Ik vond die afgelopen 20 minuten beter dan dit zeiknummer van de RHCP als ik eerlijk benquote:Op zondag 24 juli 2016 01:29 schreef Elfletterig het volgende:
Een extra halfuur om ons de afgelopen twintig minuten te doen vergeten lijkt me inderdaad wel passend.
quote:Op zondag 24 juli 2016 01:29 schreef Elfletterig het volgende:
Een extra halfuur om ons de afgelopen twintig minuten te doen vergeten lijkt me inderdaad wel passend.
AutoDJ deed zijn ding. Mijn eigen privegupquote:Op zondag 24 juli 2016 01:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik vond die afgelopen 20 minuten beter dan dit zeiknummer van de RHCP als ik eerlijk ben
Je eigen privégup, maar ongeveer even obstinaat.quote:Op zondag 24 juli 2016 01:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
AutoDJ deed zijn ding. Mijn eigen privegup
Ik ook, dacht dat ik hem op manual had staan,per ongeluk op queuequote:
Absoluutquote:
Het moest er een keer van komen.quote:Op zondag 24 juli 2016 01:39 schreef Elfletterig het volgende:
De oorspronkelijke column waar de test van dit nummer vandaan komt:
http://www.chicagotribune(...)n-column-column.html
Knokkels, je mic staat nog open
heulniequote:
Vind ik ook wel ja. Staat in mijn Top 200 aller tijden, dit nummer. En dan ook graag in deze, volledige uitvoering. Niet die single-edit waar de refreinen uit zijn geknipt.quote:Op zondag 24 juli 2016 01:39 schreef knokkels het volgende:
Dit hoort gewoon in de playlist van iedere DJ te zitten.
Ik was 22 toen ik dit nummer voor het eerst hoorde. Inmiddels ben ik bijna 40....quote:Don't feel guilty if you don't know what you want to do with your life. The most interesting people I know didn't know at 22 what they wanted to do with their lives. Some of the most interesting 40-year-olds I know still don't.
Ik snap dat ook niet. Zo'n geweldig nummer waar de refreinen er toe doen..quote:Op zondag 24 juli 2016 01:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind ik ook wel ja. Staat in mijn Top 200 aller tijden, dit nummer. En dan ook graag in deze, volledige uitvoering. Niet die single-edit waar de refreinen uit zijn geknipt.
ben er nu eindelijk naartoe aan het werkenquote:Op zondag 24 juli 2016 01:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik was 22 toen ik dit nummer voor het eerst hoorde. Inmiddels ben ik bijna 40....
quote:Op zondag 24 juli 2016 01:47 schreef Elfletterig het volgende:
Deze track van Bakermat kende ik nog niet. Vandaag weer een fijne nieuwe remix van hun hand gehoord; komt binnenkort vast nog wel in mijn show voorbij.
Er is zelfs een tijdje zo'n fase geweest dat een liedje amper nog 3 minuten mocht duren. Het is allemaal een beetje doorgeslagen met die single-edits. De laatste jaren wordt het weer wat minder, want airplay op de radio wordt minder belangrijk.quote:Op zondag 24 juli 2016 01:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Zo'n geweldig nummer waar de refreinen er toe doen..
cutcutcutcutcut
Oh ja, dat was irritant. Massadoorgave van muziek, zoveel mogelijk muziek proppen in een uurtje.quote:Op zondag 24 juli 2016 01:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er is zelfs een tijdje zo'n fase geweest dat een liedje amper nog 3 minuten mocht duren. Het is allemaal een beetje doorgeslagen met die single-edits. De laatste jaren wordt het weer wat minder, want airplay op de radio wordt minder belangrijk.
Toen ik 22 was, wist ik niet wat ik met m'n leven wilde. Nu nog steeds niet. Die tekst van dat nummer is zo verschrikkelijk waar.quote:Op zondag 24 juli 2016 01:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
ben er nu eindelijk naartoe aan het werken
en ben net een tijdje 39
Do What You Love. Love What You Do.quote:Op zondag 24 juli 2016 01:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toen ik 22 was, wist ik niet wat ik met m'n leven wilde. Nu nog steeds niet. Die tekst van dat nummer is zo verschrikkelijk waar.
De tekst van "Younger" van Seinabo Sey gaat in zekere zin over hetzelfde. Zo van: wat je ook wilt doen, doe het, want je wordt er niet jonger op.
Kon niet uitblijvenquote:
Ik heb geen idee hoe oud ik was toen ik het voor het eerst hoorde, maar ik weet het nog altijd nietquote:Op zondag 24 juli 2016 01:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik was 22 toen ik dit nummer voor het eerst hoorde. Inmiddels ben ik bijna 40....
Ik hoorde het toen het uitkwam. Was wel een openbaring.quote:Op zondag 24 juli 2016 01:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe oud ik was toen ik het voor het eerst hoorde, maar ik weet het nog altijd niet![]()
Het werd in 1999 een hit. Ik heb ook een versie waar "1997" (originele nummer) is veranderd in "1999". (Ladies and gentlemen of the class of 99)quote:Op zondag 24 juli 2016 01:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe oud ik was toen ik het voor het eerst hoorde, maar ik weet het nog altijd niet![]()
Toen was ik 23 of 22, afhankelijk van wanneer zegmaar. Ik ben van 76quote:Op zondag 24 juli 2016 01:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het werd in 1999 een hit. Ik heb ook een versie waar "1997" (originele nummer) is veranderd in "1999". (Ladies and gentlemen of the class of 99)
Een klein beetje. Pet Shop Boys hebben pas een nummer gemaakt (Into Thin Air) dat ik juist wat VNV Nation-achtig vind klinken. Ze hebben niet minder dan twee nieuwe albums in voorbereiding, waarvan er eentje een donker electro-album moet worden. Wellicht gaan ze dan nog wel meer die kant op. Het zou niet de eerste keer zijn dat er op hun album een nummer staat dat een voorbode blijkt te zijn van de stijl op het volgende album.quote:Op zondag 24 juli 2016 01:59 schreef knokkels het volgende:
Heeft dit nou een bepaalde PSB vibe of bven ik nou gek?
quote:Op zondag 24 juli 2016 02:00 schreef knokkels het volgende:
en op 30 seconden van het einde toch maar snel even verlengd
en dan moet ik zo nog slapen ook
Ik ook, maar ik weet nog dat ik toen 22 was. Ik moest nog 23 worden.quote:Op zondag 24 juli 2016 02:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Toen was ik 23 of 22, afhankelijk van wanneer zegmaar. Ik ben van 76
keihard staan dansen hequote:
Ik moet nog 40 wordenquote:Op zondag 24 juli 2016 02:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik weet nog dat ik toen 22 was. Ik moest nog 23 worden.
quote:Op zondag 24 juli 2016 02:09 schreef Elfletterig het volgende:
Lekkere muziek, Knokkels. Tof dat je in het strafbankje hebt plaatsgenomenBedankt!
Geen idee, je mic staat dichtquote:Op zondag 24 juli 2016 02:11 schreef knokkels het volgende:
ik heb mijn muziekvolume weer even op een normaal volume gezet... Klopt het wat met mijn micvolume?
Je slot is voorbij... - Ik heb net geen rare dingen gehoord. Behalve sommige nummers danquote:Op zondag 24 juli 2016 02:11 schreef knokkels het volgende:
ik heb mijn muziekvolume weer even op een normaal volume gezet... Klopt het wat met mijn micvolume?
quote:
Gloeiende ....quote:Op zondag 24 juli 2016 02:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je slot is voorbij... - Ik heb net geen rare dingen gehoord. Behalve sommige nummers dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |