Of datquote:
Blaadjes heeft een vriend?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:38 schreef matthias24 het volgende:
[..]
eeey kijk eens aan. Blaadjes. hoe gaat het met je vriend?
hoi scrummie....kut zooiquote:
opzich ok. kijken hoe dat over 45 min is....quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:38 schreef matthias24 het volgende:
[..]
eeey kijk eens aan. Blaadjes. hoe gaat het met je vriend?
Redelijk bekende/klassieke combinatie. Vooral ook omdat het zo lekker is.quote:
flauw!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Blaadjes heeft een vriend?![]()
I know, flauw
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Blaadjes heeft een vriend?![]()
I know, flauw
Ik ben maar een simpele boer uut Vroomshoop, die kent dat rare vret'n nie.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:40 schreef Molurus het volgende:
[..]
Redelijk bekende/klassieke combinatie. Vooral ook omdat het zo lekker is.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:41 schreef matthias24 het volgende:
[..]
flauw!![]()
![]()
maar weetje ik vind blaadjes gewoon echt een toffer peer.
Gaddamme wat dom.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee. Alleen morgen ... Maar.. ik moet eerlijk bekennen dat ik achteraf een foutje heb gemaakt.. ik heb 2 keer zoveel Mozzarella gekocht dan nodig, ik had beide zijdes van een broodje berekent, ipv 1 kant ...
Maar dat wou ik niet vertellen, nu lijk ik dom.
Vervelend zeg, want de warmte gaat nog wel even duren. Hopelijk koelt het een beetje af in de avond. Oh wacht, je zit in Limburg en dat scheelt best wel met hier betrekkelijk dicht bij de kust.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:30 schreef matthias24 het volgende:
[..]
jaaa...gaat wel goed hoor. ik kan niet zo goed tegen de warmte....me hersenen koken en ik heb steeds hoofdpijn.
hoe gaat het verder met jou?
Of slim. Want nu kan ik morgen naar de winkel, alleen even tomaatjes halen, ik heb nog wel goeie olijfolie denk ik en zout en peper, en de komende week elke avond maken wat oompa net zei.quote:
HIER AAN DE KUST, DE ZEEUWSE KUSTquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:44 schreef Blaadjes het volgende:
L, hoe lang is het voor jou naar de kust?
oowh shit! je huiskamer zit nu toch hopelijk niet vol met springende kikkers he.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vervelend zeg, want de warmte gaat nog wel even duren. Hopelijk koelt het een beetje af in de avond. Oh wacht, je zit in Limburg en dat scheelt best wel met hier betrekkelijk dicht bij de kust.
Sterkte en neem een paracetamolletje tegen de hoofdpijn.
Ja, hier alles goed, dankje.
Ik heb een op kikkers jagende kat
lekker drukquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi B! Hoe is het in het pittoreske Renesse?
Als ik bijv naar Zandvoort wil is het drie kwartier, half uur als het meezit. Op de fiets is het iets sneller.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:44 schreef Blaadjes het volgende:
L, hoe lang is het voor jou naar de kust?
ow valt best mee dan. Lekker stukje fietsen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als ik bijv naar Zandvoort wil is het drie kwartier, half uur als het meezit. Op de fiets is het iets sneller.
Was ist los B?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
hoi scrummie....kut zooi
[..]
opzich ok. kijken hoe dat over 45 min is....
Ik had laatst een kikker in de kamer. Met de poes er achteraan. Wist ff niet wat te doen. Durfde hem eigenlijk niet op te pakken maar heb toch maar de moed gevat en met twee stukken keukenrol het best opgepakt en in de struiken in de tuin gezet. Stoer hequote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:45 schreef matthias24 het volgende:
[..]
oowh shit! je huiskamer zit nu toch hopelijk niet vol met springende kikkers he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |