dat is zeker stoer!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik had laatst een kikker in de kamer. Met de poes er achteraan. Wist ff niet wat te doen. Durfde hem eigenlijk niet op te pakken maar heb toch maar de moed gevat en met twee stukken keukenrol het best opgepakt en in de struiken in de tuin gezet. Stoer he
Hoi Lquote:Op woensdag 27 juli 2016 10:27 schreef Lavenderr het volgende:
Goedemorgen!
Mooie song met een aantal muziek-iconen![]()
In september hoop ik nog een klein weekje te gaan B.quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi L![]()
Ga je nog naar ibiza? Kan in september ook maar weet nog niet.
Lekker lekker lekker.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:34 schreef Scrummie het volgende:
Vrijdag om 12:00 VRIJDus nog 16 uur werken
.
Yeah, iedereen vond het lekker gelukkigquote:Op woensdag 27 juli 2016 13:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker lekker lekker.
Was je lunch goed geslaagd?
Dat is altijd goed. Beter dan wanneer ze rondkijken of er nog meer komt.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yeah, iedereen vond het lekker gelukkig. En had teveel waar ik had gedacht dat ik te weinig had
.
De volgende keer buffelmozzarella proberen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yeah, iedereen vond het lekker gelukkig. En had teveel waar ik had gedacht dat ik te weinig had
.
Ik weet niet welke ik nu had eigenlijkquote:Op woensdag 27 juli 2016 15:16 schreef mootie het volgende:
[..]
De volgende keer buffelmozzarella proberen.
Ja hoor prima. Met jou?quote:
Ook prima.quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:36 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ja hoor prima. Met jou?
Baal er alleen van dat ik weer dood ben in DayZ. Had ik verdimme een Mosin gevonden en allemaal supervette gear kom ik zo'n malloot tegen met een MP40. Hup dood.
Jep. Shoot on sight lijkt de standaard...quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:36 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ja hoor prima. Met jou?
Baal er alleen van dat ik weer dood ben in DayZ. Had ik verdimme een Mosin gevonden en allemaal supervette gear kom ik zo'n malloot tegen met een MP40. Hup dood.
Ja precies. Dan spawn je weer ergens opnieuw met niks.quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook prima.
Ja dat is klote. Dat is zo'n game dat je alls kwijt bent als je dood gaat toch?
Nou dat vind ik wel meevallen mbt dat water drinken. Mijn doel is om een goed sniperrifle te vinden met ammo en dan ergens gaan liggen snipen. Is me tot nu toe nog steeds niet gelukt. Alhoewel ik gister een half sniperrifle had en iemand in het vizier had maar akelig mis schoot. Maar daarna heb ik hem met mijn kleine handgun alsnog afgeknald.quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:37 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Jep. Shoot on sight lijkt de standaard...
Maar nog suffer is dat je ingame altijd zware diabetes hebt want je moet echt 4 liter wegdrinken om van je dorst af te komen steeds
Uitstekendquote:Op woensdag 27 juli 2016 16:13 schreef oompaloompa het volgende:
Goeiemorgen, hoe werden je broodjes gewaardeerd Scrum?
*plaatje van een high five*quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Uitstekend. Iedereen was erover te spreken en had genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |