Dat is grotendeels een generatie dingetje. Zij zijn min of meer uit dezelfde 'tijd' en willen graag de mythe volhouden dat 'de eckte scene' na hun hoogtijdagen is verdwenen en alles wat nu vecht eigenlijk gewoon maar matige amateurs zijn.quote:Op woensdag 7 december 2016 06:05 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Zeker als bonjasky, hoost en overeem hun geld op hari zetten..
misschien wel, misschien niet..quote:Op woensdag 7 december 2016 10:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is grotendeels een generatie dingetje. Zij zijn min of meer uit dezelfde 'tijd' en willen graag de mythe volhouden dat 'de eckte scene' na hun hoogtijdagen is verdwenen en alles wat nu vecht eigenlijk gewoon maar matige amateurs zijn.
Daarom zijn ze nu zo overtuigd van Hari, omdat succes van Hari ook nog een beetje op hun zou afstralen.
Ze testen niet dus de Duitse stasi ook niet? Glory zou eigenlijk ook USADA in moeten schakelen zoals de UFC maar dan vertrekken de meeste kickboksers waarschijnlijk.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:45 schreef THEFXR het volgende:
ik weet dat ze niet testen in kickboksen, maar ik vraag me af of de Duitsers ala stasi gaan binnenvallen?
http://4nieuws.be/sport/1(...)elfs-gevangenis.html
Maar niet echt overtuigend, staat nog best veel value op Ricoquote:Op woensdag 7 december 2016 12:23 schreef nostra het volgende:
Het geld zegt in ieder geval Rico: 1.60 / 2.25.
Gewoon kanaal 14 Ziggo... Vanaf 21:45quote:Op woensdag 7 december 2016 16:33 schreef MrSalazar het volgende:
Waar te zien? Zag ziggo, maar gewoon gratis of niet? Anders op sopcast vast wel/
denk 23.30/45 uurquote:Op vrijdag 9 december 2016 09:22 schreef the_critic het volgende:
[..]
Gewoon kanaal 14 Ziggo... Vanaf 21:45
Echter geen idee hoe laat rico vs hari is. Zijn veel gevechten die avond.
iemand een idee qua tijd.. ?!
Yesquote:Op vrijdag 9 december 2016 12:46 schreef Poepz0r het volgende:
Zenden ze het WK gevecht van Nieky Holzken ook uit? Die moet vechten voor de wereldtitel.
ze zenden de hele main card uitquote:Op vrijdag 9 december 2016 12:46 schreef Poepz0r het volgende:
Zenden ze het WK gevecht van Nieky Holzken ook uit? Die moet vechten voor de wereldtitel.
de UFC is een stukkie duurder.quote:Op vrijdag 9 december 2016 12:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Genot. Ik moest lachen om die entreekaartjes, 300 euro per stoel etc
PPV (Pay-Per-View) voor 25 euro als je via ufc.tv zou bestellen dus bedankt Ziggo voor het gratis uitzenden.quote:Op vrijdag 9 december 2016 12:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Genot. Ik moest lachen om die entreekaartjes, 300 euro per stoel etc
Voor dat evenement in Rotterdam had je aan 300 euro wel voldoende lijkt mij.quote:
Dat zegt niet zoveelquote:Op vrijdag 9 december 2016 15:25 schreef polderturk het volgende:
Hier kan je goed zien hoe afgetrained Hari is
https://twitter.com/VSchildkamp/status/807214668343283714
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |