nog iets aan SQ of de tips hier.
 Hopelijk heb je nog iets aan SQ of de tips hier.  

Vanish kan echt heel goed de boosdoener zijn! Ik krijg ook al-tijd uitslag van dat spul. Zelfs na goed uitspoelen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:36 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Fijn dat jullie alsnog weer op pad konden Selvaria!
En dat klinkt heel relaxed Luna! Blije Ketel
Oh, hopelijk valt het mee Loj! Hier ook bultjes, ik verdenk het wassen van een shirtje met Vanish ervan, want het zit echt op haar schouders, waar haar huid dus wel het shirtje raakt en niet een romper met spaghettibandjes. Als het warmte was dan zat het waarschijnlijk ook onder de romper.
Nog twee dagen werken en dan heb ik vakantie
 .
 .  

ze gaat dan heel passief op de bank met zo'n gaapbekkie naar de TV/iPad/iPhone zitten staren. Ik merk aan haar dat ze nu ook begint te zeuren om "VISIE KIJKE VISIE KIJKE VISIE KIJKE" en dat snap ik wel, het is ook superleuk natuurlijk. En ik heb er niks op tegen, maar niet als het een soort voorwaarde voor vermaak wordt. Maar geen idee dus wat normaal is.
 ze gaat dan heel passief op de bank met zo'n gaapbekkie naar de TV/iPad/iPhone zitten staren. Ik merk aan haar dat ze nu ook begint te zeuren om "VISIE KIJKE VISIE KIJKE VISIE KIJKE" en dat snap ik wel, het is ook superleuk natuurlijk. En ik heb er niks op tegen, maar niet als het een soort voorwaarde voor vermaak wordt. Maar geen idee dus wat normaal is.  .
 . 

Wij hadden er maar gewoon lol om, wij weten wel beter! Oh em we hebben ze, toen we weggingen, heel netjes in het Duits nog een fijne vakantie gewenst
 Wij hadden er maar gewoon lol om, wij weten wel beter! Oh em we hebben ze, toen we weggingen, heel netjes in het Duits nog een fijne vakantie gewenst  

de rest van de tijd stimuleer ik liever ander gedrag.
 de rest van de tijd stimuleer ik liever ander gedrag.  

Als ik kook (okuh!) dan wil hij kijken wat ik doe, laat zich niet afleiden dan. En verder vermaakt hij zich wel met boekjes/auto's/buiten prutten/keukenkastjes (
 Als ik kook (okuh!) dan wil hij kijken wat ik doe, laat zich niet afleiden dan. En verder vermaakt hij zich wel met boekjes/auto's/buiten prutten/keukenkastjes (  )
 ) )
 )

volgens N en L. Dan zet ik de tv snel weer uit. Ze kijken toch niet.
 volgens N en L. Dan zet ik de tv snel weer uit. Ze kijken toch niet. 

de trein duplo app
 de trein duplo app   en ook de dieren app. Doen we samen want hij klikt geregeld het spel uit beeld
 en ook de dieren app. Doen we samen want hij klikt geregeld het spel uit beeld   ook muziek apps, hij is gek op muziek instrumenten. Wil ik graag stimuleren. Daar heb ik nu allemaal apps voor gedownload en doen we samen. Mijn tablet is oid en traag maar het werkt en hij krijgt zo ook wat die vaardigheden onder de knie. Kan later ook prima en thuis gaat dat ding de kast weer in denk ik.
 ook muziek apps, hij is gek op muziek instrumenten. Wil ik graag stimuleren. Daar heb ik nu allemaal apps voor gedownload en doen we samen. Mijn tablet is oid en traag maar het werkt en hij krijgt zo ook wat die vaardigheden onder de knie. Kan later ook prima en thuis gaat dat ding de kast weer in denk ik.  zometeen voor de tweede keer naar zwembad met warm zout water
 zometeen voor de tweede keer naar zwembad met warm zout water   zoveel fijner dan chloor. R steeds proeven
 zoveel fijner dan chloor. R steeds proeven   

). We kijken ook veel bbc4 voor het taalaanbod, dat vind ik net als room dus ook wel educatieve meerwaarde hebben. Als hij er klaar mee is gaat hij wel wat anders doen in de regel. Ik ben idd wel meer van het actieve en inventieve spel dan van zitten en consumeren, maar ik zie ook echt dat hij er dingen van opsteekt. Balans enzo.
 ). We kijken ook veel bbc4 voor het taalaanbod, dat vind ik net als room dus ook wel educatieve meerwaarde hebben. Als hij er klaar mee is gaat hij wel wat anders doen in de regel. Ik ben idd wel meer van het actieve en inventieve spel dan van zitten en consumeren, maar ik zie ook echt dat hij er dingen van opsteekt. Balans enzo.  ja hallo, ik ben niet de hele week consequent bezig zodat jij nu lekker makkelijk tv-tijd kan uitdelen als sinterklaas he
 ja hallo, ik ben niet de hele week consequent bezig zodat jij nu lekker makkelijk tv-tijd kan uitdelen als sinterklaas he   . Dus . Maar, hij word daar ook steeds beter in en heeft nu ook veel meer (dan een jaar geleden bijv) spelletjes speciaal tussen hem en W samen die ze liever spelen dan tvkijken.
. Dus . Maar, hij word daar ook steeds beter in en heeft nu ook veel meer (dan een jaar geleden bijv) spelletjes speciaal tussen hem en W samen die ze liever spelen dan tvkijken.  
 . Want baby.
. Want baby.

.
 .  en daar ben ik niet zo voor. Maar ik geloof dat ik daar wel redelijk in ben, als ik jullie zo lees. BBC kijken doe ik ook wel met haar, en op de Duitse zenders zijn ook leuke kinderprogramma's. En Zandkasteel, dat blijft haar favoriet. "MAMA KIJK! SASSA TOTTO TONNIE TOOS! KIJK!"
 en daar ben ik niet zo voor. Maar ik geloof dat ik daar wel redelijk in ben, als ik jullie zo lees. BBC kijken doe ik ook wel met haar, en op de Duitse zenders zijn ook leuke kinderprogramma's. En Zandkasteel, dat blijft haar favoriet. "MAMA KIJK! SASSA TOTTO TONNIE TOOS! KIJK!"  .
 .  .
 .  . Dus ik liet haar achter bij een (hele lieve
 . Dus ik liet haar achter bij een (hele lieve  ) juf en acht best heel grote kindjes. Ze was ook best onder de indruk. Oh dear, en daar kwamen de mamatranen in de auto
 ) juf en acht best heel grote kindjes. Ze was ook best onder de indruk. Oh dear, en daar kwamen de mamatranen in de auto  

. Mijn meisje bij de peuters!
 . Mijn meisje bij de peuters! 

Mauw zit al bijna een half jaar bij de peuters!
 Mauw zit al bijna een half jaar bij de peuters!  )
 )

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |