Uhu idd beter om 100x dingen stuk te maken dan 1x gewoon goed los en mensen kapot te schietenquote:Op maandag 25 juli 2016 15:12 schreef Germano het volgende:
[..]
Kunt het beter in de vrije loop laten dan opkroppen hebben ze mij altijd verteld.
volgens mij zet hij aardig de spuit in zijn bil, is echt niet normaal dat je zomaar je laptop slaatquote:Op maandag 25 juli 2016 15:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
door al die anabolen natuurlijk
Carequote:
denk het ookquote:Op maandag 25 juli 2016 15:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
volgens mij zet hij aardig de spuit in zijn bil, is echt niet normaal dat je zomaar je laptop slaat
Heyquote:
quote:Op maandag 25 juli 2016 15:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
door al die anabolen natuurlijk
Dit i.c.m. weinig seks en dus geen goeie uitlaatklep en de gedachten dat je altijd een losertje blijft speelt echt parten lijkt het op.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
volgens mij zet hij aardig de spuit in zijn bil, is echt niet normaal dat je zomaar je laptop slaat
Zie dm.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uhu idd beter om 100x dingen stuk te maken dan 1x gewoon goed los en mensen kapot te schietenskkltj
M'n vorige laptop deed een keer niet wat ik wilde dus gaf ik er een klap tegenaan.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:11 schreef Germano het volgende:
Heb net op m'n laptop geslagen. Viel m'n internet ineens weg.
Niet geklikt.quote:
pathetic afquote:Op maandag 25 juli 2016 15:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
M'n vorige laptop deed een keer niet wat ik wilde dus gaf ik er een klap tegenaan.
Toen moest ik een nieuwe kopen.
Hadden jullie vast niet verwacht van deze rustige jongen
en daarbij het gebrek aan karakter om die frustraties om te kunnen zetten in positieve energiequote:Op maandag 25 juli 2016 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit i.c.m. weinig seks en dus geen goeie uitlaatklep en de gedachten dat je altijd een losertje blijft speelt echt parten lijkt het op.
Het besef dat ik 'm had kunnen slopen kom daarna pas.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
M'n vorige laptop deed een keer niet wat ik wilde dus gaf ik er een klap tegenaan.
Toen moest ik een nieuwe kopen.
Hadden jullie vast niet verwacht van deze rustige jongen
Ik denk dat wij het plaatje compleet hebben.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en daarbij het gebrek aan karakter om die frustraties om te kunnen zetten in positieve energie
Alleen maar! Lul.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2016 15:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Het besef dat ik 'm had kunnen slopen kom daarna pas.
Was ook met de platte hand gewoon flink op het toetsenbord.
Owh, wel al gebeld ofzo?quote:Op maandag 25 juli 2016 15:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze zouden doorgeven hoe laat ik moest komen maar ze zijn me vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |