de vrouwen werden in 2008 nog 2e, maar okquote:
Dit was satire.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:22 schreef franklop het volgende:
[..]
de vrouwen werden in 2008 nog 2e, maar ok
ok hansquote:
zout ns opquote:
maar qua aantal kan het misschien wel lukkenquote:Op zondag 31 juli 2016 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pieter is wel optimistisch. 12 goud lijkt me wat te hoog gegrepen.
Ik zeg 24.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:25 schreef franklop het volgende:
[..]
maar qua aantal kan het misschien wel lukken
quote:Op zondag 31 juli 2016 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moderne vijfkampers gebruiken ook leenpaarden Hans.
Ippon.quote:
Lijkt mij ook wel erg optimistisch inderdaad. Toen was het inderdaad zo dat echt alles de goede kant opviel en als je even naar de wc moest, al een gouden medaille miste. Het totale aantal zou dan wel weer benaderd kunnen worden.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pieter is wel optimistisch. 12 goud lijkt me wat te hoog gegrepen.
Je had toen 2 wereldtoppers op onderdelen waar je meerdere medailles kunt halen - het feit dat we eigenlijk zonder zwemmers zitten die meer dan 1 individuele medaille kunnen pakken is het grootste probleem. Het aantal verschillende winnaars van gouden medailles zou wel eens het hoogste ooit kunnen zijn, met wat mazzel.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel erg optimistisch inderdaad. Toen was het inderdaad zo dat echt alles de goede kant opviel en als je even naar de wc moest, al een gouden medaille miste. Het totale aantal zou dan wel weer benaderd kunnen worden.
Wel weer een leuke aflevering, al vond ik die van vorige week wel wat diepgaander door de verhalen van Korving en de zwemmers.
Het scheelt inderdaad enorm als je bij het zwemmen (en deels bij het atletiek) een topper hebt, dan kunnen het zomaar een hele rits medailles tegelijk zijn. Als je als land een Lollerdecky, een Missy 'hinnik' Franklin of Michael 'speel niet met mijn ballen' Phelphs hebt, dan ben je al enorm binnen na de eerste week.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je had toen 2 wereldtoppers op onderdelen waar je meerdere medailles kunt halen - het feit dat we eigenlijk zonder zwemmers zitten die meer dan 1 individuele medaille kunnen pakken is het grootste probleem. Het aantal verschillende winnaars van gouden medailles zou wel eens het hoogste ooit kunnen zijn, met wat mazzel.
De enige die nog 2 goud zouden kunnen pakken zijn Schippers en vd Breggen, waarvan ik het bij Schippers heel onwaarschijnlijk acht.
Dumoulin zou mits topfit ook 2 keer goud kunnen pakken.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je had toen 2 wereldtoppers op onderdelen waar je meerdere medailles kunt halen - het feit dat we eigenlijk zonder zwemmers zitten die meer dan 1 individuele medaille kunnen pakken is het grootste probleem. Het aantal verschillende winnaars van gouden medailles zou wel eens het hoogste ooit kunnen zijn, met wat mazzel.
De enige die nog 2 goud zouden kunnen pakken zijn Schippers en vd Breggen, waarvan ik het bij Schippers heel onwaarschijnlijk acht.
Lijkt me toch geen voorname kanshebber voor de wegwedstrijd, maar dat wordt een loterij.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dumoulin zou mits topfit ook 2 keer goud kunnen pakken.
En dan ook nog eens 4 relays waartegen je koekoek zegt. Alleen de 4x100 vrouwen is het al jaren niet en dan zie ik de Fransen bij de mannen ook nog wel 1 goud pakkenquote:Op zondag 31 juli 2016 22:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het scheelt inderdaad enorm als je bij het zwemmen (en deels bij het atletiek) een topper hebt, dan kunnen het zomaar een hele rits medailles tegelijk zijn. Als je als land een Lollerdecky, een Missy 'hinnik' Franklin of Michael 'speel niet met mijn ballen' Phelphs hebt, dan ben je al enorm binnen na de eerste week.
Daar zijn ook de nodige medailles op te halen voor bepaalde landen inderdaad. Al gaat dat wel altijd in golfbewegingen (pun intended) bij het zwemmen.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan ook nog eens 4 relays waartegen je koekoek zegt. Alleen de 4x100 vrouwen is het al jaren niet en dan zie ik de Fransen bij de mannen ook nog wel 1 goud pakken
Stel je toch voor dat dat soort dingen allemaal gebeuren. Ranomi toch drie keer goud, Dumoulin/Poels/Mollema 2, Heemskerk wint goud, Verschuren, twee hockeyploegen. Echt dat alles op zijn plek valt, Sochi taferelen. Wat voor monsterscore heb je dan zegquote:Op zondag 31 juli 2016 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dumoulin zou mits topfit ook 2 keer goud kunnen pakken.
Als Ranomi 3x goud wint neem ik een jaar lang een Missy Franklin UI.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Stel je toch voor dat dat soort dingen allemaal gebeuren. Ranomi toch drie keer goud, Dumoulin/Poels/Mollema 2, Heemskerk wint goud, Verschuren, twee hockeyploegen. Echt dat alles op zijn plek valt, Sochi taferelen. Wat voor monsterscore heb je dan zeg
Je zou dan bijna gaan hopen dat ze dat dan niet haalt, want dat kun je mensen niet aan doen hier op het forum.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Ranomi 3x goud wint neem ik een jaar lang een Missy Franklin UI.
Verweijquote:Op zondag 31 juli 2016 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
In sochi hadden we 11 goud kunnen halen bij het schaatsen.
Hoeveel accounts gaan dan door de shredder?quote:Op zondag 31 juli 2016 22:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je zou dan bijna gaan hopen dat ze dat dan niet haalt, want dat kun je mensen niet aan doen hier op het forum.
Alleen nog maar mobiel posten en meelezenquote:Op zondag 31 juli 2016 23:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hoeveel accounts gaan dan door de shredder?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |