SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juli 2016 21:14 schreef Quoi het volgende:
Nou Ooi, hopelijk kun je dat dan zaterdag live bewonderen
Wij hadden het bevallingsgesprek en de liggingsecho. Zoals dat altijd gaat bij mij/ons hadden we ons zelfs overmatig voorbereid. We konden haar zinnen bijna aanvullen (wanneer te bellen etc)Zijn er vanmiddag even goed voor gaan zitten en dat was goed
Fijn gesprek gehad en alles was verder in orde. Oja, en een po (als thuis) en een extra kruik zijn niet nodig, mooi! En een krukje voor onder de douche gaan we halen.
Prachtig plaatje nog van de duckface van onze kleine meneerHij ligt nu toch nog bibi, er is nog ruimte.
een negertje met dikke lippenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
ik heb jouw foto weleens gezien ja, daarom moest ik er ook zo om lachenquote:Op maandag 25 juli 2016 21:28 schreef Quoi het volgende:
Je moest eens weten hoe wij eruit zien. Verre van negers met dikke lippen
Zo benieuwd naar hem!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Fien10 op 26-07-2016 08:41:44 (Anders klopt het spreekwoord niet volgens sq) ]
Hoeslaken om langwerpig kussen kan ook toch?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 06:50 schreef Miezziej het volgende:
Leuke foto Quoi!
Geen nachtploeg afgelopen nacht?
Gisteren op kraambezoek geweest bij mijn buren, ohh rammelze hebben daar een Doomoo kussen en daar lag de baby op
![]()
Nu wil ik er ook een![]()
Maar ik heb al een wipper en langwerpig kussen, (maar die kan je niet bij elkaar vouwen zoals die doomoo dus...
) maar het was zo schattig
Veel te praktisch voor hormoonsquote:Op dinsdag 26 juli 2016 08:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoeslaken om langwerpig kussen kan ook toch?
Hey je zit vlakbijquote:Op maandag 25 juli 2016 21:14 schreef Quoi het volgende:
Nou Ooi, hopelijk kun je dat dan zaterdag live bewonderen
Wij hadden het bevallingsgesprek en de liggingsecho. Zoals dat altijd gaat bij mij/ons hadden we ons zelfs overmatig voorbereid. We konden haar zinnen bijna aanvullen (wanneer te bellen etc)Zijn er vanmiddag even goed voor gaan zitten en dat was goed
Fijn gesprek gehad en alles was verder in orde. Oja, en een po (als thuis) en een extra kruik zijn niet nodig, mooi! En een krukje voor onder de douche gaan we halen.
Prachtig plaatje nog van de duckface van onze kleine meneerHij ligt nu toch nog bibi, er is nog ruimte.
Wat leuk! Jij zit dus bij één van de andere 015 praktijken?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:22 schreef mignonne het volgende:
[..]
Hey je zit vlakbijik zit in een van de andere praktijken
![]()
volgens mij wist ik al dat je hier zat maar tis ff weggezakt![]()
yesh. De kleinste. Maar alleen voor nu even om de zomervakanties op te vangenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:44 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wat leuk! Jij zit dus bij één van de andere 015 praktijken?
Leuk! Denk ik danquote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:07 schreef mignonne het volgende:
[..]
yesh. De kleinste. Maar alleen voor nu even om de zomervakanties op te vangen
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:37 schreef Cygne het volgende:
Wat een prulleke Fien!![]()
We hebben een hartje zien kloppen! Heel stevig en snel.![]()
Oh! Wat een fijn bericht!!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:37 schreef Cygne het volgende:
Jaaaahquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:37 schreef Cygne het volgende:
joepie!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:37 schreef Cygne het volgende:
Wat fijn!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:37 schreef Cygne het volgende:
Meestal voldoet een voedingskussenhoes of matrashoes ook wel.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:52 schreef Fieder het volgende:
Cygne wat geweldig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fien wat een knapperd![]()
Quoi duckface![]()
![]()
Miezziej ik heb om mijn voedingskussen een soort ronde hoes, geen idee hoe dat heet (google ronde hoes voedingskussen, en dan afbeeldingen kijken, te lui om llink te zoeken) dan kun je er een poefje van maken.
whoeiiiiiiquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:37 schreef Cygne het volgende:
Yes!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:37 schreef Cygne het volgende:
6+2 gerekend vanaf de punctiedatum +2 wk dan. Ze heeft nog niet echt wat opgemeten maar het hartje klopte snel en goed stevig en het beeld was 'zoals ze het wilde zien'.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:14 schreef WupWup het volgende:
Cygne wat fantastisch!Weer een hobbel over! Hoe ver ben je nu?
Wat onwijs fijnquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:37 schreef Cygne het volgende:
Wat irritant! Al gebeld?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:54 schreef Unihipili het volgende:
Mag ik hier even negatieve reclame maken? Ik wacht al sinds 13 juli op een pakketje van mamaloesbabysjop, kreeg melding dat het product niet meer leverbaar is maar vervolgens beantwoorden ze mijn mails niet en is nog steeds niet geleverd, ook geen geld terug.
het hoeft niet altijd, er zíjn baby's die er inderdaad redelijk als vanzelf uitglijden. Maar in de meeste gevallen moet je wel meepersen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:13 schreef Veruca_Assault het volgende:
Ik kom ook weer aanwaaien. Ik lees trouw jullie berichten maar heb zelf echt niets te melden. Morgen 27wk en alles gaat prima (dankzij de tena tip, lol).
Bezoek aan de vk zijn (gelukkig!) weinig boeiend. Hartje: prima. Buik voelen: prima. Vragen? Nee! Doei!
Zag weer goede echo's hier: yaaaaay! Die onzekerheid is zo kak! Dit is een stuk beter: koter schopt lekker, constant geruststelling!
Heb een vraag over de bevalling. Zal het ook met de vk bespreken maar stel hem ook hier: ik droom steeds dat ik buikpijn heb en zuchtend beval, zonder te persen. Kan dat? Moet je actief mee persen? Waarom moet dat? Volgens mij zwerven hier twee vk's rond....
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:16 schreef Twinkle20 het volgende:
Kwijlen jullie ook als een malle in jullie slaap sinds jullie zwanger zijn?
Ik wil ook mijn baby.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:50 schreef ikke_84 het volgende:
[..]volgens mij niet
Mijn kussen is iig elke ochtend droog
Zo in de laatste weken van je zwangerschap leer je jezelf wel heel goed kennen. Ik wist al dat ik niet heel veel geduld had, maar ik ben nu echt echt echt heel ongeduldigIk wil mijn baby!!
Zul je zien dat hij nog 4 weken blijft zitten
Oooh heerlijke vergelijking! Heel helder en concreet whehe. Als mijn moeilijke poep een indicatie is voor de bevalling dat ben ik screwed, lol.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het hoeft niet altijd, er zíjn baby's die er inderdaad redelijk als vanzelf uitglijden. Maar in de meeste gevallen moet je wel meepersen.
(Net als met poepen eigenlijk. Soms gaat het vanzelf maar meestal niet)
Ik heb ook al tig keer gezocht op google onder het mom misschien staat er iets nieuws op wat echt helptquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:53 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik wil ook mijn baby.
Stiekem wil ik "bevalling opwekken" googlen en 100 stuks ananas eten, maar ik hou me nog in...
Het hoefde eigenlijk niet echt van mij, maar dé slinger die je nu overal ziet lag er voor ¤5. Kan meteen fungeren als de "hoera een jongen" (maar dan net anders) en zijn naam op zijn kamerdeur en ik moet zeggen: het staat tof!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:25 schreef Burdie het volgende:
Oooh een naamslinger wil ik ook! Maar dan moeten we het eerst überhaupt eens worden over de naam.
Middagslaapjesquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
En ik ben net naar huis gegaan voor een dutje![]()
![]()
Ik ook! Heel stress reducerend 😇quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:19 schreef Unihipili het volgende:
Ik heb echt helemaal niks met een 'kamertje'. Ik heb een ladekast die voor commode doorgaat en een co-sleeper op onze slaapkamer. En dat is het dan.
Misschien nog een tapijtje ofzo meer plannen heb ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |