Vroeger reageerde ik mij af op fietsen. Van anderen.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:20 schreef deadprez het volgende:
wrm sloopt iedereen hier spullen als ze boos zijn ;s
en allemaal grapjes maken over braddie's gaten hequote:Op maandag 25 juli 2016 15:20 schreef deadprez het volgende:
ik ga gwn naar fokquote:Op maandag 25 juli 2016 15:20 schreef deadprez het volgende:
heb ik persoonlijk geen last van, kan natuurlijk niet voor anderen sprekenquote:Op maandag 25 juli 2016 15:20 schreef deadprez het volgende:
Ik niet hoor.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:20 schreef deadprez het volgende:
dan kost het jou tenminste geen geldquote:Op maandag 25 juli 2016 15:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Vroeger reageerde ik mij af op fietsen. Van anderen.
Wel eens gedaan puur uit frustratie maar heeeeel zelden.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb ik persoonlijk geen last van, kan natuurlijk niet voor anderen spreken
Nee, dacht dat dit hoorde bij ons toneelstukquote:
Oh sorry, ik zal weer normaal doen.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze jou hebben verteld, maar er is geen reden om onaardig te zijn tegen mij.
echt ehquote:Op maandag 25 juli 2016 15:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en allemaal grapjes maken over braddie's gaten he
Juist, na het uitgaan even snel een voorband dubbel buigen.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan kost het jou tenminste geen geld
snap ook wel dat je totaal niet cared hoorquote:Op maandag 25 juli 2016 15:21 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, dacht dat dit hoorde bij ons toneelstuk
Zij is knap.quote:
soskopquote:
Dat stuk dat ik care is niet geacteerdquote:Op maandag 25 juli 2016 15:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
snap ook wel dat je totaal niet cared hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoorde eens dat Noël een bril kan omzeilen...quote:Op maandag 25 juli 2016 15:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
draag bril met dubbelglas jampotglazen, veel geluk
quote:Op maandag 25 juli 2016 15:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Ze mag wel een lijn van m'n fleischbaum snuiven.
Owowhwhwowhwoehwodhezbsibxiddquote:Op maandag 25 juli 2016 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik hoorde eens dat Noël een bril kan omzeilen...
en JA! ook 1 met dubbele jampotglazen.
Ze doet alleen aan fleischkuil.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Ze mag wel een lijn van m'n fleischbaum snuiven.
wat voor 1 heb jequote:Op maandag 25 juli 2016 15:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is tyfeslicht light model, voel er niks van
mss is het wel prettige sensatiequote:Op maandag 25 juli 2016 15:24 schreef Germano het volgende:
[..]
Wel met het velletje naar voren, anders lijkt het me pijnlijk.
denk niet dat er veel klussen te doen zijn voor iemand die windows kan installeren, dat kan iedereen namelijkquote:Op maandag 25 juli 2016 15:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wrm ga je niet bijklussen als it'er, dp?
Je hebt van die speciale bedrijven waarbij je langs gaat om bejaarden te helpenquote:Op maandag 25 juli 2016 15:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk niet dat er veel klussen te doen zijn voor iemand die windows kan installeren, dat kan iedereen namelijk
oh wacht
dat zal bestquote:Op maandag 25 juli 2016 15:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt van die speciale bedrijven waarbij je langs gaat om bejaarden te helpen
Ja lekker met zo'n muf persoon langs je werken.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt van die speciale bedrijven waarbij je langs gaat om bejaarden te helpen
Zitten dus wel gwn mensen op te wachtenquote:
hso ik zou wel gwn douchen dan hoor ;squote:Op maandag 25 juli 2016 15:28 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja lekker met zo'n muf persoon langs je werken.
ook niet voor it'ers die links en mind over matter claimen te zijn maar wel spullen van anderen afjattenquote:Op maandag 25 juli 2016 15:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk niet dat er veel klussen te doen zijn voor iemand die windows kan installeren, dat kan iedereen namelijk
oh wacht
waar vind je die klussen?quote:Op maandag 25 juli 2016 15:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Zitten dus wel gwn mensen op te wachten
Maar ja je cared zeker weer niet, want dat doet niemand hier ooit
nee dus wrm stel je het dan voorquote:Op maandag 25 juli 2016 15:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ook niet voor it'ers die links en mind over matter claimen te zijn maar wel spullen van anderen afjatten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |