1 1 maar ajax is ook veel beter. enorme blunder cillissenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vanavond sneuvelt er weer een prullenbak
Bang zijn voor een kikker. Lav! Doe normaal!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik had laatst een kikker in de kamer. Met de poes er achteraan. Wist ff niet wat te doen. Durfde hem eigenlijk niet op te pakken maar heb toch maar de moed gevat en met twee stukken keukenrol het best opgepakt en in de struiken in de tuin gezet. Stoer he
Ik ben er ook niet bang voor maar oppakken is toch net een brug verderquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Bang zijn voor een kikker. Lav! Doe normaal!
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet bang voor maar oppakken is toch net een brug verderIk was bang dat hij in mijn haar zou springen.
Ik zie 'm nu net pasquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
1 1 maar ajax is ook veel beter. enorme blunder cillissen
daarmee kun je het gewoon verneuken over 2 wedstrijden. dat kan echt nietquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zie 'm nu net pasWat een slappe drol is dat toch ook he. Aardige keeper hoor, als ie in vorm is, maar wát een slappeling.
Nope. Nog een uitgoal ook. Echt super zwak. Toch raar hoor, want het leek echt een goeie te zijn, en zich te ontwikkelen tot aan verleden jaar.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
daarmee kun je het gewoon verneuken over 2 wedstrijden. dat kan echt niet
Lekker man. Mozarella kun je op een hoop zaken gebruiken. Pizza Mozarella - Tomaat, mozarella en balsamico cremepje.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:25 schreef Scrummie het volgende:
Ik moest net nog even aan die mozzarella denken, en heb een foto gemaakt. Ik ben echt achterlijk![]()
Ik heb dus 20 bolletjes gehaald, 1 vak leeg gepakt, daarom verschillende merken.
[ afbeelding ]
Dit zijn er nog 12, van de 20 ........
Ik ben echt een ezel.
Ga ik even noteren, heb nu toch al 1 ingrediëntquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:29 schreef oompaloompa het volgende:
Andere optie:
Broodje opensnijden, laag pesto (rode of groene) op smeren, heel klein beetje mozeralla om het brood te beschermen tegen de volgende laag: plakjes tomaat. Daarover goeie laag mozerella en alles in de oven schuiven. Op het einde wat kruiden er over, en heel kort terug in de oven. Als je er van houd, gooi er wat gesneden olijven tussendoor ook nog.
Sausje: (lang geleden dus misschien verkeerd herinnerd) mayo, pesto & wat mosterd. die je er bij eet net als je ketchup bij een tosti zou doen.
Oh zeker, hou er van. En ik ga het nu vaak eten dusquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:29 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Lekker man. Mozarella kun je op een hoop zaken gebruiken. Pizza Mozarella - Tomaat, mozarella en balsamico cremepje.
Een toastje met mozarella en wat tapenade.
*kwijl*
Ik heb 3 kinderen, alleen daar wonen er al 2 van op hun zelf, de derde wil nooit mee.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:48 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nice! Hoeveel kinderen en golden retrievers heb je? Of lijkt ie maar zo groot op de foto?
En ik al die tijd denken dat je net 20 was ofzo.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:45 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ik heb 3 kinderen, alleen daar wonen er al 2 van op hun zelf, de derde wil nooit mee.
Nee ik heb geen honden, wel 3 katten.
Ik had een camper maar die was rijp voor de sloop waar die vandaag ook heengegaan is, maar ik wilde een auto terug waar je in kan slapen(zonder opgevouwen te hoeven liggen), en daarnaast gewoon wat campingspulletjes in mee kan nemen.(Koffie onderweg kunnen zetten)
Dus een camper in het klein, nou dan kom je uit op een stationwagon he![]()
Altijd al willen hebben een ruime bak voor mezelf met een beetje stijl(ing)![]()
Het moest ook nog betaalbaar blijven, dus ja , groots leven en rijden voor een klein prijsje
Dat kan nog steedsquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:59 schreef mootie het volgende:
[..]
En ik al die tijd denken dat je net 20 was ofzo.
Lekker, en dan voor korte weekendtrips of juist wekenlang de road op?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:45 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ik heb 3 kinderen, alleen daar wonen er al 2 van op hun zelf, de derde wil nooit mee.
Nee ik heb geen honden, wel 3 katten.
Ik had een camper maar die was rijp voor de sloop waar die vandaag ook heengegaan is, maar ik wilde een auto terug waar je in kan slapen(zonder opgevouwen te hoeven liggen), en daarnaast gewoon wat campingspulletjes in mee kan nemen.(Koffie onderweg kunnen zetten)
Dus een camper in het klein, nou dan kom je uit op een stationwagon he![]()
Altijd al willen hebben een ruime bak voor mezelf met een beetje stijl(ing)![]()
Het moest ook nog betaalbaar blijven, dus ja , groots leven en rijden voor een klein prijsje
Gezelligquote:
Beide, ga er graag op uit. Wil dit jaar nog naar kroatie.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:00 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Lekker, en dan voor korte weekendtrips of juist wekenlang de road op?
(en ik dacht ook dat je niet zo bejaard was)
"seasoned"quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:11 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Beide, ga er graag op uit. Wil dit jaar nog naar kroatie.
Ik ben niet bejaard( al voel en ben ik geen 20 meer )
Ik heb veel levens ervaring
"Wijs"quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:11 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Beide, ga er graag op uit. Wil dit jaar nog naar kroatie.
Ik ben niet bejaard( al voel en ben ik geen 20 meer )
Ik heb veel levens ervaring
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |