SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's![]()
Prutserquote:Op zondag 24 juli 2016 00:37 schreef LompeHork het volgende:
Ja, ik snap niet hoe ik een nieuw deel kan openen man :S godver vet moeilijk deze forumsoftware.
panfluiten.
Ik heb het maar even gedaan.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:37 schreef LompeHork het volgende:
Ja, ik snap niet hoe ik een nieuw deel kan openen man :S godver vet moeilijk deze forumsoftware.
panfluiten.
Een adamsappel is NIET om te etenquote:
oncypedia. Ergens denk ik dat het niet serieus is bedoeldquote:Op zondag 24 juli 2016 00:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb het maar even gedaan.
Knap gevonden trouwens, Knokkels
Meneer Dracula had neer Specsavers moeten gaan, sorry.quote:
Was je bij zijn kamelenshow?quote:Op zondag 24 juli 2016 00:39 schreef Elfletterig het volgende:
Gooi 100.000 briefjes met even zo veel verschillende woorden in een grabbelton, pak er één briefje uit, lees voor wat erop staat en Knokkels heeft er passende muziek bij.
Ik bedoelde eigenlijk meer de muzikale keuzequote:Op zondag 24 juli 2016 00:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
oncypedia. Ergens denk ik dat het niet serieus is bedoeld
quote:Op zondag 24 juli 2016 00:39 schreef knokkels het volgende:
dit nummer duurt 11:11
Zal elf er iets mee te maken hebben? ":+
Je gelooft het niet, maar ik had toevallig nog 100.000 briefjes liggen met verschillende woorden erop (don't askquote:Op zondag 24 juli 2016 00:39 schreef Elfletterig het volgende:
Gooi 100.000 briefjes met even zo veel verschillende woorden in een grabbelton, pak er één briefje uit, lees voor wat erop staat en Knokkels heeft er passende muziek bij.
quote:
check.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:42 schreef Geralt het volgende:
[..]
Je gelooft het niet, maar ik had toevallig nog 100.000 briefjes liggen met verschillende woorden erop (don't ask); pedaalemmer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |