Ik kijk al tig jaar geen televisie meer, misschien ligt het daaraan. Verder durf ik rustig te stellen dat ik wat meer kennis van zaken heb wat deze wereld aangaat als de overgrote meerderheid van de Fok!kers. (Oeh, wat een verwaande trol!)quote:
Oh, zo'n prepdebiel.quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh, zo'n prepdebiel.
Verbaast me niet, eigenlijk.
Ik wist het!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:34 schreef Operc het volgende:
Maar ben je 'soeverein mens' of 'doomsdayprepper'? (Of waren je ouders dat ofzo dat je zo bent geworden?)
Dan heb je toch ook helemaal geen rijbewijs nodig ja. Als het moment daar is gewoon instappen, alsof iemand zich dan nog druk maakt over een rijbewijs.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:51 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Ik kijk al tig jaar geen televisie meer, misschien ligt het daaraan. Verder durf ik rustig te stellen dat ik wat meer kennis van zaken heb wat deze wereld aangaat als de overgrote meerderheid van de Fok!kers. (Oeh, wat een verwaande trol!)
Maar daar ga ik me niet verder over uitlaten, dat binnenpretje gun ik me nu gewoon.
Wie wil preppen moet vooral passende luiers niet vergeten.
Dom wil ik niet zeggen, ik blijf dan toch liever bij slaafs. Dit slaafse gedrag houdt deze doorgeschoten en ziekmakende maatschappij echter heel goed in stand.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ga vast iets heel doms zeggen nu; maar nu schuif je weer alles af op je PTSS en de maatschappij. Je blijft hangen in zelfmedelijden en de "iedereen is gek behalve ik" modus.
Als je leest zonder al die emoties dan lees je dat mensen eigenlijk bedoelen "Get your shit together". En gaan werken of opofferingen maken om dat voor elkaar te krijgen hoort bij dat proces.
Als je dat niet wilt ook prima, maar dan is het je eigen keuze en niet die van de maatschappij, overheid, de "slaven" of je PTSS.
Topic maar half half gelezen, maar het lijkt me toch niet dat als je PTSS hebt (wat best wel serieus is/kan zijn) dat je dan maar even gewoon je shit together moet getten en je hond die daar speciaal voor getraind is dan maar even weg moet doen en anders gewoon je bek dicht moet houden?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ga vast iets heel doms zeggen nu; maar nu schuif je weer alles af op je PTSS en de maatschappij. Je blijft hangen in zelfmedelijden en de "iedereen is gek behalve ik" modus.
Als je leest zonder al die emoties dan lees je dat mensen eigenlijk bedoelen "Get your shit together". En gaan werken of opofferingen maken om dat voor elkaar te krijgen hoort bij dat proces.
Als je dat niet wilt ook prima, maar dan is het je eigen keuze en niet die van de maatschappij, overheid, de "slaven" of je PTSS.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dan heb je toch ook helemaal geen rijbewijs nodig ja. Als het moment daar is gewoon instappen, alsof iemand zich dan nog druk maakt over een rijbewijs.
Mij verbaasd het gewoon enorm dat de meerderheid deze vragen van het RDW gewoon slikken...quote:Ik wil me gewoon aan de regels houden en ik heb mijn rijbewijs ook gewoon nodig, ook omdat ik een hulpbehoevende man van in de 60 op vrijwillige basis help, en met hem boodschappen en dergelijke moet doen.
Wat wel apart is is dat je pas met dát hele verhaaltje kwam toen je hier niet de reacties kreeg die je wilde, maar als je dat écht geloofde had je je helemaal niet druk gemaakt over dat hele rijbewijs verlengen![]()
Ik heb wel nog steeds mijn binnenpretje.quote:"oehoehoehoeh ik weet lekker iets maar ik hou het lekker voor mezelf". Standaard verdediging die wel vaker voorbij komt als een TS geen gelijk krijgt.
DANK U WEL!!!quote:Op zondag 24 juli 2016 00:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Topic maar half half gelezen, maar het lijkt me toch niet dat als je PTSS hebt (wat best wel serieus is/kan zijn) dat je dan maar even gewoon je shit together moet getten en je hond die daar speciaal voor getraind is dan maar even weg moet doen en anders gewoon je bek dicht moet houden?
Als ik PTSS zou hebben en ik had een hond (of voor mijn part een goudvis!) waar ik steun aan had en die me hielp en alles om het draaglijk te maken dan was er geen haar op mijn hoofd die er aan dacht om die dan maar even weg te tiefen omdat gemeente.
Omdat hoe minder ik zeur, hoe meer ik voor elkaar krijg in het leven en bij de RDW.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:14 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
[..]
Mij verbaasd het gewoon enorm dat de meerderheid deze vragen van het RDW gewoon slikken...![]()
Ja, ik heb ook een heel aantal binnenpretjesquote:Op zondag 24 juli 2016 00:14 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
[..]
Mij verbaasd het gewoon enorm dat de meerderheid deze vragen van het RDW gewoon slikken...![]()
Er is ook niet één goed argument naar voren waarom het RDW zoveel persoonlijke informatie eist. Dat is Big Brother in zijn extreemste vorm.
Er wordt kennelijk liever geschopt tegen mijn persoonlijke situatie waar een normaal mens al nauwelijks uitkomt. PTSS is daar niet echt behulpzaam bij.
http://www.gelderlander.n(...)ogeeradres-1.6179407
[..]
Ik heb wel nog steeds mijn binnenpretje.![]()
Je zou het sowieso niet geloven.
Zei de slaafse slikker.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Omdat hoe minder ik zeur, hoe meer ik voor elkaar krijg in het leven en bij de RDW.
Nou ja, hij hoeft zich in ieder geval niet druk te maken over iets volkomen triviaals als een rijbewijs verlengen.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:18 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Zei de slaafse slikker.
(Leuke titel voor een Suske en Wiske)
Warempel, een post van mij waaruit medeleven jegens mijn medemens blijkt.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:18 schreef Geralt het volgende:
En buiten dat zo een beetje iedereen in dit topic TS aanvalt wil ik hem vooral sterkte wensen met zijn PTSS en zijn hond die hem daarbij helpt.
Ik vond het al niet bij je passenquote:Op zondag 24 juli 2016 00:19 schreef Geralt het volgende:
Warempel, een post van mij waaruit medeleven jegens mijn medemens blijkt.
Die maak ik niet zo vaak. Zegmaar bijna nooit.
Excuus daarvoor; ik schrok er zelf ook van
TS MOET GEWOON ZIJN SHIT TOGETHER GETTEN GODVERDOMME!!!!quote:Op zondag 24 juli 2016 00:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik vond het al niet bij je passen
There you go. Je kúnt het welquote:Op zondag 24 juli 2016 00:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
TS MOET GEWOON ZIJN SHIT TOGETHER GETTEN GODVERDOMME!!!!
Dank je, zonder mijn hond zou ik zou ik echt niet kunnen, ze weet precies hoe ik me voel, we zijn al 8 jaar een team en we zijn nog nooit langer als 12 uur gescheiden geweest. Als ik haar weg zou moeten doen zou dat ook heel veel impact voor haar hebben en dat wil je steun en toeverlaat echt niet aandoen.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:18 schreef Geralt het volgende:
En buiten dat zo een beetje iedereen in dit topic TS aanvalt wil ik hem vooral sterkte wensen met zijn PTSS en zijn hond die hem daarbij helpt.
Ach, wat voor een geweldig personage ben jij dan?quote:Op zondag 24 juli 2016 00:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
TS MOET GEWOON ZIJN SHIT TOGETHER GETTEN GODVERDOMME!!!!
Niet zo boos; ik ben het met je eens, ik maak gewoon een grapje aangezien mijn reacties normaal gesproken niet zo meegaand zijn en ik nogal hard uit de hoek kan komen.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:28 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Ach, wat voor een geweldig personage ben jij dan?
Fapt het lekker, zieke mensen voor de gek te houden?
TS, geef eens antwoord op mijn vraag:quote:Op zondag 24 juli 2016 00:28 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Ach, wat voor een geweldig personage ben jij dan?
Fapt het lekker, zieke mensen voor de gek te houden?
quote:Op zondag 24 juli 2016 00:30 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
TS, geef eens antwoord op mijn vraag:
Denk je echt dat de overheid de dingen, die de RDW nu van je vraagt, niet gemakkelijk zelf zou kunnen achterhalen als ze dat zouden willen?
Die dingen die ze vragen zijn formaliteit. Als je daar niet aan mee wil werken prima, dan maar geen rijbewijs. Je rijbewijs is een gunst van de overheid, niet een recht.
http://wetten.overheid.nl/BWBR0011468/2016-01-01quote:Artikel 16
De verwerking van persoonsgegevens betreffende iemands godsdienst of levensovertuiging, ras, politieke gezindheid, gezondheid, seksuele leven, alsmede persoonsgegevens betreffende het lidmaatschap van een vakvereniging is verboden behoudens het bepaalde in deze paragraaf.
In plaats van op een forum zeiken kun je ook naar het RDW gaan.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:57 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
[..]
http://wetten.overheid.nl/BWBR0011468/2016-01-01
De RDW gaat gewoon buiten haar boekje, er zijn uitzonderingen op die wet, maar die zijn voor het RDW niet van toepassing.
waar vragen ze dan zaken die hier in staan?quote:Op zondag 24 juli 2016 00:57 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
[..]
De RDW gaat gewoon buiten haar boekje, er zijn uitzonderingen op die wet, maar die zijn voor het RDW niet van toepassing.
In TS' hersenen.quote:Op zondag 24 juli 2016 01:08 schreef Droopie het volgende:
waar vragen ze dan zaken die hier in staan?
Okquote:Op zondag 24 juli 2016 00:57 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
[..]
Een niet-erkende hulphond wordt niet gezien als een echte hulphond, maar als een huis, tuin en keukenhond. Mocht het gaan om een erkende hulphond van bijvoorbeeld het KNGF, dan kan niet zomaar gevraagd worden om deze af te staan. TS heeft geen erkende hulphond en daarom moet hij weg.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:14 schreef Geralt het volgende:
Buiten wat ik net zei denk ik niet dat opofferingen maken als je PTSS hebt en daardoor god weet wat voor problemen hebt meteen wil zeggen dat je die speciaal voor mensen met PTSS getrainde hond dan maar even bij het grof vuil moet zetten.
Imo ben je dan compleet de verkeerde opofferingen aan het maken en persoonlijk vind ik dat je dat soort opofferingen ook helemaal niet mag vragen van die mensen.
TS geeft terecht aan een blinde pak je zijn stok toch ook niet af.
#teamTS
Leuk en aardig, maar zou jij hem weg doen? Ik niet.quote:Op zondag 24 juli 2016 10:30 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Een niet-erkende hulphond wordt niet gezien als een echte hulphond, maar als een huis, tuin en keukenhond. Mocht het gaan om een erkende hulphond van bijvoorbeeld het KNGF, dan kan niet zomaar gevraagd worden om deze af te staan. TS heeft geen erkende hulphond en daarom moet hij weg.
quote:Op zondag 24 juli 2016 00:18 schreef Geralt het volgende:
Als hij een plek in de daklozenopvang wil krijgen; daar kan je nu eenmaal niet met je huisdier heen.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:23 schreef sirdanilot het volgende:
Trouwens, ik heb even iets gemist.
Waarom moet de hond van TS weg?
Maar hij zit nu toch op een camping? Zolang hij dat kan blijven betalen lijkt mij dat een betere plek dan in de daklozenopvang.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:29 schreef nostra het volgende:
[..]
Als hij een plek in de daklozenopvang wil krijgen; daar kan je nu eenmaal niet met je huisdier heen.
Gast, je moet echt professionele hulp zoeken. Ben je bipolair of zo? De ene keer iemand een zielige slaaf noemen die belasting betaald, vervolgens als een trotse bloedzuiger roepen dat je zijn belasting centen opbrand.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:54 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Dan is het ineens blabla, man, wat ben jij een zielige slaaf!
Leg mij uit wat het RDW ermee wil!
Probeer nu ook nog eens de andere artikelen uit hoofdstuk 2, paragraaf 2 te lezen en je ziet dat wat je hierboven quote (1 artikel waar vervolgens 8 artikelen op volgen met enorme lijsten van uitzonderingen) onzin is.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:57 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
[..]
http://www.denhaag.nl/hom(...)f-verblijfplaats.htmquote:Rijbewijs zonder vaste woon- of verblijfplaats
Gepubliceerd:
01 januari 2016
Laatste wijziging:
20 juli 2016
Heeft u een Nederlands rijbewijs, maar staat u niet ingeschreven in de BRP (basisregistratie personen)? Dan kunt u bij de gemeente waar u verblijft een aanvraag indienen om uw rijbewijs te vernieuwen.
Maak direct een afspraak voor het vernieuwen van uw rijbewijs.
U gaat persoonlijk langs bij de balie van Publiekszaken om uw rijbewijs aan te vragen.
De baliemedewerker stuurt uw aanvraag op naar de RDW.
De RDW bekijkt uw aanvraag en stuurt u een afhaalbericht op het correspondentie-adres dat u opgeeft.
U haalt uw rijbewijs persoonlijk op hetzelfde stadsdeelkantoor op als waar u het heeft aangevraagd. Dit moet u binnen 3 maanden na uw aanvraag doen. Daarna wordt het document ongeldig en is de gemeente verplicht het te vernietigen. Wilt u na deze 3 maanden toch een rijbewijs? Dan moet u een nieuwe aanvraag doen en opnieuw betalen.
Prachtig samengevat.quote:
De RDW wil best rekening houden met zijn issues lijkt mij.quote:Op zondag 24 juli 2016 12:24 schreef CyberCow het volgende:
Vind het wel schandalig je zoveel gegevens moet geven voor het verlengen van je rijbewijs. Als het nou je eerste rijbewijs was dan was het anders of als je rijbewijs was ingenomen en/of tijd in het buitenland gewoond. Maar als je zoveel tegenslag hebt gehad dan op die manier nog je laatste mobiliteit kwijt kunnen raken wel echt zuur. Vraag mij alleen wel af als jij moet opgeven waar jij verblijft hoe ze jou een brief hebben kunnen sturen?
Hij kan toch zijn oude rijbewijs overleggen ICM een foto van hoe hij er nu uitziet.quote:Op zondag 24 juli 2016 12:35 schreef Droopie het volgende:
[..]
De RDW wil best rekening houden met zijn issues lijkt mij.
Maar om fraude te voorkomen willen ze weten of hij niet een bulgaar is met frauduleuze smoesjes.
Als er fraude is met huurtoeslagen is iedereen verontwaardigd, als de RDW wat extra vragen stelt voor iemand die niet ingeschreven staat is het ook niet goed.
Maar als je niet ingeschreven staat, is een 10 jaar oud rijbewijs reden voor vragen.quote:Op zondag 24 juli 2016 12:39 schreef CyberCow het volgende:
[..]
Hij kan toch zijn oude rijbewijs overleggen ICM een foto van hoe hij er nu uitziet.
Snap wel dat ze wel kritisch zijn maar er zitten ook vragen tussen waar ik sterk mijn twijfel over heb.quote:Op zondag 24 juli 2016 12:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maar als je niet ingeschreven staat, is een 10 jaar oud rijbewijs reden voor vragen.
Let wel, ze weigeren hem het nieuwe rijbewijs niet, maar als hij slechts 10% van de energie en verhalen die hij hier heeft gepost in een brief aan de RDW had gezet was er geen probleem, lijkt mij.
Toen ik naar Amerika ging moest ik bij de gate ook zeggen welk weer het was, wie mijn ticket betaald had en wat ik daar ging doen om over de ESTA aanvraag maar te zwijgen.. Nou -6 graden, ikzelf betaald en ik ga de stad bekijken.
Fijne reis meneer en u ook bedankt.
Het is de nieuwe realiteit, verzetten kan je doen maar dan kan je lopen en/ of niet naar Amerika..
Zoals?quote:Op zondag 24 juli 2016 12:45 schreef CyberCow het volgende:
[..]
Snap wel dat ze wel kritisch zijn maar er zitten ook vragen tussen waar ik sterk mijn twijfel over heb.
Zoals de hobbies, tsja het is meer dat je een sluitend verhaal heb.quote:Op zondag 24 juli 2016 12:45 schreef CyberCow het volgende:
[..]
Snap wel dat ze wel kritisch zijn maar er zitten ook vragen tussen waar ik sterk mijn twijfel over heb.
Gelezen, ik zeg als je deze brief terugstuurt inclusief jouw antwoorden was hij verder dan nu.quote:Op zondag 24 juli 2016 12:53 schreef CyberCow het volgende:
[..]
Lees even terug ik moest het bericht aanvullen
Het bezitten van een rijbewijs is niet gelijk ook het bezitten van een auto. Het kan ook zijn dat iemand wil gaan solliciteren en dan voor werk waarbij het rijbewijs benodigd is. Dat zijn best wel veel beroepen waar je anders geen aanspraak meer op kan maken.quote:Op zondag 24 juli 2016 12:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Gelezen, ik zeg als je deze brief terugstuurt inclusief jouw antwoorden was hij verder dan nu.
Nogmaals je wilt mee doen met de maatschappij of niet.
En als je geen hobby of huisarts kan betalen, zal de rdw ook zeggen ja hallo waar betaal je je verzekering dan van en de wegenbelasting, waar kunnen we die innen als ik geen adres heb?
Je moet ook ingeschreven staan in een land in de EU om te werken, daar heeft de RDW niets mee te maken.quote:Op zondag 24 juli 2016 13:05 schreef CyberCow het volgende:
[..]
Het bezitten van een rijbewijs is niet gelijk ook het bezitten van een auto. Het kan ook zijn dat iemand wil gaan solliciteren en dan voor werk waarbij het rijbewijs benodigd is. Dat zijn best wel veel beroepen waar je anders geen aanspraak meer op kan maken.
Ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:56 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat iemand met hoogtevrees een flatje op de 12e verdieping maar gewoon moet accepteren en anders zijn bek maar moet houden?
Heeft ie in ieder geval wel een ip adres. Waarschijnlijk weet ie niet dat dat ook gelogd wordt door de grote kale leider de illuminatie.quote:Op zondag 24 juli 2016 13:17 schreef Roces18 het volgende:
geen adres hebben , wel internet
priorities
quote:Op zondag 24 juli 2016 13:36 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Heeft ie in ieder geval wel een ip adres. Waarschijnlijk weet ie niet dat dat ook gelogd wordt door de grote kale leider de illuminatie.
Prachtige youtube filmpjes van mensen die jarenlang de middelvinger opsteken naar alles wat authoriteit uitstraalt, tot ze hun huis worden uitgezet.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:24 schreef Pielemenneke het volgende:
Is TS een ''Souverein mens" ?
Daar zijn er namelijk ook een hoop van die op bepaalde vlakken van mening zijn dat de staat en alle daaraan gelieerde organisaties niet deugen. Rijden b.v. zonder wegenbelasting te betalen, onverzekerd rond in een auto met een zelfgemaakte kentekenplaat, en zijn dan verontwaardigd als ze aangehouden worden.
Ook wonen ze in huurhuizen zonder te betalen en sturen een briefje naar de woningverhuurder met de mededeling dat ze de huur niet betalen vanwege bepaalde omstandigheden. Zij zijn van mening dat dit rechtsgeldig is omdat ??? Youtube staat er vol mee en het is echt fascinerend om te zien hoe die mensen volharden in hun mening en denkwijze.
Beetje off-topic, maar TS doet mij met zijn uitspraken denken aan dat soort mensen.
Ja, apart volk. Voor geen meter meewerken met deurwaarders en agenten en dan verbaasd zijn dat ze ''met geweld gegijzeld worden'' door de politie. Ze hebben zelfs zo'n figuur binnen de gelederen die voor hen optreed als advocaat.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:33 schreef Droopie het volgende:
[..]
Prachtige youtube filmpjes van mensen die jarenlang de middelvinger opsteken naar alles wat authoriteit uitstraalt, tot ze hun huis worden uitgezet.
sommige mensen weet ik nog wel te waarderen hoor voor hun strijd, maar de meeste slaan door en verwarren souverein zijn met verwaand.
Het is wel grappig (of eigenlijk triest) hoe dat soort volk de Nederlandse wet alleen respecteert als het hen uitkomt. Rechters niet accepteren, maar wel een advocaat die de Nederlandse wet voor hen uitpluist en die hen zegt wat ze moeten zeggen en doen. Echt kansloos.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:36 schreef Pielemenneke het volgende:
Ja, apart volk. Voor geen meter meewerken met deurwaarders en agenten en dan verbaasd zijn dat ze ''met geweld gegijzeld worden'' door de politie. Ze hebben zelfs zo'n figuur binnen de gelederen die voor hen optreed als advocaat.
Dit dus.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het is wel grappig (of eigenlijk triest) hoe dat soort volk de Nederlandse wet alleen respecteert als het hen uitkomt. Rechters niet accepteren, maar wel een advocaat die de Nederlandse wet voor hen uitpluist en die hen zegt wat ze moeten zeggen en doen. Echt kansloos.
juist..maar daar hebben wel meer mensen en groepen last vanquote:Op zondag 24 juli 2016 15:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het is wel grappig (of eigenlijk triest) hoe dat soort volk de Nederlandse wet alleen respecteert als het hen uitkomt. Rechters niet accepteren, maar wel een advocaat die de Nederlandse wet voor hen uitpluist en die hen zegt wat ze moeten zeggen en doen. Echt kansloos.
Van het niet accepteren van rechters?quote:Op zondag 24 juli 2016 15:44 schreef Droopie het volgende:
juist..maar daar hebben wel meer mensen en groepen last van
ja, van die mensen die eerwraak plegen en tegen de rechter zeggen mijn eer van de familie is belangerijker dan uw wet.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Van het niet accepteren van rechters?
Hallo, Geert.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:47 schreef Droopie het volgende:
ja, van die mensen die eerwraak plegen en tegen de rechter zeggen mijn eer van de familie is belangerijker dan uw wet.
of die niet willen opstaan voor een rechter
Helemaal niet bij stilgestaan, maar dit is echt zo'n typisch gevalletje Vitali Feiten inderdaadquote:Op zondag 24 juli 2016 15:24 schreef Pielemenneke het volgende:
Is TS een ''Souverein mens" ?
Daar zijn er namelijk ook een hoop van die op bepaalde vlakken van mening zijn dat de staat en alle daaraan gelieerde organisaties niet deugen. Rijden b.v. zonder wegenbelasting te betalen, onverzekerd rond in een auto met een zelfgemaakte kentekenplaat, en zijn dan verontwaardigd als ze aangehouden worden.
Ook wonen ze in huurhuizen zonder te betalen en sturen een briefje naar de woningverhuurder met de mededeling dat ze de huur niet betalen vanwege bepaalde omstandigheden. Zij zijn van mening dat dit rechtsgeldig is omdat ??? Youtube staat er vol mee en het is echt fascinerend om te zien hoe die mensen volharden in hun mening en denkwijze.
Beetje off-topic, maar TS doet mij met zijn uitspraken denken aan dat soort mensen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |