Vroeger reageerde ik mij af op fietsen. Van anderen.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:20 schreef deadprez het volgende:
wrm sloopt iedereen hier spullen als ze boos zijn ;s
en allemaal grapjes maken over braddie's gaten hequote:Op maandag 25 juli 2016 15:20 schreef deadprez het volgende:
ik ga gwn naar fokquote:Op maandag 25 juli 2016 15:20 schreef deadprez het volgende:
heb ik persoonlijk geen last van, kan natuurlijk niet voor anderen sprekenquote:Op maandag 25 juli 2016 15:20 schreef deadprez het volgende:
Ik niet hoor.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:20 schreef deadprez het volgende:
dan kost het jou tenminste geen geldquote:Op maandag 25 juli 2016 15:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Vroeger reageerde ik mij af op fietsen. Van anderen.
Wel eens gedaan puur uit frustratie maar heeeeel zelden.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb ik persoonlijk geen last van, kan natuurlijk niet voor anderen spreken
Nee, dacht dat dit hoorde bij ons toneelstukquote:
Oh sorry, ik zal weer normaal doen.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze jou hebben verteld, maar er is geen reden om onaardig te zijn tegen mij.
echt ehquote:Op maandag 25 juli 2016 15:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en allemaal grapjes maken over braddie's gaten he
Juist, na het uitgaan even snel een voorband dubbel buigen.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan kost het jou tenminste geen geld
snap ook wel dat je totaal niet cared hoorquote:Op maandag 25 juli 2016 15:21 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, dacht dat dit hoorde bij ons toneelstuk
Zij is knap.quote:
soskopquote:
Dat stuk dat ik care is niet geacteerdquote:Op maandag 25 juli 2016 15:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
snap ook wel dat je totaal niet cared hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |