Kans bestaat dat het dan een dag later verwerkt is. Wil sporadisch wel eens voorkomen. Staat er op zijn 'mijn UWV' wel een uitkeringsspecificatie? Bekijk die even. Anders maandagochtend even bellen.quote:Op zondag 24 juli 2016 17:57 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
Zijn er hier meer mensen die hun wajong uitkering niet hebben ontvangen? Mijn zoon had afgelopen vrijdag zijn uitkering moeten krijgen maar er is niks gestort. Normaal gesproken is het nooit te laat.
Oke zal dat aan hem vertellen, hij was al helemaal in paniek, bang dat er wat fout gegaan is omdat hij het als de 23e in weekend valt hij zijn geld altijd de vrijdag ervoor heeft.quote:Op zondag 24 juli 2016 17:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kans bestaat dat het dan een dag later verwerkt is. Wil sporadisch wel eens voorkomen.
Jij hebt dus capaciteit om te werken. Gelijk gebruik van maken!quote:Op zondag 24 juli 2016 17:59 schreef Dries4Ever het volgende:
Ik heb hem ook niet ontvangen, en per januari verlagen ze mijn uitkering van 75% naar 70%, de bitches
Dan ben je dus opnieuw beoordeeld. Is bij mijn zoon ook het geval maar hij houdt gewoon de 75%, is nog steeds bijna 100% afgekeurd.quote:Op zondag 24 juli 2016 17:59 schreef Dries4Ever het volgende:
Ik heb hem ook niet ontvangen, en per januari verlagen ze mijn uitkering van 75% naar 70%, de bitches
Dat is wel een geruststelling!quote:Op zondag 24 juli 2016 18:00 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
[..]
Dan ben je dus opnieuw beoordeeld. Is bij mijn zoon ook het geval maar hij houdt gewoon de 75%, is nog steeds bijna 100% afgekeurd.
Hoe beoordelen ze dat zonder iemand echt te keuren? Ik ken iemand die ook een brief kreeg waarin stond dat die kan werken maar hij is nooit gekeurd, ze hebben bij het uwv dus geen idee hoe het ervoor staat betreft zijn medische/psychische situatie.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij hebt dus capaciteit om te werken. Gelijk gebruik van maken!
Of hij/zij hebben een herkeuring gehad of hij/zij hebben hun brieven niet gelezen, want het overzicht waarop het gebaseerd is wordt verzonden. Zo nee, dan is het percentage waarop degene initieel is gekeurd al laag genoeg om het te beoordelen op dat er werkcapaciteit is.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:02 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
[..]
Hoe beoordelen ze dat zonder iemand echt te keuren? Ik ken iemand die ook een brief kreeg waarin stond dat die kan werken maar hij is nooit gekeurd, ze hebben bij het uwv dus geen idee hoe het ervoor staat betreft zijn medische/psyschische situatie.
Dus iemand die met een dubbele hernia thuis zit, morfine slikt tegen de pijn, zich bijna niet kan bewegen en bijna het huis niet uit komt kan gewoon aan het werk? Hij is niet gekeurd en kreeg alleen een brief met een formulier waarmee die bezwaar kon maken, die heeft die wel teruggestuurd dus nu moet die weer afwachten.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Of hij/zij hebben een herkeuring gehad of hij/zij hebben hun brieven niet gelezen, want het overzicht waarop het gebaseerd is wordt verzonden. Zo nee, dan is het percentage waarop degene initieel is gekeurd al laag genoeg om het te beoordelen op dat er werkcapaciteit is.
Dat kunnen ze toch niet ruiken? Iemand met een Hernia kan best werkzaamheden doen hoor, alleen aangepast.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:05 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
[..]
Dus iemand die met een dubbele hernia thuis zit, morfine slikt tegen de pijn, zich bijna niet kan bewegen en bijna het huis niet uit komt kan gewoon aan het werk? Hij is niet gekeurd en kreeg alleen een brief met een formulier waarmee die bezwaar kon maken, die heeft die wel teruggestuurd dus nu moet die weer afwachten.
Dan zal hij zijn bed mee moeten nemen, heeft nu al een bed in de woonkamer staan omdat hij meer op bed ligt dan eruit is, veel slapen ook vanwege de vermoeidheid door de morfine.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat kunnen ze toch niet ruiken? Iemand met een Hernia kan best werkzaamheden doen hoor, alleen aangepast.
Ok maar dat weet het UWV natuurlijk ook. Dat is hen verteld toentertijd. Of is daar het bezwaar maken voor? niet gelijk uit je panty schieten Dien.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:15 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
[..]
Dan zal hij zijn bed mee moeten nemen, heeft nu al een bed in de woonkamer staan omdat hij meer op bed ligt dan eruit is, veel slapen ook vanwege de vermoeidheid door de morfine.
UWV wist daar niks van, had hij over gebeld. Daarvoor heeft hij dat formulier ingevuld en nu moet die weer afwachten.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ok maar dat weet het UWV natuurlijk ook. Dat is hen verteld toentertijd. Of is daar het bezwaar maken voor? niet gelijk uit je panty schieten Dien.
Ik heb zelf niks, maar mijn zoon heeft een maag en darm aandoening waardoor hij heel vaak in het ziekenhuis ligt en al vaak geopereerd is.quote:
Hij kan daar niet inloggen, heeft een paar dagen geleden net een nieuwe digi-d aangevraagdquote:Op zondag 24 juli 2016 19:48 schreef Peter het volgende:
Is er nu al gekeken of er op mijn uwv een specificatie staat?
das vervelend. Nog een paar uur, dan krijgt hij weer poen. Zeg m dat ie niet zo snel in paniek moet raken.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:57 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
[..]
Hij kan daar niet inloggen, heeft een paar dagen geleden net een nieuwe digi-d aangevraagd
En nu?quote:Op maandag 25 juli 2016 17:10 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
Hij heeft het nog steeds niet, UWV gebeld en die hebben geen idee hoe het kan dat het niet is overgemaakt want ze hebben een storing en kunnen niet bij de gegevens.
Als je kunt FOK!ken kun je ook werken.quote:Op zondag 24 juli 2016 17:59 schreef Dries4Ever het volgende:
Oei, geduldig wachten. Mijn vriendin had het vrijdag al binnen.quote:Op maandag 25 juli 2016 17:10 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
Hij heeft het nog steeds niet, UWV gebeld en die hebben geen idee hoe het kan dat het niet is overgemaakt want ze hebben een storing en kunnen niet bij de gegevens.
hopen dat de rekenings niet blijven liggenquote:Op maandag 25 juli 2016 17:10 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
Boze huisbaas omdat hij normaal altijd de 23e de huur van zijn kamer betaald. Als die binnen 2 dagen niet betaald dan wordt hij eruit gezet, particuliere verhuurder. En wij kunnen helaas niet voorschieten gezien wij zelf werkzoekend zijn en dus helaas ook een uitkering hebben, want anders hadden wij het voor hem betaald.quote:
Die huisbaas kan hem er helemaal niet uitzetten.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 05:31 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
[..]
Boze huisbaas omdat hij normaal altijd de 23e de huur van zijn kamer betaald. Als die binnen 2 dagen niet betaald dan wordt hij eruit gezet, particuliere verhuurder. En wij kunnen helaas niet voorschieten gezien wij zelf werkzoekend zijn en dus helaas ook een uitkering hebben, want anders hadden wij het voor hem betaald.
Huisbaas mag hem er echt niet zomaar uitzetten. Je zoon heeft gewoon recht op huurbescherming. Als zijn huisbaas hem eruit wil zetten moet hij toch wel een betalingsachterstand hebben van meerdere maanden en dan nog gaat dat niet zonder slag of stoot.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 05:31 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
[..]
Boze huisbaas omdat hij normaal altijd de 23e de huur van zijn kamer betaald. Als die binnen 2 dagen niet betaald dan wordt hij eruit gezet, particuliere verhuurder. En wij kunnen helaas niet voorschieten gezien wij zelf werkzoekend zijn en dus helaas ook een uitkering hebben, want anders hadden wij het voor hem betaald.
ik denk dat dit een goed pedagogisch moment is, wat jullie als goede ouders zeker niet voorbij zullen laten gaan, om een gesprek te hebben over het nut van een financiële buffer.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 05:31 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
[..]
Je kan over het algemeen niet (echt) sparen met een uitkering, dus dat is wat makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 08:51 schreef Baretta00 het volgende:
[..]
Huisbaas mag hem er echt niet zomaar uitzetten. Je zoon heeft gewoon recht op huurbescherming. Als zijn huisbaas hem eruit wil zetten moet hij toch wel een betalingsachterstand hebben van meerdere maanden en dan nog gaat dat niet zonder slag of stoot.
Overigens is het wel slim om voor dit soort onverwachte dingen potje te sparen.
Ik leef zelf van 800 per maand en heb gewoon een buffer voor dit soort dingen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Je kan over het algemeen niet (echt) sparen met een uitkering, dus dat is wat makkelijker gezegd dan gedaan.
Dit.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 08:51 schreef Baretta00 het volgende:
[..]
Huisbaas mag hem er echt niet zomaar uitzetten. Je zoon heeft gewoon recht op huurbescherming. Als zijn huisbaas hem eruit wil zetten moet hij toch wel een betalingsachterstand hebben van meerdere maanden en dan nog gaat dat niet zonder slag of stoot.
Overigens is het wel slim om voor dit soort onverwachte dingen potje te sparen.
En dit.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:14 schreef agter het volgende:
[..]
ik denk dat dit een goed pedagogisch moment is, wat jullie als goede ouders zeker niet voorbij zullen laten gaan, om een gesprek te hebben over het nut van een financiële buffer.
Je woont thuis ofwat. Voor 800 kan je geen normaal leven hebben kerel.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:50 schreef Baretta00 het volgende:
[..]
Ik leef zelf van 800 per maand en heb gewoon een buffer voor dit soort dingen.
Heb je ook veel medische onkosten? Dat kan veel verschil uitmaken, tenzij je enorm veel zelf moet betalen, krijg je vaak ook niets meer terug via de BD bijv., zoals vroeger nog wel makkelijker kon.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:50 schreef Baretta00 het volgende:
[..]
Ik leef zelf van 800 per maand en heb gewoon een buffer voor dit soort dingen.
En wat als er een keer een tegenvaller is van een paar honderd euro? Dan zou je daar dus nooit meer bovenop kunnen komen. Je financiële situatie is zeer ongezond wanneer je loon/uitkering een paar dagen te laat is je al in de problemen zit.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Je kan over het algemeen niet (echt) sparen met een uitkering, dus dat is wat makkelijker gezegd dan gedaan.
Het zal ook zeker niet makkelijk zijn, maar zeker als je een uitkering hebt is het extra belangrijk om een goede buffer aan te houden. Als je geen buffer hebt, en er gebeurd opeens iets onvoorziens, dan heeft het al snel grote financiële gevolgen die niet makkelijk op te lossen zijn. Dan kom je vaak in een neerwaartse spiraal.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Studentenhuis. 310 euro huur, 60 a 70 aan abonnementen/verzekeringen. Geen kosten zorgverzekering want zorgtoeslag. En iets van 50-60 per week aan boodschappen. Met wat ik overhoud ga ik meestal op vakantie.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:25 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Je woont thuis ofwat. Voor 800 kan je geen normaal leven hebben kerel.
Nee, helemaal geen medische onkosten dus daarmee heb ik het wel getroffen. Maak ook winst op mijn zorgtoeslag.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Heb je ook veel medische onkosten? Dat kan veel verschil uitmaken, tenzij je enorm veel zelf moet betalen, krijg je vaak ook niets meer terug via de BD bijv., zoals vroeger nog wel makkelijker kon.
De meeste leven niet zo.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:45 schreef Baretta00 het volgende:
[..]
Studentenhuis. 310 euro huur, 60 a 70 aan abonnementen/verzekeringen. Geen kosten zorgverzekering want zorgtoeslag. En iets van 50-60 per week aan boodschappen. Met wat ik overhoud ga ik meestal op vakantie.
[..]
Nee, helemaal geen medische onkosten dus daarmee heb ik het wel getroffen. Maak ook winst op mijn zorgtoeslag.
Ik snap dat niet iedereen zo woont. Maar de gemiddelde wajonger zal ook wel iets meer krijgen per maand. Met huurtoeslag kost een huurwoning echt niet meer dan 500 euro inclusief gwl internet. Ik denk dat als je goed overzicht houdt en geen onnodig dure uitgaven doet je echt wel 100 per maand over kan houden.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
De meeste leven niet zo.
Daarmee bedoel ik, dat tenzij je student bent je vaak niet op zulke appartementen mag reageren bij de meeste wooncorps.
Dus ik neem aan dat jij rond de 25 bent en of nog student bent of net niet meer of iets in die geest waardoor je nog zo woont.
Wajongers die nog thuis wonen doen dat vaak ook niet zonder (medische) redenen en houden zelfs in zo'n situatie niet veel over.
Een uitkering is nou eenmaal geen vetpot en is wellicht ook niet als zodanig bedoeld.. hoewel voor gehandicapte.. het was ooit "gewoon" 100% wat uiteindelijk verlaagd werd naar 75% rond de "eigen risico" tijdperk, en nu gaan ze het gewoonweg verlagen naar 70% voor praktisch alle wajongers.
Anyway, ik zie niet in hoe de gemiddelde wajonger met een gemiddelde huur en/of medische onkosten dusdanig iets kan overhouden dat je (echt) kan sparen.
Meer dan 50eu per maand zit er niet in in ieder geval, maar okay iets is beter dan niets..
Gemiddeld is de netto huur in Nederland excl. eventuele servicekosten al 500 euro kale huur.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:00 schreef Baretta00 het volgende:
[..]
Ik snap dat niet iedereen zo woont. Maar de gemiddelde wajonger zal ook wel iets meer krijgen per maand. Met huurtoeslag kost een huurwoning echt niet meer dan 500 euro inclusief gwl internet. Ik denk dat als je goed overzicht houdt en geen onnodig dure uitgaven doet je echt wel 100 per maand over kan houden.
Ik vind overigens dat een uitkering voor iemand die vanwege een handicap niet kan werken 100% zou moeten zijn. Het is niet iets waar je voor zelf voor kiest, integendeel lijkt me.
G/W/L?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:45 schreef Baretta00 het volgende:
[..]
Studentenhuis. 310 euro huur, 60 a 70 aan abonnementen/verzekeringen. Geen kosten zorgverzekering want zorgtoeslag. En iets van 50-60 per week aan boodschappen. Met wat ik overhoud ga ik meestal op vakantie.
[..]
Nee, helemaal geen medische onkosten dus daarmee heb ik het wel getroffen. Maak ook winst op mijn zorgtoeslag.
Zóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó wel 5%.quote:Op zondag 24 juli 2016 17:59 schreef Dries4Ever het volgende:
Iemand met bijstand of AOW krijgt ook zoiets en kan toch ook (enigszins) rondkomen?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:09 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Gemiddeld is de netto huur in Nederland excl. eventuele servicekosten al 500 euro kale huur.
Huurtoeslag om en nabij de 237 euro maakt huur : 263 (servicekosten mag je eigenlijk niet eens meer opgeven tenzij flat)
Zorgverzekering gemiddeld voor wajonger : 140 euro - 83? euro = 57
Eten, kleding, g/w/l : max 250? + 75 en 100 + 11 voor gwl, voor alleenstaande.
Internet/tv is gemiddeld 30 tot 50 euro, laten we 40 ervan maken.
Eventueel mobiel wat toch wel een must is tenzij hulpbehoevend en alleen vaste lijn beschikbaar (maar dan heb je ook duurder pakket) enfin laten we daar 20 euro van maken, goedkoop zonder fratsen.
Dan zit je al op de 816 euro van de max 985 voor een alleenstaande wajonger.
Daarnaast zal er zeer waarschijnlijk iedere maand wel onkosten zijn voor medicatie "eigen risico" hetzij eigen bijdrage (zoals bijv. voor bloedprikken)
100 euro per maand over houden? ik denk het niet.
50 euro was al optimistisch.
Wat een prachtige instelling. Er moet en zal gewerkt wordenquote:Op zondag 24 juli 2016 18:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat kunnen ze toch niet ruiken? Iemand met een Hernia kan best werkzaamheden doen hoor, alleen aangepast.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó wel 5%.
Dan ga je van 975 per maand naar 940 per maand, zo zo
Ik ga juist binnenkort als het meezit weer fulltime aan het werk, dan krijg ik 2x m`n uitkering als normaal salaris. Ben ik van die Uitkering af.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:09 schreef bamibij het volgende:
[..]_! Hebben ze jouw uitkering afgepakt dat je zo edgy doet?
Als ze nou een legitieme reden hadden om 5% minder uit te keren.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik ga juist binnenkort als het meezit weer fulltime aan het werk, dan krijg ik 2x m`n uitkering als normaal salaris. Ben ik van die Uitkering af.
Het is toch zo?
Je KRIJGT gratis even 1000 euro op je rekening, omdat je afgekeurd bent, en dan gaat die flip lopen zeiken dat ze hem +- 40 euro ontnemen elke maand.. booeeehooeee.
Als die Wajong nou van 75% naar 50% zou zijn gegaan had ik het nog enigszins kunnen begrijpen, maar 5%...
Nogmaals, het is geld wat jij KRIJGT van de overheid. Als ze 5% willen uitkeren doen ze dat.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Als ze nou een legitieme reden hadden om 5% minder uit te keren.
een Wajong van 1000 euro?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
Het is toch zo?
Je KRIJGT gratis even 1000 euro op je rekening, omdat je afgekeurd bent, en dan gaat die flip lopen zeiken dat ze hem +- 40 euro ontnemen elke maand.. booeeehooeee.
Als die Wajong nou van 75% naar 50% zou zijn gegaan had ik het nog enigszins kunnen begrijpen, maar 5%...
Hij gaat ieder jaar tot je 23e met 100 euro omhoog.quote:
iemand in mijn familie, 100 % wajong tikt écht niet de 1000 euro aan...quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hij gaat ieder jaar tot je 23e met 100 euro omhoog.
Althans, toen ik hem kreeg was het zo. En ligt ook aan de mate hoe erg je bent afgekeurd, en waarop.
zeker!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:57 schreef Mainport het volgende:
[..]
Wat een prachtige instelling. Er moet en zal gewerkt worden
Je kunt dan niet werken dus terecht dat je wat krijgt van de overheid.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Je KRIJGT gratis even 1000 euro op je rekening, omdat je afgekeurd bent,
978 euro.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:57 schreef sacha het volgende:
[..]
iemand in mijn familie, 100 % wajong tikt écht niet de 1000 euro aan...
Ja IK ga daar over zeiken.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:59 schreef bamibij het volgende:
[..]
Je kunt dan niet werken dus terecht dat je wat krijgt van de overheid.
Ga Jij nou zeiken over wajongers?_!
Als jij dat "rondkomen" wil noemen..quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:23 schreef GS-Raw het volgende:
[..]
Iemand met bijstand of AOW krijgt ook zoiets en kan toch ook (enigszins) rondkomen?
De lonen zijn te laag of de uitkeringen te hoog, want het loont totaal niet om te gaan werken voor minimumloon.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:23 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Wel vind ik dat minimumloon (wereldwijd in dat opzicht) gewoonweg te laag is.
uitkeringen omlaag zou betekenen 800.000 mensen op straat.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
De lonen zijn te laag of de uitkeringen te hoog, want het loont totaal niet om te gaan werken voor minimumloon.
Er is geen motivatie.
En dit topic is echt huilen met de pet op.
Je krijgt dus geld omdat je niet kan werken, wat moet de overheid dan? Gehandicapten dood laten gaan?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
Want je KRIJGT geld van de overheid VOOR NIKS.
Je kan niet werken
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:26 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
uitkeringen omlaag zou betekenen 800.000 mensen op straat.
Je vergeet voor het gemak dat alle prijzen ieder jaar (eigen geleidelijk per jaar) stijgen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:29 schreef Kreator het volgende:
[..]. Nou, dat lijkt me sterk. Er kan best nog wel wat af hoor. Het is geen vetpot, maar met 9 miljard verschillende subsidie-potjes komen ze nog aardig rond.
En dan heb ik het nog niet eens over de jackpot die Wajong heet.
Maar goed, het minimumloon mag van mij best omhoog, als er daardoor ineens een paar honderdduizend mensen zijn die wel interesse in werk krijgen.
Maar zet geen 800.000 mensen op straat. Het was maar even om te relativeren.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:36 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Dat omlaag gooien geeft geheid problemen.
IN veel landen heeft men niet eens een minimum.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:23 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Wel vind ik dat minimumloon (wereldwijd in dat opzicht) gewoonweg te laag is.
misschien eens je inkomen aanpassen bij je toeslagen?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:45 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb een wajong, in combinatie met werk. ' omdat ik vaker opdrachten moet worden herhaald , en ik vaker dingen navraag'.
Verder werk ik zelfstandig en vraag ik vrijwel nooit wat ik moet gaan doen. Ineen tuincentrum. Ik doe alle werkzaamheden zoals ieder ander doet - alleen sommige met meer moeite, ik kan dingen verkopen, wat het belangrijkste is-
Ik verdien incl zorgtoeslag 1007. Ik moet ieder jaar terugbetalen omdat ik 'onterecht teveel heb gehad'
Onlangs is het percentage verhoogd van 50 naar 60 %. Dit is echter de loonwaarde; ik merk er zelf dus niks van.
Ik voel mij een slaaf van de maatschappij, ik kan niet uit huis en het lijkt alsof ik oneindig op dit punt zit. Ik hoop bij de herkeuring te horen dat ik van mijn wajong af ben. Waarschijnlijk wordt ik dan ontslagen want ' te duur', maar dan kan ik wel gaan reizen ( ik spaar iedere maand vast bedrag)
Nee, het is een fout door het UWV, als ik een verandering zie meldt ik die, dan duurt het letterlijk een paar weken tot het is doorgevoerd, met alle risico's van dienquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:55 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
misschien eens je inkomen aanpassen bij je toeslagen?
welke risico's?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:05 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Nee, het is een fout door het UWV, als ik een verandering zie meldt ik die, dan duurt het letterlijk een paar weken tot het is doorgevoerd, met alle risico's van dien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |