Er stond gister ook weer een roedel fotografen in het bos. Cees maakte er telkens opmerkingen over, ook tegen Ruud en die zei toen "Ik ga daar zo wel even met Bil zitten" Die kennen het klappen van de zweep daar als geen ander, van binnen en van buiten.quote:Op zondag 24 juli 2016 13:21 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Ja hoor, op de site staat al ... Bil wil piemel van ruud niet zien ... Duidelijk dat ze gebruikt worden om kijkers te trekken
Heb je interesse Lonquote:Op zondag 24 juli 2016 13:28 schreef lonneberga het volgende:
[..]
(lunchpauze) maar zou dat nu goed betalen ,het liefje van Ben spelen?
Ruud en bil doen alles voor een paar stuivers.quote:Op zondag 24 juli 2016 13:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze gaan toch serieus niet Bil van bil laten gaan met de Anaconder voor kijkcijfers?
Moet welquote:Op zondag 24 juli 2016 13:28 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ja, dan mag je daarna weer naar een ander programma ... In je blote kont de liefde van je leven zoeken 😜quote:Op zondag 24 juli 2016 13:28 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerkquote:Op zondag 24 juli 2016 13:28 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Echt GEEN idee en ze is niet dom of zo ookquote:Op zondag 24 juli 2016 13:30 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja snap je toch niet.. wat ziet iemand in Ben
Hij is nooit boeiend geweest ook welquote:Op zondag 24 juli 2016 13:34 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Ik vind ruud zo ongelofelijk saai sinds hij terug is. Beetje de recalcitrant spelen en verder niks.
en dat gaat hem niet eens goed afquote:Op zondag 24 juli 2016 13:34 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Ik vind ruud zo ongelofelijk saai sinds hij terug is. Beetje de recalcitrant spelen en verder niks.
quote:
Wel een mooi meisjequote:Op zondag 24 juli 2016 13:28 schreef lonneberga het volgende:
[..]
jaquote:Op zondag 24 juli 2016 13:36 schreef Urb het volgende:
[..]Alleen daarom moet GJ blijven, die lult Ruud moeiteloos met 2 woorden onder tafel en krijgt hem dan zwaar over de zeik.
Alleen jammer van die plakplaatjes /PB modequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb tot nu toe 1 volzin gehoord van Ruud. Tegen een Stier dat dan weer wel.quote:
hahaha die stier killt hem dan als dat zo isquote:Op zondag 24 juli 2016 13:37 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Ik heb volzin gehoord ... Tegen een Stier dat dan weer wel.
ik ga de rest van mijn leven voor je zorgen.😭
Volgens mij zit ie dik aan de pillen.quote:Op zondag 24 juli 2016 13:36 schreef Urb het volgende:
[..]Alleen daarom moet GJ blijven, die lult Ruud moeiteloos met 2 woorden onder tafel en krijgt hem dan zwaar over de zeik.
quote:Op zondag 24 juli 2016 13:37 schreef Urb het volgende:
[..]
Alleen jammer van die plakplaatjes /PB modeHeb haar hier alleen in een gifje gezien. Van billy is afgrijselijk. Die armen vooral.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 juli 2016 13:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Kom op mensen, help Jessie boven die aandachtshoer.
http://www.utopiatv.nl/ne(...)oner-van-de-week-123
Jessie merkte iig wel op dat Ruud zit te shaken als een malle als ie ruzie heeft.quote:Op zondag 24 juli 2016 13:39 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Volgens mij zit ie dik aan de pillen.
rare pollquote:Op zondag 24 juli 2016 13:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook Jessie gestemd.quote:Op zondag 24 juli 2016 13:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
dat denk ik dus ook, hij is zo vlakjesquote:Op zondag 24 juli 2016 13:39 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Volgens mij zit ie dik aan de pillen.
quote:
En dan zie je niet dit erboven staan?quote:Op zondag 24 juli 2016 13:40 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
rare poll
ik doe f5 en ik kan opnieuw stemmen
Dat lijkt zo,your vote has already counted...quote:Op zondag 24 juli 2016 13:40 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
rare poll
Echt? Ik zit mobiel. Kan niet f5 doen.quote:Op zondag 24 juli 2016 13:40 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
rare poll
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |