dat is juist wel leuk die humor van haarquote:Op zondag 24 juli 2016 11:00 schreef Mrsloveable het volgende:
Dat stond vast nog niet in t script samen douchen
Ze valt idd nog best wel meequote:Op zondag 24 juli 2016 11:02 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat is juist wel leuk die humor van haar
Nou sl dus na het douchen ff een gesprekje?quote:Op zondag 24 juli 2016 11:02 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
gmta?quote:Op zondag 24 juli 2016 11:03 schreef Urb het volgende:
gmta Mrslovable
Billy "Euhm scheermesjes hier, mogen we dat van de bv gebruiken"
Ruud "Ow weet ik niet."
Vic schuifelt ongemakkelijk rond in badkamer
Billy "Ow je gaat in bad, lekker"
Ruud "Hoezow?"
Billy "Ze heb last"
Lijkt me niet zo gek, ze draagt immers het leed van gans de werled op haar rug mee, en dan dat gigantische ego nog.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:03 schreef Bramenstruik het volgende:
Fik is geknakt, gaat in bad, heeft last van haar rug
Bil moet haar doos scheren op kosten van de Bv 😂quote:Op zondag 24 juli 2016 11:03 schreef Urb het volgende:
gmta Mrslovable
Billy "Euhm scheermesjes hier, mogen we dat van de bv gebruiken"
Ruud "Ow weet ik niet."
Vic schuifelt ongemakkelijk rond in badkamer
Billy "Ow je gaat in bad, lekker"
Ruud "Hoezow?"
Billy "Ze heb last"
Heel vervelend. Ze kan beter naar huis gaan!quote:Op zondag 24 juli 2016 11:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo gek, ze draagt immers het leed van gans de werled op haar rug mee, en dan dat gigantische ego nog.
Maar rugpijn is wel zeer vervelend.
Ik vind haar grappigquote:Op zondag 24 juli 2016 11:02 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
great minds think alike, ik dacht dus exact hetzelfde.quote:
Oh haha, weer wat geleerdquote:Op zondag 24 juli 2016 11:06 schreef Urb het volgende:
[..]
great minds think alike, ik dacht dus exact hetzelfde.![]()
Ramona staat ook al op![]()
Ziet er nog steeds niet heel charmant uit, wat een buik billen bene nog zeg pfoe, hopelijk kan ze doorzetten.
wie is samen douche?quote:Op zondag 24 juli 2016 11:02 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Wel 8 oogpotloden bij zich hebben voor Ruud, maar geen scheermesjequote:Op zondag 24 juli 2016 11:05 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Bil moet haar doos scheren op kosten van de Bv 😂
Mijn dank is grootquote:Op zondag 24 juli 2016 11:08 schreef Urb het volgende:
[..]
Zal de cap in ondergoed maar besparen, pfoei
Billy wou met Ruud douchen, en toen volgende er een SL * Streamlock *quote:
En dat ze steeds mee eet met de gastenquote:Op zondag 24 juli 2016 11:08 schreef Urb het volgende:
Cees en Jessie smiespelen over Karin, dat die amper wat doet en toch geld vangt.
Ja over eten bij Cees en Karin en dat ze er eigenlijk alleen maar bij zit.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:10 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
En dat ze steeds mee eet met de gasten
Laat Vic toch ff d;r billenmaatje met z;n glibberhandjes haar rug ff instralenquote:Op zondag 24 juli 2016 11:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo gek, ze draagt immers het leed van gans de werled op haar rug mee, en dan dat gigantische ego nog.
Maar rugpijn is wel zeer vervelend.
quote:Op zondag 24 juli 2016 11:06 schreef Urb het volgende:
[..]
great minds think alike, ik dacht dus exact hetzelfde.![]()
Ramona staat ook al op![]()
Ziet er nog steeds niet heel charmant uit, wat een buik billen benen nog zeg pfoe, hopelijk kan ze doorzetten.
nou mannen,dan weten jullie wat je te doen staat als er gestemd moet worden.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:10 schreef Urb het volgende:
Jessie "Dit is wat gaat gebeuren Cees"
Jessie "Hele tijd roepen geld is niet belangrijk maar ze heeft het alleen maar over geld" "En ze maakt gebruik van verkeerde spreekwoorden of het gaat over geld, krijg de kriebels als ik dat hoor"
Cees beaamd volmondig.
je hebt je oude ui weerquote:Op zondag 24 juli 2016 11:26 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Ruud valt steeds meer af. Het wordt iedere dag erger
quote:
Monkey stylequote:
doe maar wat je goed dunkt zegt jessie, met in je achterhoofd dat ik lang haar wil, Gina pakt de tondeuse, ze kent maar 1 kapselquote:
Ze ziet er beter uit als dat rare blondequote:
quote:Op zondag 24 juli 2016 11:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ze ziet er beter uit als dat rare blonde
En langer haar ook welquote:Op zondag 24 juli 2016 11:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ze ziet er beter uit als dat rare blonde
Gewoon?quote:
quote:Op zondag 24 juli 2016 11:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gewoon?
Jij bent ook kaal?
Vervelend voor je.
Iedereen al Jessie gestemd?
Ja gewoonquote:Op zondag 24 juli 2016 11:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gewoon?
Jij bent ook kaal?
Vervelend voor je.
Met die vieze krulletjesquote:Op zondag 24 juli 2016 11:39 schreef Charmian het volgende:
Ik hoop dat Gina die Hitlerscheiding bij Jessie er eens een keer uithaalt...een kuifje of zo zou leuk zijn.
quote:
Eén brok happinessquote:
quote:Op zondag 24 juli 2016 11:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gewoon?
Jij bent ook kaal?
Vervelend voor je.
quote:
Dat moet je helemaal niet zeggen.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:44 schreef Urb het volgende:
Billy weil graag meedoen met de toneel workshops.
Moet zeggen dat Billy en Rienk het toen ook leuk deden met Ron's musical.
Semi-betrokken Bollie wappert naar de vliegen en roept Kraai dat er vliegen op haar spullen zitten..quote:
Jawelquote:Op zondag 24 juli 2016 11:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat moet je helemaal niet zeggen.
Tsja dat krijg je ervan als je oud-bewoners erin gooit...allemaal ouwe koeienquote:Op zondag 24 juli 2016 11:45 schreef Urb het volgende:
Row over Ruud "Hij claimt ook hoor"
Billy "Jamaar dat komt omdat ie gemakzuchtig is"
Billy weer over alle dingen die ze gebouwd hebben bla die bla
Ik heb niet veel gekeken en cos gelezen...istie het weer waard?quote:Op zondag 24 juli 2016 11:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gewoon?
Jij bent ook kaal?
Vervelend voor je.
Jaaaaaaquote:Op zondag 24 juli 2016 11:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gewoon?
Jij bent ook kaal?
Vervelend voor je.
als iemand er ff een goeie klap opgeeft, dan komt het vast goedquote:Op zondag 24 juli 2016 11:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Die neus is niet verbouwd.
wat ik eigenlijk wel verwacht had,maar nu ze in utopia zit kan het alsnog.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Die neus is niet verbouwd.
Dan kan je nog beter op GJ stemmen.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik heb niet veel gekeken en cos gelezen...istie het weer waard?
Al gedaanquote:Op zondag 24 juli 2016 11:48 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Jaaaaaa
Hij zit Doos op de hielen![]()
Row vertelt over haar vegan zijn aan Billy![]()
Stem op Jessie
![]()
Stem op Jessie
Te druk met geld achterover drukkenquote:Op zondag 24 juli 2016 11:53 schreef Urb het volgende:
Over ben's kapsel "Nou eigelijk 3 weken geleden had ik het Gina al gevraagd, maar telkens was zij bezig, of ik"
Goedzooooooquote:
Ik begrijp nu die 'drukte' bij dr kapsalonquote:Op zondag 24 juli 2016 11:53 schreef Urb het volgende:
Over ben's kapsel "Nou eigelijk 3 weken geleden had ik het Gina al gevraagd, maar telkens was zij bezig, of ik"
zijn eruitquote:Op zondag 24 juli 2016 11:54 schreef sjaan60 het volgende:
Zijn de extentions bij Romy eruit of is het alleen ontklit?
Weet niet of dat potje van boven vol met bagger zit maar lijkt net of ze halve pot zout over haar ei heentieft, wat een geschud.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2016 11:55 schreef Urb het volgende:
Ook Jessie gedaan deze keer, vooruit maar PD
[ afbeelding ]
Gina
Hoewel de Gina stemmers mss nog in bed liggen.![]()
En al ruim een jaar geloof ikquote:
GJ mooi op 2quote:Op zondag 24 juli 2016 11:55 schreef Urb het volgende:
[ afbeelding ]
Gina
wat is het toch met die jonge mensen die van alles mankeren?quote:Op zondag 24 juli 2016 11:57 schreef Urb het volgende:
[..]
En al ruim een jaar geloof ik
Rianne over haar been, 5 keer in de kramp gezeten, pijnstilling gehad, nu wat beter.
Cemal slecht geslapen, heeft Romy ook meermaals wakkergeslagen![]()
Niet Vegan maar vegetariërquote:Op zondag 24 juli 2016 11:50 schreef Urb het volgende:
Billy dat ze nooit plofkip zou eten
Ehm
En dat ze ook vegan geweest is omdat haar vriendje het was want zo is ze ook wel weer (de dames lachen er smakkelijk om) ze noemt het zelf ook hypocriet.
Lijkt
Ben's bezoek denk, Karin gaat spogtuhquote:
Yeps, vrees alleen dat ie een Petertje krijgt deze stemming.quote:
Mmmm.. Klinkt interessantquote:Op zondag 24 juli 2016 11:57 schreef Urb het volgende:
[..]
En al ruim een jaar geloof ik
Rianne over haar been, 5 keer in de kramp gezeten, pijnstilling gehad, nu wat beter.
Cemal slecht geslapen, heeft Romy ook meermaals wakkergeslagen![]()
+1quote:Op zondag 24 juli 2016 12:00 schreef lonneberga het volgende:
[..]
tijd voor mij om te verdwijnen dus,have fun,and behave yourself.
ja joh zomaar mee geboren vreemd hequote:Op zondag 24 juli 2016 12:04 schreef Poezewoes het volgende:
Ben zijn moeder maakt reclame voor melk, wat een witte benen heeft ze!
quote:
quote:Op zondag 24 juli 2016 12:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja joh zomaar mee geboren vreemd he
Benji weer 'n smoes om te gaan zuipen, het is net 12 uurquote:Op zondag 24 juli 2016 12:10 schreef Urb het volgende:
Van 4 bier moet je pissen als een stier
[ afbeelding ]
Zal wel wer over dat 50 euro kleedgeld gaan wat Do erdoor wil drukken? Ze weet wss niet dat Jessie het zaadje erover al geplant heeft bij de andere "dames" en het met hem eens zijn.quote:
kloptquote:
ja en was zogenaamd op aandringen van haar familiequote:Op zondag 24 juli 2016 12:16 schreef Urb het volgende:
Daarstraks was geinig, iemand wss Ruud had tegen Row gezegd dat het apart was dat ze sinds Billy's bezoek weer in de gym te vinden was. Ze gaf door aandringen van Jessie aan Billy toe dat ze idd pislink was, Billyspeelde de onschuld zelve "Oh waarom? Laat ze maar lullen" en toen SL
En Row nu dus ook weer aan het gymen. Heeft ze daar zelden/niet gedaan zolang ze er zit. Jessie gaf daar laatst nog een opmerking over waarop ze boos reageerde met iets als "Kijk naar die lichaam, heb ik niet nodig vriend!"
vind haar ook hoekig, en qua beweging lompquote:Op zondag 24 juli 2016 12:17 schreef LLgetikt het volgende:
nou ik weet niet wat er mooi is aan dat lichaam van row maar het is een beetje vormloos
behalve haar boobies
ja, en dat openrugshirt maakt haar dan nog vierkanterquote:Op zondag 24 juli 2016 12:18 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
vind haar ook hoekig, en qua beweging lomp
Absoluut!!!quote:Op zondag 24 juli 2016 11:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik heb niet veel gekeken en cos gelezen...istie het weer waard?
quote:Op zondag 24 juli 2016 11:55 schreef Urb het volgende:
[ afbeelding ]
Gina
Of ze zit zelf nog op school?quote:Op zondag 24 juli 2016 12:25 schreef yvondenise het volgende:
Heeft meisje van Ben een kind? want ze heeft het over schoolgeld betalen,en Ben zei..dan doen we dat samen.
Ik hoorde iets over adoptie kindjequote:Op zondag 24 juli 2016 12:25 schreef yvondenise het volgende:
Heeft meisje van Ben een kind? want ze heeft het over schoolgeld betalen,en Ben zei..dan doen we dat samen.
Het lijkt iig wel besmettelijk.quote:
dat is heel vreemd jaquote:Op zondag 24 juli 2016 12:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
Vind het trouwens 'n heel raar verhaal, Benji ontmoet in Utopia 'n griet en kiert die n keer
bij Boom5 en nu woont ze al in zijn huis
Volgens mij niet , maar misschien studeert ze ?quote:Op zondag 24 juli 2016 12:25 schreef yvondenise het volgende:
makkelijk geld verdienen en....quote:Op zondag 24 juli 2016 12:27 schreef Urb het volgende:
[..]
Het lijkt iig wel besmettelijk.
Alleen maar goed natuurlijk maar wel apart om te zien dat ze elkaar ermee "aansteken"
Die Mandy lijkt me een leuke meid, en dan blijft die Ben in luilekkerland hangen, best apart wel maarja fame & fortune zal ze wel voorgehouden worden ofzo.
Maar waarom zou ze dan school geld moeten betalen als ze lerares isquote:Op zondag 24 juli 2016 12:28 schreef yvondenise het volgende:
[..]
nee ze is lerares,maar Ben zei wat een knap ventje en toen zei ze dat.
Jah en ik denk dat zelfs idealisten Ben en Vic na Utopia wel verder zouden willen cashen met hun "poëzie"quote:Op zondag 24 juli 2016 12:28 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
makkelijk geld verdienen en....
bepaalde privileges..
Voor dat ventje,en ze werkt zelf als lerares voor kindjes met beperking.quote:Op zondag 24 juli 2016 12:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar waarom zou ze dan school geld moeten betalen als ze lerares is
Ahh okquote:Op zondag 24 juli 2016 12:31 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Voor dat ventje,en ze werkt zelf als lerares voor kindjes met beperking.
ik kan me niet voorstellen met het onsamenhangende schrijfels van ben succesvol kunnen zijn, laatste benji's brein is van.. 5 meiquote:Op zondag 24 juli 2016 12:31 schreef Urb het volgende:
[..]
Jah en ik denk dat zelfs idealisten Ben en Vic na Utopia wel verder zouden willen cashen met hun "poëzie"
Ruud komt even om Ruow hangen in de gym.
Ruus is een creepquote:Op zondag 24 juli 2016 12:34 schreef Urb het volgende:
Ruud gluren
[ afbeelding ]
Ruud ging ineens zeer snel optrekken aan een stang en SL, mja ook wel apart als ie niet eens dingen zegt te mogen tillen.
Hij is nu bezig met een toneelstuk hequote:Op zondag 24 juli 2016 12:36 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen met het onsamenhangende schrijfels van ben succesvol kunnen zijn, laatste benji's brein is van.. 5 mei
quote:Op zondag 24 juli 2016 12:37 schreef Urb het volgende:
[..]
Hij is nu bezig met een toneelstuk he![]()
Row en Ramona ff uitblazen in de wei, Karin nog steeds aan het rekken en strekken
Ramona's nieuwe slachtoffer, net zoiets als Cees ofzo maar dan met of over Benji's brein denk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de markt is volgend weekend als goed is
oh god...quote:Op zondag 24 juli 2016 12:39 schreef Urb het volgende:
[..]
Ramona's nieuwe slachtoffer, net zoiets als Cees ofzo maar dan met of over Benji's brein denk.
Ik denk dat jij wel gaatquote:
quote:
Klinkt als Karins liefdeslevenquote:Op zondag 24 juli 2016 12:42 schreef IkFok het volgende:
Billy zat vast op sint maarten Ze kon niet weg. De kerel waar ze mee was had haar gouden bergen beloofd. Maar sloeg helemaal om naar de andere kant.
Ze wil er verder niet teveel over zeggen tegen Romy en Do liggend op trampoline
volgens mij maakt het billy totaal niet uitquote:Op zondag 24 juli 2016 12:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Heeft Billy het ook meegekregen dat Romy achter Ruud aan zit/zat?
Zoals ik al eerder vandaag schreef ... De story of her life ... Ligt altijd aan een ander dat het fout looptquote:Op zondag 24 juli 2016 12:42 schreef IkFok het volgende:
Billy zat vast op sint maarten Ze kon niet weg. De kerel waar ze mee was had haar gouden bergen beloofd. Maar sloeg helemaal om naar de andere kant.
Ze wil er verder niet teveel over zeggen tegen Romy en Do liggend op trampoline
Ik denk dat Billy genoegen neemt met af en toe goede sex met Ruudquote:en heb ook niet het idee dat ze weer een relatie met ruud krijgt
dat ook niet eens denk ik...quote:Op zondag 24 juli 2016 12:53 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ik denk dat Billy genoegen neemt met af en toe goede sex met Ruud
Ja dat vermoedde heb ik dus ook.... duurt niet lang meerquote:Op zondag 24 juli 2016 12:54 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
dat ook niet eens denk ik...
row en ruud daar gaat wat gebeuren
Wat ik daar van gezien heb, heeft ze dat nog nooit gehad met hem. Nooit zoenen, en altijd via de achterkantquote:Op zondag 24 juli 2016 12:53 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ik denk dat Billy genoegen neemt met af en toe goede sex met Ruud
Geen steek veranderd is zequote:Op zondag 24 juli 2016 12:46 schreef LLgetikt het volgende:
je gaat ook niet zomaar hals over kop vertrekken behoorlijk impulsief
we zullen zien, de mannen zijn gecharmeerd van billyquote:
Zwembad met een !quote:Op zondag 24 juli 2016 12:55 schreef Urb het volgende:
Ruud en Jessie alweer darten, achter ze een to DO list voor de markt
[ afbeelding ]
Er hangen ook nog wat uitgeprinnte blaadjes maar die zijn te klein om te lezen.
Bas probeerde dit schijnbaar Jessie in de maag te splitsen, of iig ging over bijhouden (elke dag monster nemen)quote:
Ja had allang leeg moeten zijn.quote:Op zondag 24 juli 2016 12:59 schreef Urb het volgende:
[..]
Bas probeerde dit schijnbaar Jessie in de maag te splitsen, of iig ging over bijhouden (elke dag monster nemen)
Geen idee of ze hem helemaal leeg willen maken wat toch wel nodig lijkt om schoon te krijgen?
Jessie klaagde hierover tegen Billy, dat ie er geen zin in heeft ookal is het zo gedaan want er zijn er daar zoveel die geen reet uivoeren.
Uiteraard snapte Billy dat heeelemaal en meende dat oprecht.
Of iig initiatief nemen. Maar jaquote:Op zondag 24 juli 2016 13:00 schreef LLgetikt het volgende:
maar bas kan toch ook dat doen
als ie zoveel commentaar heeft
Die figuren beginnen nergens aan. Te lui en te stom om gestructureerd te denkenquote:Op zondag 24 juli 2016 13:05 schreef LLgetikt het volgende:
het begint een uitdraagerij te worden
het is overal een zooi, waar begin je dan?
precies maar mensen erbij halen beetje motiveren of er zelf aan begingen maar nee..quote:
kloptquote:Op zondag 24 juli 2016 13:09 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Die figuren beginnen nergens aan. Te lui en te stom om gestructureerd te denken
quote:Op zondag 24 juli 2016 13:10 schreef kkka3 het volgende:
Over in Utopia zijn oid
Doos tegen Billy: dan hou je van avonturieren, je houdt van groepen
Okay
Bas kan dat. Maar het is een bewuste keuze om dat niet te doen.quote:Op zondag 24 juli 2016 13:09 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
precies maar mensen erbij halen beetje motiveren of er zelf aan begingen maar nee..
oh why ?quote:Op zondag 24 juli 2016 13:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb het idee, dat Billy nog wel eens lekker kan gaan stoken tussen Do en Bas ......
ik vind hem echt een eikel somsquote:Op zondag 24 juli 2016 13:13 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Bas kan dat. Maar het is een bewuste keuze om dat niet te doen.
En daarom vind ik Bas niet leuk
Precies, maar hij is er dan wel over begonnenquote:Op zondag 24 juli 2016 13:13 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ik vind hem echt een eikel soms
ja commentaar geven met dat zwembad maar op zo'n maniertje van te goed voelen
zeg dan gewoon niks
do elimineert iedereen die te close met bas is...quote:
Ik denk dat Do daar niet zo gevoelig voor is, ze probeerde het net al.quote:Op zondag 24 juli 2016 13:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb het idee, dat Billy nog wel eens lekker kan gaan stoken tussen Do en Bas ......
Ze zat net tegen Do te benadrukken, dat ze maar in de schaduw van Bas staat,quote:
Ja en dan ga je weer naar ma, of je ex schoonmoeder of de dikke muis ....quote:Op zondag 24 juli 2016 12:47 schreef Urb het volgende:
En dan eindig je toch weer in Utopia he Billy, bij gebrek aan beter.
ik vind het een flapdrolquote:Op zondag 24 juli 2016 13:15 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Precies, maar hij is er dan wel over begonnen![]()
Nou WAUW
Dat zegt Do zelf ook altijd tegen iedereen...quote:Op zondag 24 juli 2016 13:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ze zat net tegen Do te benadrukken, dat ze maar in de schaduw van Bas staat,
en zelf hierdoor ondersneeuwt ..... maar ze wilde zich er eigenlijk niet mee bemoeien.
quote:Op zondag 24 juli 2016 13:15 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
do elimineert iedereen die te close met bas is...
met billy als hij praat dan lacht ie de hele tijd, met zure doos natuurlijk niet
Dat zou niet slim zijn want dan heeft ze een probleem met ruud. Ruud en bas zijn maatjes toch.quote:Op zondag 24 juli 2016 13:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
do doet dat bewustquote:Op zondag 24 juli 2016 13:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat zegt Do zelf ook altijd tegen iedereen...
quote:
die kent ze al tochquote:Op zondag 24 juli 2016 13:21 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Ja hoor, op de site staat al ... Bil wil piemel van ruud niet zien ... Duidelijk dat ze gebruikt worden om kijkers te trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |