Ik vond die afgelopen 20 minuten beter dan dit zeiknummer van de RHCP als ik eerlijk benquote:Op zondag 24 juli 2016 01:29 schreef Elfletterig het volgende:
Een extra halfuur om ons de afgelopen twintig minuten te doen vergeten lijkt me inderdaad wel passend.
quote:Op zondag 24 juli 2016 01:29 schreef Elfletterig het volgende:
Een extra halfuur om ons de afgelopen twintig minuten te doen vergeten lijkt me inderdaad wel passend.
AutoDJ deed zijn ding. Mijn eigen privegupquote:Op zondag 24 juli 2016 01:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik vond die afgelopen 20 minuten beter dan dit zeiknummer van de RHCP als ik eerlijk ben
Je eigen privégup, maar ongeveer even obstinaat.quote:Op zondag 24 juli 2016 01:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
AutoDJ deed zijn ding. Mijn eigen privegup
Ik ook, dacht dat ik hem op manual had staan,per ongeluk op queuequote:
Absoluutquote:
Het moest er een keer van komen.quote:Op zondag 24 juli 2016 01:39 schreef Elfletterig het volgende:
De oorspronkelijke column waar de test van dit nummer vandaan komt:
http://www.chicagotribune(...)n-column-column.html
Knokkels, je mic staat nog open
heulniequote:
Vind ik ook wel ja. Staat in mijn Top 200 aller tijden, dit nummer. En dan ook graag in deze, volledige uitvoering. Niet die single-edit waar de refreinen uit zijn geknipt.quote:Op zondag 24 juli 2016 01:39 schreef knokkels het volgende:
Dit hoort gewoon in de playlist van iedere DJ te zitten.
Ik was 22 toen ik dit nummer voor het eerst hoorde. Inmiddels ben ik bijna 40....quote:Don't feel guilty if you don't know what you want to do with your life. The most interesting people I know didn't know at 22 what they wanted to do with their lives. Some of the most interesting 40-year-olds I know still don't.
Ik snap dat ook niet. Zo'n geweldig nummer waar de refreinen er toe doen..quote:Op zondag 24 juli 2016 01:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind ik ook wel ja. Staat in mijn Top 200 aller tijden, dit nummer. En dan ook graag in deze, volledige uitvoering. Niet die single-edit waar de refreinen uit zijn geknipt.
ben er nu eindelijk naartoe aan het werkenquote:Op zondag 24 juli 2016 01:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik was 22 toen ik dit nummer voor het eerst hoorde. Inmiddels ben ik bijna 40....
quote:Op zondag 24 juli 2016 01:47 schreef Elfletterig het volgende:
Deze track van Bakermat kende ik nog niet. Vandaag weer een fijne nieuwe remix van hun hand gehoord; komt binnenkort vast nog wel in mijn show voorbij.
Er is zelfs een tijdje zo'n fase geweest dat een liedje amper nog 3 minuten mocht duren. Het is allemaal een beetje doorgeslagen met die single-edits. De laatste jaren wordt het weer wat minder, want airplay op de radio wordt minder belangrijk.quote:Op zondag 24 juli 2016 01:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Zo'n geweldig nummer waar de refreinen er toe doen..
cutcutcutcutcut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |