Er stond gister ook weer een roedel fotografen in het bos. Cees maakte er telkens opmerkingen over, ook tegen Ruud en die zei toen "Ik ga daar zo wel even met Bil zitten" Die kennen het klappen van de zweep daar als geen ander, van binnen en van buiten.quote:Op zondag 24 juli 2016 13:21 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Ja hoor, op de site staat al ... Bil wil piemel van ruud niet zien ... Duidelijk dat ze gebruikt worden om kijkers te trekken
Heb je interesse Lonquote:Op zondag 24 juli 2016 13:28 schreef lonneberga het volgende:
[..]
(lunchpauze) maar zou dat nu goed betalen ,het liefje van Ben spelen?
Ruud en bil doen alles voor een paar stuivers.quote:Op zondag 24 juli 2016 13:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze gaan toch serieus niet Bil van bil laten gaan met de Anaconder voor kijkcijfers?
Moet welquote:Op zondag 24 juli 2016 13:28 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ja, dan mag je daarna weer naar een ander programma ... In je blote kont de liefde van je leven zoeken 😜quote:Op zondag 24 juli 2016 13:28 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerkquote:Op zondag 24 juli 2016 13:28 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Echt GEEN idee en ze is niet dom of zo ookquote:Op zondag 24 juli 2016 13:30 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja snap je toch niet.. wat ziet iemand in Ben
Hij is nooit boeiend geweest ook welquote:Op zondag 24 juli 2016 13:34 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Ik vind ruud zo ongelofelijk saai sinds hij terug is. Beetje de recalcitrant spelen en verder niks.
en dat gaat hem niet eens goed afquote:Op zondag 24 juli 2016 13:34 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Ik vind ruud zo ongelofelijk saai sinds hij terug is. Beetje de recalcitrant spelen en verder niks.
quote:
Wel een mooi meisjequote:Op zondag 24 juli 2016 13:28 schreef lonneberga het volgende:
[..]
jaquote:Op zondag 24 juli 2016 13:36 schreef Urb het volgende:
[..]Alleen daarom moet GJ blijven, die lult Ruud moeiteloos met 2 woorden onder tafel en krijgt hem dan zwaar over de zeik.
Alleen jammer van die plakplaatjes /PB modequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb tot nu toe 1 volzin gehoord van Ruud. Tegen een Stier dat dan weer wel.quote:
hahaha die stier killt hem dan als dat zo isquote:Op zondag 24 juli 2016 13:37 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Ik heb volzin gehoord ... Tegen een Stier dat dan weer wel.
ik ga de rest van mijn leven voor je zorgen.😭
Volgens mij zit ie dik aan de pillen.quote:Op zondag 24 juli 2016 13:36 schreef Urb het volgende:
[..]Alleen daarom moet GJ blijven, die lult Ruud moeiteloos met 2 woorden onder tafel en krijgt hem dan zwaar over de zeik.
quote:Op zondag 24 juli 2016 13:37 schreef Urb het volgende:
[..]
Alleen jammer van die plakplaatjes /PB modeHeb haar hier alleen in een gifje gezien. Van billy is afgrijselijk. Die armen vooral.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 juli 2016 13:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Kom op mensen, help Jessie boven die aandachtshoer.
http://www.utopiatv.nl/ne(...)oner-van-de-week-123
Jessie merkte iig wel op dat Ruud zit te shaken als een malle als ie ruzie heeft.quote:Op zondag 24 juli 2016 13:39 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Volgens mij zit ie dik aan de pillen.
rare pollquote:Op zondag 24 juli 2016 13:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook Jessie gestemd.quote:Op zondag 24 juli 2016 13:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
dat denk ik dus ook, hij is zo vlakjesquote:Op zondag 24 juli 2016 13:39 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Volgens mij zit ie dik aan de pillen.
quote:
En dan zie je niet dit erboven staan?quote:Op zondag 24 juli 2016 13:40 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
rare poll
ik doe f5 en ik kan opnieuw stemmen
Dat lijkt zo,your vote has already counted...quote:Op zondag 24 juli 2016 13:40 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
rare poll
Echt? Ik zit mobiel. Kan niet f5 doen.quote:Op zondag 24 juli 2016 13:40 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
rare poll
oquote:Op zondag 24 juli 2016 13:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dan zie je niet dit erboven staan?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 juli 2016 13:42 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
o![]()
hihi
en ik gewoon 10 x verversen net
Die is al behoorlijk aan het kelderen in vergelijking met vorige weken.quote:Op zondag 24 juli 2016 13:42 schreef LLgetikt het volgende:
hoe kan het dat do zo hoog staat
snap het niet
Haha. Mis ook smileys mobiel.quote:Op zondag 24 juli 2016 13:42 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
o![]()
hihi
en ik gewoon 10 x verversen net
quote:Op zondag 24 juli 2016 13:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die is al behoorlijk aan het kelderen in vergelijking met vorige weken.
Ritalin , ik heb daar ook last vanquote:Op zondag 24 juli 2016 13:39 schreef Urb het volgende:
[..]
Jessie merkte iig wel op dat Ruud zit te shaken als een malle als ie ruzie heeft.
Dit jaquote:Op zondag 24 juli 2016 13:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat lijkt zo,your vote has already counted...
Nee kan nietquote:Op zondag 24 juli 2016 13:42 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Echt? Ik zit mobiel. Kan niet f5 doen.
Hoe een stier 'op te voeden'quote:Op zondag 24 juli 2016 13:38 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
hahaha die stier killt hem dan als dat zo is
en ruud wil weer kusje geven en knuffelen
stier denkt dan BAM OPTYFENzo een hoorn door zijn been
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
Ook mobiel kun je een pagina verversen.quote:Op zondag 24 juli 2016 13:42 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Echt? Ik zit mobiel. Kan niet f5 doen.
Mag ruud soms van de regie niet in zijn blote bast lopen of in die shirts? Ik zou het bijna denken.quote:
Kan toch? Jessie ziet er ook mooi uitquote:Op zondag 24 juli 2016 13:47 schreef Bramenstruik het volgende:
Do terloops, tegen Jessie, wat zie je er mooi uit, debiel kreng
Geloof dat hij tegen Gina zei dat ze mocht doen wat haar goed leek maar dat ie het wel wil laten groeien iig.quote:Op zondag 24 juli 2016 13:47 schreef Bramenstruik het volgende:
OMG Jessie zn haar tis kort, maar hij heeft een beginnend matje!
Hoe dan? Niet dat het voor het stemmen uitmaakt.quote:Op zondag 24 juli 2016 13:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ook mobiel kun je een pagina verversen.
vind ik ook, maar ik meen hetquote:Op zondag 24 juli 2016 13:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kan toch? Jessie ziet er ook mooi uit
Ruud schaamt zich voor zijn dunne armpjes..quote:Op zondag 24 juli 2016 13:48 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Mag ruud soms van de regie niet in zijn blote bast lopen of in die shirts? Ik zou het bijna denken.
ja en dus maar een asomatjequote:Op zondag 24 juli 2016 13:48 schreef Urb het volgende:
[..]
Geloof dat hij tegen Gina zei dat ze mocht doen wat haar goed leek maar dat ie het wel wil laten groeien iig.
quote:Op zondag 24 juli 2016 13:46 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hoe een stier 'op te voeden'dat kan nooit goed gaan in utopia, wat een slechte keuze is dat geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
hij wou het niet kort,quote:Op zondag 24 juli 2016 13:47 schreef Bramenstruik het volgende:
OMG Jessie zn haar tis kort, maar hij heeft een beginnend matje!
quote:
Waarom moet dat debiele wijf altijd bij iemand op schoot zitten ook?quote:Op zondag 24 juli 2016 13:51 schreef flatflower het volgende:
Wat is Do toch een raar wijf, gaat ze bij Billy op schoot zitten en negeert Bas volledig, bah!
leep willoos hoofdquote:Op zondag 24 juli 2016 13:51 schreef Zeyina het volgende:
Die kop van Do.
Ze vindt het zooooo boeiend
[ afbeelding ]
Ach tegen die tijd is utopia afgelopen.quote:Op zondag 24 juli 2016 13:49 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
dat kan nooit goed gaan in utopia, wat een slechte keuze is dat geweest
Ahja Bil leek ook al te laten doorschemeren dat ze dat beiden gebruiken, zei iets dat je het niet moet combineren met koffie oid.quote:
Ze zei eergisteren al tegen Bas dat ze Billy wel graag 'zou doen'quote:Op zondag 24 juli 2016 13:51 schreef flatflower het volgende:
Wat is Do toch een raar wijf, gaat ze bij Billy op schoot zitten en negeert Bas volledig, bah!
ongelooflijk iddquote:Op zondag 24 juli 2016 13:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Moet wel vreselijk lachen hoe Billy boven veel lamzakken uitstijgt gelijk al
ik vind juist hoe ze kijkt eng, alsof ze billy helemaal niet moetquote:Op zondag 24 juli 2016 13:51 schreef Zeyina het volgende:
Die kop van Do.
Ze vindt het zooooo boeiend
[ afbeelding ]
Om te benadrukken dat ze skinny is.quote:Op zondag 24 juli 2016 13:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Waarom moet dat debiele wijf altijd bij iemand op schoot zitten ook?
wat...quote:Op zondag 24 juli 2016 13:52 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze zei eergisteren al tegen Bas dat ze Billy wel graag 'zou doen'
quote:Op zondag 24 juli 2016 13:52 schreef Zeyina het volgende:
[..]
als die bedreiging voelt van vrouwen, wordt ze opeens bi, geile Doquote:Op zondag 24 juli 2016 13:52 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Het was ook sarcastisch bedoeld, mijn opmerkingquote:Op zondag 24 juli 2016 13:52 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ik vind juist hoe ze kijkt eng, alsof ze billy helemaal niet moet
Ja het is ook zo fake!quote:Op zondag 24 juli 2016 13:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Waarom moet dat debiele wijf altijd bij iemand op schoot zitten ook?
nee, heb dit keer al 5x op jessie kunnen stemmenquote:Op zondag 24 juli 2016 13:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dan zie je niet dit erboven staan?
[ afbeelding ]
Oh dan ga ik ook voortaan bij iedereen op schoot zittenquote:Op zondag 24 juli 2016 13:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Om te benadrukken dat ze skinny is.
ohquote:Op zondag 24 juli 2016 13:53 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Het was ook sarcastisch bedoeld, mijn opmerking
Ik ook, windows 10quote:Op zondag 24 juli 2016 13:54 schreef Ranah het volgende:
[..]
nee, heb dit keer al 5x op jessie kunnen stemmen
Ik denk dat laatste, maar vind dat je meerdere mensen met het downsyndroom daarmee tekort doet..............quote:
Ik ben sinds mei aan de ritalin omdat ik voor mijn andere medicatie ruim 200 euro moest gaan bijbetalen En ik heb al maanden last van trillende handen en slecht zichtquote:Op zondag 24 juli 2016 13:52 schreef Urb het volgende:
[..]
Ahja Bil leek ook al te laten doorschemeren dat ze dat beiden gebruiken, zei iets dat je het niet moet combineren met koffie oid.
Pff dat zei ze bij Rianne ook en ook bij Romy ooit, nep wijf!quote:Op zondag 24 juli 2016 13:52 schreef Zeyina het volgende:
[..]
ze groeien in de breedte vooralquote:Op zondag 24 juli 2016 13:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Row legt uit hoe je groeit in Utopia![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 juli 2016 13:49 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
En gewoon maar op schoot gaan zitten en in de camera kijken
O ja,haar battle.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2016 14:03 schreef mootie het volgende:
Omg, die ene vriend, Neil, heeft al 635 keer aan Idols meegedaan. Uit zo'n grote familie waar pa iedereen pushte.
Even je shirt naar achter gooien Urbquote:Op zondag 24 juli 2016 14:03 schreef Urb het volgende:
Ze blijven Ruud maar volgen, zelfs zijn 9000ste keer zijn ritueel voor de spiegel.
Welke is dat?quote:Op zondag 24 juli 2016 14:03 schreef mootie het volgende:
Omg, die ene vriend, Neil, heeft al 635 keer aan Idols meegedaan. Uit zo'n grote familie waar pa iedereen pushte.
Welnee.quote:
Hij heeft zo'n leuk koppie.quote:
hij is toch enig kind?quote:Op zondag 24 juli 2016 14:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Leuk zusje wel wat een pretoogjes familie
Heel andere mond en gebit.quote:
Die spoort echt niet. Daar word je toch bang vanquote:
Do zou pa natuurlijk wel willen doen. Flappentap.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2016 14:09 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Die spoort echt niet. Daar word je toch bang van
quote:Op zondag 24 juli 2016 14:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Do zou pa natuurlijk wel willen doen. Flappentap.
dat denk je toch wtf WAT IS DITquote:Op zondag 24 juli 2016 14:09 schreef flatflower het volgende:
[..]
Net ook een veel te lange hug met pa, die amper reageerde.
Sociaal wenselijk geprogrammeerd. Bah, niks echts aan!quote:Op zondag 24 juli 2016 13:47 schreef Bramenstruik het volgende:
Do terloops, tegen Jessie, wat zie je er mooi uit, debiel kreng
Scheelt dat ze geen tieten heeft anders was het nog awkwarderquote:Op zondag 24 juli 2016 14:09 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
dat denk je toch wtf WAT IS DIT
twiligtzone????
Heb je al op Jessie gestemd?quote:Op zondag 24 juli 2016 14:10 schreef eskil het volgende:
[..]
Sociaal wenselijk geprogrammeerd. Bah, niks echts aan!
quote:Op zondag 24 juli 2016 14:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Scheelt dat ze geen tieten heeft anders was het nog awkwarder
Ja, neus is van ma.quote:Op zondag 24 juli 2016 14:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij lijkt echt op zijn moeder ogen neus kin
quote:Op zondag 24 juli 2016 14:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij lijkt echt op zijn moeder ogen neus kin
...quote:Op zondag 24 juli 2016 14:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, neus is van ma.
( Hij lijkt helemaal niet op pa)
quote:Op zondag 24 juli 2016 14:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij kruipt er al bijna overheen.
Ik wil het ook weten voordat de mensen van de Utopia Rollenspelvereniging langskomen om het bezoek van Jessie mee na te spelen...quote:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 juli 2016 14:14 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik wil het ook weten voordat de mensen van de Utopia Rollenspelvereniging langskomen om het bezoek van Jessie mee na te spelen...
ja weet ik nietquote:Op zondag 24 juli 2016 14:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Waarom zou Neil zijn zus meenemen?
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 juli 2016 14:14 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik wil het ook weten voordat de mensen van de Utopia Rollenspelvereniging langskomen om het bezoek van Jessie mee na te spelen...
Het wordt tijd dat geschifte Do haar lage plaats weer in gaat nemen.quote:Op zondag 24 juli 2016 14:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Dat meisje heeft volgens mij hetzelfde pakje aan wat Gina heeft?quote:
Kloptquote:Op zondag 24 juli 2016 14:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat meisje heeft volgens mij hetzelfde pakje aan wat Gina heeft?
Er zijn bewoners daar, die geschifte zijn dan Do.................Vind persoonlijk ook dat er daar bewoners aanwezig zijn, die meer op de nominatie staan om laag te eindigen in de popu.......quote:Op zondag 24 juli 2016 14:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat geschifte Do haar lage plaats weer in gaat nemen.
Doen ze toch ookquote:Op zondag 24 juli 2016 14:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er zijn bewoners daar, die geschifte zijn dan Do.................Vind persoonlijk ook dat er daar bewoners aanwezig zijn, die meer op de nominatie staan om laag te eindigen in de popu.......
nee die zijn anders ook weer, Do is echt geschiftquote:Op zondag 24 juli 2016 14:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er zijn bewoners daar, die geschifte zijn dan Do.................Vind persoonlijk ook dat er daar bewoners aanwezig zijn, die meer op de nominatie staan om laag te eindigen in de popu.......
Uhh ze wonen in Bourtange. Groningenquote:Op zondag 24 juli 2016 14:19 schreef eskil het volgende:
Hebben Jessie zijn ouders een coffeeshop in Amsterdam?
iig een coffeeshop weet niet waarquote:Op zondag 24 juli 2016 14:19 schreef eskil het volgende:
Zijn pa had inderdaad een koffieshop geloof ik.quote:Op zondag 24 juli 2016 14:19 schreef eskil het volgende:
Dan zou ik Ruud toch niet uitsluiten als het om de nominatie geschift gaat.............quote:Op zondag 24 juli 2016 14:19 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee die zijn anders ook weer, Do is echt geschift
ook waarquote:Op zondag 24 juli 2016 14:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan zou ik Ruud toch niet uitsluiten als het om de nominatie geschift gaat.............
Oh ok. Wist ik nietquote:Op zondag 24 juli 2016 14:21 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
en pa heeft een coffeeshop in Amsterdam klopt
Ergens in de 40?quote:Op zondag 24 juli 2016 14:22 schreef utopia2.0 het volgende:
Hoe oud is die moeder van Jessie............Ziet er namelijk niet echt jong uit..........
Echt?.............Schat haar toch wat ouder......quote:
Le Male? heb ik ookquote:Op zondag 24 juli 2016 14:23 schreef utopia2.0 het volgende:
Jean Paul Gaultier krijgt Jessie................Heerlijk geurtje.....
Vond ik 20 jaar terug wel,nu niet meer.Hetzelfde als met JOOP...quote:Op zondag 24 juli 2016 14:23 schreef utopia2.0 het volgende:
Jean Paul Gaultier krijgt Jessie................Heerlijk geurtje.....
quote:Op zondag 24 juli 2016 14:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vond ik 20 jaar terug wel,nu niet meer.Hetzelfde als met JOOP...
Ja............ Weet ik veel........ Jessie is 24......... Dus eind 40, begin 50........... Grijs haar vertekent ook erg..................quote:Op zondag 24 juli 2016 14:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Echt?.............Schat haar toch wat ouder......
Blijven toch klassiekers.............Ben wel van de frisse geurtjes.......Heb er zelf zo rond de 50 geurtjes.........quote:Op zondag 24 juli 2016 14:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vond ik 20 jaar terug wel,nu niet meer.Hetzelfde als met JOOP...
quote:
Billy is naar bezoek en gasten altijd netjes geweest volgens mijquote:Op zondag 24 juli 2016 14:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Blijven toch klassiekers.............Ben wel van de frisse geurtjes.......Heb er zelf zo rond de 50 geurtjes.........
Billy is inderdaad netjes, denk dat het nog wel zal veranderen............
Do staat wel direct onder Vic op mijn geschiftenlijstje hoorquote:Op zondag 24 juli 2016 14:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vooral tijdens de kinderfeestjesquote:Op zondag 24 juli 2016 14:28 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Billy is naar bezoek en gasten altijd netjes geweest volgens mij
Wow.quote:Op zondag 24 juli 2016 14:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Blijven toch klassiekers.............Ben wel van de frisse geurtjes.......Heb er zelf zo rond de 50 geurtjes.........
Billy is inderdaad netjes, denk dat het nog wel zal veranderen............
Ruud op één, zonder twijfel.............en idd Vic was ik effe vergeten, maar die staat hoog op de nominatie.......quote:Op zondag 24 juli 2016 14:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Do staat wel direct onder Vic op mijn geschiftenlijstje hoor
Haar moodswings...quote:Op zondag 24 juli 2016 14:28 schreef LLgetikt het volgende:
wat maakt do zo geschift dan?
dat ze gewoon nep overkomt?
Ruud is voornamelijk oerdom.quote:Op zondag 24 juli 2016 14:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ruud op één, zonder twijfel.............en idd Vic was ik effe vergeten, maar die staat hoog op de nominatie.......
ja dat ook, ik heb altijd het idee dat we naar fictieve karakters van do kijkenquote:
Stink dus nooit...........quote:
Haar leugens, haar buien, haar toneelspel.quote:Op zondag 24 juli 2016 14:28 schreef LLgetikt het volgende:
wat maakt do zo geschift dan?
dat ze gewoon nep overkomt?
quote:
Nee hoor gisterenavond zowat Doggiestyle erop nogquote:Op zondag 24 juli 2016 14:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Stink dus nooit...................Ja op het toilet....
Geeft Ruud, Bender nu minder aandacht?...............
Dat ze een rol aanneemt afhankelijk van de situatie....quote:Op zondag 24 juli 2016 14:29 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ja dat ook, ik heb altijd het idee dat we naar fictieve karakters van do kijken
Pa Er was ook iets over een shop in A'dam weet niet meer precies hoe dat zatquote:
ja datquote:Op zondag 24 juli 2016 14:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat ze een rol aanneemt afhankelijk van de situatie....
Vond dat zo gek met dat auto ongeluk. Eerst reed haar broer en in later vertelde ze het nog een keer en reed zij. Waarom zou je daar om liegen?quote:Op zondag 24 juli 2016 14:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Haar leugens, haar buien, haar toneelspel.
Ik schat ze ouder maar het zou goed kunnen dat ze eind 40 zijnquote:
Zijn de ouders nog samen?quote:Op zondag 24 juli 2016 14:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Pa Er was ook iets over een shop in A'dam weet niet meer precies hoe dat zat
Altijd, daaromquote:
Ik weet wel dat de mede eigenaren erg blij waren van Jessie af te zijn.quote:Op zondag 24 juli 2016 14:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Pa Er was ook iets over een shop in A'dam weet niet meer precies hoe dat zat
quote:Op zondag 24 juli 2016 14:28 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 juli 2016 14:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat ging over Jessie's bedrijfquote:Op zondag 24 juli 2016 14:32 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik weet wel dat de mede eigenaren erg blij waren van Jessie af te zijn.
Ze hebben hem uitgekocht.
Maar dat heeft Jessie ook zelf wel vertelt. Dat hij ook niet trots is op zijn gedrag van 'toen'
Oh dat deed ze ook in de cordwood al. Stond er op bij mijn gifjequote:Op zondag 24 juli 2016 14:32 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Altijd, daarom
Familie nu in de (nog steeds) groene kamer
Meid checkt haar achterkant in de spiegel
Ja.quote:
Dat was een incasso bureau en geen coffeeshop...quote:Op zondag 24 juli 2016 14:32 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik weet wel dat de mede eigenaren erg blij waren van Jessie af te zijn.
Ze hebben hem uitgekocht.
Maar dat heeft Jessie ook zelf wel vertelt. Dat hij ook niet trots is op zijn gedrag van 'toen'
Geen idee, Do is gewoon vreemd.quote:Op zondag 24 juli 2016 14:32 schreef Haropro het volgende:
[..]
Vond dat zo gek met dat auto ongeluk. Eerst reed haar broer en in later vertelde ze het nog een keer en reed zij. Waarom zou je daar om liegen?
Ja ik heb het toch niet over een coffeshopquote:Op zondag 24 juli 2016 14:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat was een incasso bureau en geen coffeeshop...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |