SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's![]()
Prutserquote:Op zondag 24 juli 2016 00:37 schreef LompeHork het volgende:
Ja, ik snap niet hoe ik een nieuw deel kan openen man :S godver vet moeilijk deze forumsoftware.
panfluiten.
Ik heb het maar even gedaan.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:37 schreef LompeHork het volgende:
Ja, ik snap niet hoe ik een nieuw deel kan openen man :S godver vet moeilijk deze forumsoftware.
panfluiten.
Een adamsappel is NIET om te etenquote:
oncypedia. Ergens denk ik dat het niet serieus is bedoeldquote:Op zondag 24 juli 2016 00:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb het maar even gedaan.
Knap gevonden trouwens, Knokkels
Meneer Dracula had neer Specsavers moeten gaan, sorry.quote:
Was je bij zijn kamelenshow?quote:Op zondag 24 juli 2016 00:39 schreef Elfletterig het volgende:
Gooi 100.000 briefjes met even zo veel verschillende woorden in een grabbelton, pak er één briefje uit, lees voor wat erop staat en Knokkels heeft er passende muziek bij.
Ik bedoelde eigenlijk meer de muzikale keuzequote:Op zondag 24 juli 2016 00:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
oncypedia. Ergens denk ik dat het niet serieus is bedoeld
quote:Op zondag 24 juli 2016 00:39 schreef knokkels het volgende:
dit nummer duurt 11:11
Zal elf er iets mee te maken hebben? ":+
Je gelooft het niet, maar ik had toevallig nog 100.000 briefjes liggen met verschillende woorden erop (don't askquote:Op zondag 24 juli 2016 00:39 schreef Elfletterig het volgende:
Gooi 100.000 briefjes met even zo veel verschillende woorden in een grabbelton, pak er één briefje uit, lees voor wat erop staat en Knokkels heeft er passende muziek bij.
quote:
check.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:42 schreef Geralt het volgende:
[..]
Je gelooft het niet, maar ik had toevallig nog 100.000 briefjes liggen met verschillende woorden erop (don't ask); pedaalemmer.
en een tikkie sadistisch. Beetje zijn cavia ombrengenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
*autistischquote:Op zondag 24 juli 2016 00:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
en een tikkie sadistisch. Beetje zijn cavia ombrengen
Geen idee, ik heb hem al jaren niet meer gezien. Vroeger was ie wel een schappelijk heerschap. Alleen moeilijk te verstaan. Met praten dan. Als ie gezopen had was er helemaal niks meer aan te verstaan. Dus dan was dat wel lastig communiceren. Met Jelle.quote:
Dit kan heel ernstige gevolgen hebben.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:42 schreef Geralt het volgende:
[..]
Je gelooft het niet, maar ik had toevallig nog 100.000 briefjes liggen met verschillende woorden erop (don't ask); pedaalemmer.
quote:
Ik kon niet zo goed omgaan met Jelle, zijn hoofd deed altijd een beetje raar als ik er aan kwam, maar dat kan ook komen door zijn moedercomplex natuurlijk, ik gun hem alle plezier in de wereld.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb hem al jaren niet meer gezien. Vroeger was ie wel een schappelijk heerschap. Alleen moeilijk te verstaan. Met praten dan. Als ie gezopen had was er helemaal niks meer aan te verstaan. Dus dan was dat wel lastig communiceren. Met Jelle.
Maar Joost dan. Da's weer een compleet ander verhaal.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb hem al jaren niet meer gezien. Vroeger was ie wel een schappelijk heerschap. Alleen moeilijk te verstaan. Met praten dan. Als ie gezopen had was er helemaal niks meer aan te verstaan. Dus dan was dat wel lastig communiceren. Met Jelle.
quote:Op zondag 24 juli 2016 00:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit kan heel ernstige gevolgen hebben.
Ja, ik mag dat wel.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mag u deze diagnose adhv een enkel nummer (okee en meerdere tv-optredens stellen? Prof. Dr. L.Hork?
Hoi, ik hier. Zo rol ikquote:Op zondag 24 juli 2016 00:50 schreef Geralt het volgende:
Wat is er met de muziek door mekaar en alles?![]()
Oeh, sta je dan ook in het BIG register?quote:
Kan het allemaal op ongeveer hetzelfde volume?> Nu is de ene heel zacht en dan zet ik mn tannoys harder (fuck it, de buren gaan toch verhuizenquote:
Gup is weer obstinaat aan het doen. Gup loopt emotionele schade op door de DJ-uurtjes van Knokkels en kan daar niet al te best mee omgaan.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:50 schreef Geralt het volgende:
Wat is er met de muziek door mekaar en alles?![]()
Brennie wel. Die is as we speak mensen aan het reddenquote:
JE MOET OOK NIET DIE MET KLOTE BESTELLEN MAFKEES/SMEERLAP!!!!!!quote:
nounounounounouquote:Op zondag 24 juli 2016 00:52 schreef LompeHork het volgende:
GELUKKIG HOOR IK ALLEMAAL SOORTEN MUZIEK DOOR ELKAAR EN IS DIT EEN SOORT VAN DING. OFZO. GODVERDOMME. VIEZE KLOTEHOEREN.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. AUX1 te loopen..Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Maar zonder kloten bestellen is zó 1999quote:Op zondag 24 juli 2016 00:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
JE MOET OOK NIET DIE MET KLOTE BESTELLEN MAFKEES/SMEERLAP!!!!!!
quote:Op zondag 24 juli 2016 00:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
nounounounounou
Vergeet ik 1 xDeze shit looped niet manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. AUX1 te loopen..dit kan écht niet.
![]()
Lompe, lievurd.. het is gefixtquote:Op zondag 24 juli 2016 00:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maar zonder kloten bestellen is zó 1999
[..]
Deze shit looped niet mandit kan écht niet.
Breng 'm nou niet op ideeën....quote:Op zondag 24 juli 2016 00:55 schreef Fogel het volgende:
Zit er ook een zachte G en een dikke L aan de komen, of wat geweldigs van de snollebollekes?
moet ik daar toch even tachenenvaiftug fusjes over nadenkenquote:Op zondag 24 juli 2016 00:55 schreef Fogel het volgende:
Zit er ook een zachte G en een dikke L aan de komen, of wat geweldigs van de snollebollekes?
Dat is nauwelijks een accent te noemen imoquote:
quote:
Vraag het eens aan een westerling (nee, ik ben er geen).quote:Op zondag 24 juli 2016 00:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat is nauwelijks een accent te noemen imo
meniermenierdákèrrerekedáheurtdanèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèètquote:Op zondag 24 juli 2016 00:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat is nauwelijks een accent te noemen imo
Jij bent een Noorlingquote:Op zondag 24 juli 2016 00:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vraag het eens aan een westerling (nee, ik ben er geen).
Het is een accent.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 juli 2016 00:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
stramproy?quote:
quote:Op zondag 24 juli 2016 00:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
meniermenierdákèrrerekedáheurtdanèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèt
Geen idee. Ik niet. Pa en ma zijn Sjengen, ik ben geboren tussen Weert en Roermond (en spreek vloeiend meniermenierdákèrrerekedáheurtdanèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèt-dialectquote:
Ik zag vanavond het college van Paulien Cornellisse bij DWDD. Die legde uit dat "accent" of "dialect" een subjectief begrip is, omdat het uitgaat van de plek waar de standaardtaal wordt bepaald; daar waar het meeste geld en de meeste macht is (in ons geval in het landsdeel Holland).quote:
Ik heb nog een half jaar in Weert gewoondquote:Op zondag 24 juli 2016 01:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Geen idee. Ik niet. Pa en ma zijn Sjengen, ik ben geboren tussen Weert en Roermond (en spreek vloeiend meniermenierdákèrrerekedáheurtdanèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèt-dialect)
och ja, ik was dat ook van plan. Wat denk je dat er gebeurt? Zit ik op het strafbankje. Mag ik nog niet naar bed toequote:Op zondag 24 juli 2016 01:01 schreef Fogel het volgende:
Ohja, ik ging om 00:00 slapen zo ongeveer.
Knokkels! Tuig!
Ik werk in Weertquote:Op zondag 24 juli 2016 01:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb nog een half jaar in Weert gewoond(verder kutdorp
er is hellegaar niets daar
)
quote:Op zondag 24 juli 2016 01:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Geen idee. Ik niet. Pa en ma zijn Sjengen, ik ben geboren tussen Weert en Roermond (en spreek vloeiend meniermenierdákèrrerekedáheurtdanèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèt-dialect)
Vast beter dan er wonenquote:
Ik heb in Maastricht op de Hogeschool Maastricht gezeten. En daarna een of andere MBO opleiding ICT, in Sittard stage gehad.quote:
Eigen schuldquote:Op zondag 24 juli 2016 01:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
och ja, ik was dat ook van plan. Wat denk je dat er gebeurt? Zit ik op het strafbankje. Mag ik nog niet naar bed toe
*proest*quote:
Ik heb ruim 20 gieg aan Limburgse muziek op mijn computer staanquote:
Welterustenquote:Op zondag 24 juli 2016 01:06 schreef Fogel het volgende:
Ik ga stiekum gewoon naar bed. Moet morgen nog wat dingen in een koffer mikken en dan naar het vliegveld toe, naar de Tivoli en bier drinken in Kopenhagen en dan verder naar Nederland.
Zwaar leven.
Bedankt knokkels
ik bedoelde Dun Tjappies - Errepels Mee Jusquote:Op zondag 24 juli 2016 01:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb ruim 20 gieg aan Limburgse muziek op mijn computer staan
whehehe slaap lekker Fogel.. het was weer fijnquote:Op zondag 24 juli 2016 01:06 schreef Fogel het volgende:
Ik ga stiekum gewoon naar bed. Moet morgen nog wat dingen in een koffer mikken en dan naar het vliegveld toe, naar de Tivoli en bier drinken in Kopenhagen en dan verder naar Nederland.
Zwaar leven.
Bedankt knokkels
Goeie plaatquote:Op zondag 24 juli 2016 01:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik bedoelde Dun Tjappies - Errepels Mee Jus
quote:
Ik denk overigens dat de beste mevrouw niet meniermenierdákèrrerekedáheurtdanèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèt zei maar meniermenierdatkeerkedatheurtdaonèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèt.quote:
Oh ja dat kan best, nu ik iets meer weet over de obscure Mestreechse tongval.quote:Op zondag 24 juli 2016 01:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk overigens dat de beste mevrouw niet meniermenierdákèrrerekedáheurtdanèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèt zei maar meniermenierdatkeerkedatheurtdaonèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèt.
Dat dat kanquote:Op zondag 24 juli 2016 01:18 schreef Elfletterig het volgende:
En dat allemaal in het "kleine" Nederland
Dit klinkt weer onheilspellend.quote:Op zondag 24 juli 2016 01:21 schreef knokkels het volgende:
Of je zoekt even met de goede tekst![]()
Gevonden
Je vind het stiekem wel leukquote:
Nog even en Martine Bijl komt ook nog langs.quote:Op zondag 24 juli 2016 01:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je vind het stiekem wel leuk
[ afbeelding ]
2 luisteraars nog maar! (van wie ik er eentje ben)quote:Op zondag 24 juli 2016 01:24 schreef knokkels het volgende:
Heb ik nu iedereen weggejaagd of zijn ze uit vrije wil vertrokken?![]()
Hey, ik héb grenzen. Echt. Dun, slecht beveiligd, maar ik heb ze wélquote:Op zondag 24 juli 2016 01:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nog even en Martine Bijl komt ook nog langs.
Nou dan ben ik die ander.quote:Op zondag 24 juli 2016 01:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
2 luisteraars nog maar! (van wie ik er eentje ben)
Iedereen effectief verjaagd...
Wat jij wil. Ik pak nog een biertjequote:
*phew*quote:Op zondag 24 juli 2016 01:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hey, ik héb grenzen. Echt. Dun, slecht beveiligd, maar ik heb ze wél
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |