Hoog tijd dat Nederland België annexeert. Het land bestaat toch al niet echtquote:Op zondag 24 juli 2016 13:49 schreef F1gamer het volgende:
Op Spa graag het nederlands volkslied voor aanvang van de race
onderdeel 180 graden gedraaid terug gezetquote:Op zondag 24 juli 2016 13:53 schreef Peterselieman het volgende:
Auto van Massa stuurde eerst naar rechts en na de fix de andere kant op, zo meldde Claire Williams
omgekeerd sturenquote:Op zondag 24 juli 2016 13:53 schreef Peterselieman het volgende:
Auto van Massa stuurde eerst naar rechts en na de fix de andere kant op, zo meldde Claire Williams
Straatfeest kan ook.quote:Op zondag 24 juli 2016 13:53 schreef Zorro het volgende:
Even ter info: Mocht ik post plaatsen waar op de meest vreemde plekken de letter "j" ontbreekt: Min laptop is nu echt aan het overlijden en dat ding zit nu los en moet ik een aantal keer ruw indrukken om reactie te krijgen.
Dus als Max straks een mooie actie doet en ik zeg: AAAAAAAAAAAAAAAAA
Dan is dat eigenlijk JAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Dat je het vast weet.
quote:Op zondag 24 juli 2016 13:53 schreef Zorro het volgende:
Even ter info: Mocht ik post plaatsen waar op de meest vreemde plekken de letter "j" ontbreekt: Min laptop is nu echt aan het overlijden en dat ding zit nu los en moet ik een aantal keer ruw indrukken om reactie te krijgen.
Dat je het vast weet.
Ik zal vast wat alternatieven bedenkenquote:
Doe je de letter j toch ctrl-c ctrl-vquote:Op zondag 24 juli 2016 13:53 schreef Zorro het volgende:
Dat je het vast weet.
gewoon Maxgod typen en dan snappen we het ook welquote:Op zondag 24 juli 2016 13:53 schreef Zorro het volgende:
Dat je het vast weet.
quote:Op zondag 24 juli 2016 13:53 schreef Zorro het volgende:
Dat je het vast weet.
lolquote:Op zondag 24 juli 2016 13:53 schreef Zorro het volgende:
Dat je het vast weet.
quote:Op zondag 24 juli 2016 13:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Doe je de letter j toch ctrl-c ctrl-v
die was aan het soppen met Anniequote:
Bij deze laptop heb ik al een nieuw toetsenbord geplaatst, omdat er twee toetsen overleden warenquote:Op zondag 24 juli 2016 13:53 schreef Zorro het volgende:
Dat je het vast weet.
Ik hoorde van mn pa dat er ook merch bij de Formido te krijgen was. Maar bij hem was het al uitverkocht. Dus mss daar nog, maar ik gok dat het overal wel op zal zijn ondertussne.quote:Op zondag 24 juli 2016 13:54 schreef De-Hamster het volgende:
Iemand een goede shop voor Red Bull / Verstappen merchandise? Verstappen.nl doet het niet?
ze hebben een paar tikjes te ver doorgedraaid. Denk niet dat ze het voor de race helemaal gefixt krijgenquote:
Red bull racing zelf haal ik t meestequote:Op zondag 24 juli 2016 13:54 schreef De-Hamster het volgende:
Iemand een goede shop voor Red Bull / Verstappen merchandise? Verstappen.nl doet het niet?
twitter:babelaer twitterde op zondag 24-07-2016 om 13:56:20Het is bijna zo ver....En de Nederlandse fans zijn er ook klaar voor... #F1 #MaxVerstappen #HungarianGP https://t.co/xDdjsthpbc reageer retweet
wel goed voor Haasquote:Op zondag 24 juli 2016 13:57 schreef THEFXR het volgende:
ik denk dat de rb's niet zo goed in deze hitte presteren
Kunnen die lui nu nooit eens normaal doenquote:Op zondag 24 juli 2016 13:57 schreef Klummie het volgende:
twitter:babelaer twitterde op zondag 24-07-2016 om 13:56:20Het is bijna zo ver....En de Nederlandse fans zijn er ook klaar voor... #F1 #MaxVerstappen #HungarianGP https://t.co/xDdjsthpbc reageer retweet
geen ideequote:
WESTquote:
Best thuis?quote:
Als de coureurs zich verkleden in grappige pakjes vinden we het allemaal leuk maar dit is stom? Ik vind het wel lollig juist.quote:Op zondag 24 juli 2016 13:58 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Kunnen die lui nu nooit eens normaal doen
Ziggo melde al op twitter dat ze problemen met hun streams hebben. WOrdt aan gewerkt.quote:
Ziggo moet eens normaal doen tijden de F1quote:Op zondag 24 juli 2016 14:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ziggo melde al op twitter dat ze problemen met hun streams hebben. WOrdt aan gewerkt.
Een zanger.quote:
Max ook, maar beide konden niet profiteren.quote:
Echt precies op het moment dat ze bocht 1 in gaan.quote:
Ga je mond spoelenquote:
quote:Op zondag 24 juli 2016 14:04 schreef Greys het volgende:
Als je goed keek zag je Daniel vlak na de eerste bocht zijn middelvinger opsteken naar Jos.
watquote:Op zondag 24 juli 2016 14:04 schreef Greys het volgende:
Als je goed keek zag je Daniel vlak na de eerste bocht zijn middelvinger opsteken naar Jos.
Beter dan andersom.quote:
Jos had de Duitsers gezegd dat Max in de eerste bocht Ricciardo al zou pakken.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2016 14:04 schreef Greys het volgende:
Of het gaspedalquote:Op zondag 24 juli 2016 14:10 schreef Peterselieman het volgende:
Button klaagt over remproblemen?
Pedaal naar de vloer
eens een keer geen krrrrrrrg krrrrrrrrrrrg understeer krggggggggquote:Op zondag 24 juli 2016 14:10 schreef Peterselieman het volgende:
Button klaagt over remproblemen?
Pedaal naar de vloer
Paar rondjes test data verzamelen, en dan naar binnenquote:Op zondag 24 juli 2016 14:13 schreef Beach het volgende:
Waarom hem buiten laten? Hij is nu al kansloos en ze kunnen beter die pu sparen.
Tijd voor wat regen.quote:
Formule 1-auto?quote:
Of hij heeft een probleem met z'n auto, of Ric rijdt te langzaamquote:
Dat laatste. Hij is gewoon aan het sparen omdat hij RIc niet voorbij komt.quote:Op zondag 24 juli 2016 14:15 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Of hij heeft een probleem met z'n auto, of Ric rijdt te langzaam
Button was niet het probleem. Hydraulics van het team wel. Critical failure melden betekent naar de pits.quote:Op zondag 24 juli 2016 14:16 schreef Fir3fly het volgende:
Ricciardo riep ongeveer hetzelfde in Canada.
Vrij lastig om dan nog een DT te gevenquote:Op zondag 24 juli 2016 14:17 schreef NewHorizon het volgende:
En hier hoeft niet eerst 3 uur overlegd te worden zoals bij Rosberg??
Ik snap het niet. Hij is toch ook naar de pits? Waarom gebruiken ze dat dan niet?quote:Op zondag 24 juli 2016 14:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Button was niet het probleem. Hydraulics van het team wel. Critical failure melden betekent naar de pits.
Nieuwe afgesproken regelsquote:Op zondag 24 juli 2016 14:17 schreef heywoodu het volgende:
wtf, waar komt een DT nou vandaan ipv 10 seconden?
twitter:ForceIndiaF1 twitterde op zondag 24-07-2016 om 14:17:32"I am driving like a grandma" says @Max33Verstappen. Don't forget EVERYONE in that family is darn fast. #HungarianGP reageer retweet
REgels zijn aangepast en verduidelijkt.quote:Op zondag 24 juli 2016 14:17 schreef NewHorizon het volgende:
En hier hoeft niet eerst 3 uur overlegd te worden zoals bij Rosberg??
omdat dit McLaren is ipv Mercedes.quote:Op zondag 24 juli 2016 14:17 schreef heywoodu het volgende:
omdat button gen high end coureur is op dit momentquote:Op zondag 24 juli 2016 14:17 schreef heywoodu het volgende:
omdat je de pits in moet als je probleem hebt met je auto die opgelost moet wordenquote:Op zondag 24 juli 2016 14:17 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op zondag 24 juli 2016 14:17 schreef franklop het volgende:
twitter:ForceIndiaF1 twitterde op zondag 24-07-2016 om 14:17:32"I am driving like a grandma" says @Max33Verstappen. Don't forget EVERYONE in that family is darn fast. #HungarianGP reageer retweet
Aangepaste regels. Melden van een critical failure betekent naar de pits.quote:
Ah ok. Tijd dat ze die onzin nog eens goed aan gaan passen, want dit slaat natuurlijk als een kut op een gebakje allemaal.quote:Op zondag 24 juli 2016 14:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
REgels zijn aangepast en verduidelijkt.
Verkeerde quotequote:Op zondag 24 juli 2016 14:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Button was niet het probleem. Hydraulics van het team wel. Critical failure melden betekent naar de pits.
DO not shift gears om precies te zijn.
ja max is tragerquote:
hij is niet trager maar blijft uit de achterkant van Ric en ook banden sparenquote:
Ric is misschien gewoon beter vandaag.quote:Op zondag 24 juli 2016 14:23 schreef Justevo het volgende:
Er lijkt me iets aan de hand, Max al op 2 sec van Ric.
Misschien is dat wel banden sparen?quote:Op zondag 24 juli 2016 14:23 schreef VacaLoca het volgende:
Red bulls verliezen nu wel heel veel snelheid
Op snelheid gaan ze het niet winnen, dus wellicht banden sparen voor een strategie.quote:Op zondag 24 juli 2016 14:23 schreef VacaLoca het volgende:
Red bulls verliezen nu wel heel veel snelheid
Sorry wie ben jij?quote:Op zondag 24 juli 2016 14:25 schreef Justevo het volgende:
[..]
Zat je er alweer naast.. Is niet best hè.
P6quote:
ja maar virtueel, natuurlijkquote:
Eigenlijk meer op strategie tov ferrariquote:Op zondag 24 juli 2016 14:27 schreef Fir3fly het volgende:
Jammer. Max heeft zijn race verloren in de kwalificatie gisteren.
had 1 of 2 rondes ervoor al erin gemoeten. Zijn eigen banden waren op en dan moet je als tweede rijder proberen te undercutten. Niet geundercut worden door de auto achter je.quote:Op zondag 24 juli 2016 14:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
Tja, hij kan moeilijk tegelijk met Ricciardo naar binnen
Rondje eerder was beter geweest gezien vettelquote:Op zondag 24 juli 2016 14:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
Tja, hij kan moeilijk tegelijk met Ricciardo naar binnen
Dat zou sowieso gebeuren. Had voor z'n teamgenoot moeten kwalificeren.quote:Op zondag 24 juli 2016 14:28 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Eigenlijk meer op strategie tov ferrari
Dan gaat Ric weer klagen dat Max bevoordeeld wordt.quote:Op zondag 24 juli 2016 14:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Rondje eerder was beter geweest gezien vettel
De regen gooide inderdaad wat roet in het eten, maar dat is racenquote:Op zondag 24 juli 2016 14:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat zou sowieso gebeuren. Had voor z'n teamgenoot moeten kwalificeren.
Je zegt het verkeerd hij is een fascist. Zijn grote voorbeeld is meneer Breivik en dat is geen grap.quote:Op zondag 24 juli 2016 14:28 schreef Justevo het volgende:
[..]
Ga nou maar gewoon weg, NSB'er. Iedereen heeft een hekel aan je.
Allebei een rondje eerderquote:Op zondag 24 juli 2016 14:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan gaat Ric weer klagen dat Max bevoordeeld wordt.
Schijnt toch vooral een foutje van Max zelf te zijn geweest.quote:
Dan had ie nog tijd verloren tov de verse softsquote:Op zondag 24 juli 2016 14:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als Max dat ene onnodige rondje na de kwalificatie niet had gereden, had 'ie wat langer door kunnen rijden
he ik jou ook. alles kits?quote:
Nee hoor. Niet zo'n fanboy zijn, dit is gewoon het gevolg van een slechte kwalificatie.quote:
Ric blijft de 1e rijder, en rijdt een plek hoger, dus die eerder naar binnen is logisch.quote:
Nee, slechte pitstopquote:Op zondag 24 juli 2016 14:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee hoor. Niet zo'n fanboy zijn, dit is gewoon het gevolg van een slechte kwalificatie.
Beiden.quote:
Wat blijkbaar ook aan hem lagquote:
goed hoor, net wakker. lekker in mn blote tokus op de bank genieten van een onbijtje met bierquote:Op zondag 24 juli 2016 14:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja hoor lekker de race aan het kijken
met jou
Ja, dat.quote:
Heb je nog een feestje gegeven?quote:Op zondag 24 juli 2016 14:32 schreef Beach het volgende:
Netjes gedaan van Ferrari. Vettel kan zo even uitlopen.
Sowieso is passeren hier ontzettend lastig.quote:Op zondag 24 juli 2016 14:33 schreef caspervc het volgende:
Bijzonder dat max kimi niet kan pareren....
Jawel, komt er alleen niet voorbij dus af en toe even rustiger aan doen.quote:Op zondag 24 juli 2016 14:33 schreef caspervc het volgende:
Bijzonder dat max kimi niet kan pareren....
Nee, banden sparen. Rijd dezelfde rondetijden als Rai, omdat hij er niet voorbij komt.quote:
toch heeft Kimi er een best goed tempo in zittenquote:Op zondag 24 juli 2016 14:32 schreef Beach het volgende:
Netjes gedaan van Ferrari. Vettel kan zo even uitlopen.
En Max volgt in hetzelfde tempo.quote:Op zondag 24 juli 2016 14:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
toch heeft Kimi er een best goed tempo in zitten
Spanje omgekeerd. Als Max z'n banden er maar niet aangaan nu.quote:Op zondag 24 juli 2016 14:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet echt, Ricciardo rijdt hard weg bij de Ferrari's.quote:Op zondag 24 juli 2016 14:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Komt terecht in een speciaal biogas compartiment dat wordt gebruikt om een extra boost te geven.quote:Op zondag 24 juli 2016 14:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Als ze nou moeten schijten he, doen ze dat dan gewoon in zo'n pak? want het lijkt me niet lekker om een uur + met die g krachten enzo met een klont schijt in je endeldarm te zitten?
hahahahahaha xD xD xD, uit welke grappentrommel kwam die?quote:Op zondag 24 juli 2016 14:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Komt terecht in een speciaal biogas compartiment dat wordt gebruikt om een extra boost te geven.
Direct in de mond van Ecclestone.quote:Op zondag 24 juli 2016 14:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Als ze nou moeten schijten he, doen ze dat dan gewoon in zo'n pak? want het lijkt me niet lekker om een uur + met die g krachten enzo met een klont schijt in je endeldarm te zitten?
ze eten de hele week ook al chili con carne zekerquote:Op zondag 24 juli 2016 14:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Komt terecht in een speciaal biogas compartiment dat wordt gebruikt om een extra boost te geven.
Dat wordt flink shoarma en bruine bonen etenquote:Op zondag 24 juli 2016 14:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Zal wel iets in GP2 of 3 geweest zijn.quote:Op zondag 24 juli 2016 14:37 schreef Asschen_sukar het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd in bocht in dat ze er cement op geknald hebben? Of heb ik daar echt al het hele weekend overheen gekeken![]()
Ham problemen en Ros kan er niet voorbij.quote:Op zondag 24 juli 2016 14:39 schreef zoem het volgende:
Wel vreemd dat de pace van Mercedes achterblijft op Ric/Vet.
Ja zo kun je het noemen, maar vandaag gewoon de slechtste van de eerste drie teams. Toch?quote:Op zondag 24 juli 2016 14:35 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, banden sparen. Rijd dezelfde rondetijden als Rai, omdat hij er niet voorbij komt.
Matige race deze keer inderdaad. Het kan niet elke keer feest zijn helaas.quote:Op zondag 24 juli 2016 14:39 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ja zo kun je het noemen, maar vandaag gewoon de slechtste van de eerste drie teams. Toch?
Crash in GP3 en Porsche cup volgens mij, vloeistoffenquote:Op zondag 24 juli 2016 14:37 schreef Asschen_sukar het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd in bocht in dat ze er cement op geknald hebben? Of heb ik daar echt al het hele weekend overheen gekeken![]()
Dat lijkt me nogal logisch. 3 teams x 2 coureurs = 6 plekken. Max ligt P6quote:Op zondag 24 juli 2016 14:39 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ja zo kun je het noemen, maar vandaag gewoon de slechtste van de eerste drie teams. Toch?
Niet iedereen wil/kan dat zienquote:Op zondag 24 juli 2016 14:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Matige race deze keer inderdaad. Het kan niet elke keer feest zijn helaas.
Hij rijdt net z'n persoonlijk snelste ronde, dus laten we hopen dat hij een beetje op gang gaat komenquote:Op zondag 24 juli 2016 14:39 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Rijdt nu sneller dan Raikkonen. Dus niet slechter.quote:Op zondag 24 juli 2016 14:39 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Niet meer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |