abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 juli 2016 @ 21:58:07 #181
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_163963401
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 21:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Carpocalypse was de eerste hè.
*Carmageddon. Dat speelde ik ook vrolijk als minderjarige jongen, lekker mensen doodrijden. Tegenwoordig durf ik zelf een vlieg niet dood te slaan omdat ik dat zielig vind.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_163963471
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 21:58 schreef Mani89 het volgende:

[..]

*Carmageddon. Dat speelde ik ook vrolijk als minderjarige jongen, lekker mensen doodrijden. Tegenwoordig durf ik zelf een vlieg niet dood te slaan omdat ik dat zielig vind.
Ik was al ruim in de 30, vond het wel een leuk spel toch. Verder al 36 jaar gereden nu zonder ongelukken.
I´m back.
pi_163963823
Werd de dader gepest door "buitenlanders"?

Breivik werd ook gepest door een Pakistaan ofzo.
SIMON
pi_163963874
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 21:53 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Volgens mij was het 10 jaar geleden dat ik voor het laatst iemand de schuld van massale schietpartijen zag geven aan videogames. Dat waren van die fanatieke Amerikaanse gristengekkies.
Ik ben wel een gekkie, maar geen christen, Ik heb zelf ook een tijd lang boze mensen en aliens vermoord in computerspelletjes. Vooral met Unreal ( bestaat het nog? win 98 spel)
Voor sommige mafketels is het een oefening in agressie afreageren. En men wordt beloond voor het vermoorden ... next nevel, meer ammo, healthpacks .
Bij meerdere echte schutters in Amerika ( en onze eigen Tristan vd V) is vastgesteld dat men verslaafd was aan dit soort geweldspelletjes
De oorzaak van de agressie ligt ergens anders, niet bij de spelletjes, maar de spelletjes scheppen wel een gewenning, rechtvaardiging en ego-boost van moordpartijen.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 22:22:32 #185
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_163964058
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 21:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, je bedoelt net als die Baruch Goldstein in 1994? Ben er ook bang voor idd.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Baruch_Goldstein
Ja precies.Met de groei van islamofobie, het aantal aanslagen en de groei van extreemrechts is het m.i. een kwestie van tijd voor het fout gaat. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 23 juli 2016 @ 22:24:33 #186
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_163964112
Duitsers die computerspelletjes de schuld geven. What else is new :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_163964209
Niet islam gerelateerd?
Zonder wrijving geen glans
pi_163964249
quote:
15s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja precies.Met de groei van islamofobie, het aantal aanslagen en de groei van extreemrechts is het m.i. een kwestie van tijd voor het fout gaat. :{

Groei van islamofobie kun je niet stoppen, is een normale reactie hoor.
I´m back.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 22:30:33 #189
13462 BansheeBoy
pi_163964273
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Groei van islamofobie kun je niet stoppen, is een normale reactie hoor.
Normaal of niet. Het is een factor die ondersteunend werkt voor mijn vrees. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_163964281
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:24 schreef Fir3fly het volgende:
Duitsers die computerspelletjes de schuld geven. What else is new :').
:D.
I´m back.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 22:31:07 #191
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_163964289
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 21:29 schreef Eenskijken het volgende:
we hadden toch juist geconcludeert dat het wel islam based was?
In Duitsland (media en autoriteiten) duiden ze deze aanslag als een schietpartij in plaats van een terreuraanslag, omdat volgens hen niet uit eerste onderzoek is vast komen te staan dat deze daad politiek of religieus geïnspireerd lijkt te zijn.
Een paar delen terug waren we al in de discussie zo ver te constateren dat deze aanslag en dan met name de zelfmoord nauwelijks in het profiel past van moslimterrorisme.

quote:
"Wir gehen hier davon aus, dass es sich um einen klassischen Amoktäter ohne jegliche politische Motivation handelt", sagte der Sprecher der Staatsanwaltschaft, Thomas Steinkraus-Koch, am Samstag in der Landeshauptstadt. In der Wohnung des Schülers wurde der Polizei zufolge umfangreiches Material über Amokläufe, darunter das Buch "Amok im Kopf: Warum Schüler töten" gefunden. Zudem war er wohl in psychiatrischer Behandlung.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_163964343
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 21:47 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ken genoeg mensen die ook die spellen graag spelen en niet dit soort dingen doen?
Ja... die mensen ken ik ook.
Maar sommigen vluchten weg . Ze spelen uren achtereen, dagenlang.
Het is een oefening om echt moorden minder erg te vinden , voor enkelen
(pavlovreactie)
Ik ken ook zat mensen die alcohol drinken. maar sommigen gaan veel te ver en enkelen worden agressief en doen foute dingen .
  zaterdag 23 juli 2016 @ 22:33:29 #193
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_163964351
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 17:55 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is toch wel een grote teleurstelling dat het niet islam gerelateerd is, dat gaat wel even duren voordat iedereen hier dat verwerkt heeft.
Ik denk niet dat je dit als islamitische terreurdaad moet laten gelden, maar een relatie met de islam is gemakkelijk gelegd, bijvoorbeeld dat de dader islamitisch is.
The End Times are wild
pi_163964463
quote:
15s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Normaal of niet. Het is een factor die ondersteunend werkt voor mijn vrees. :{

Ja, dan kan maar laat dat dan ook zien. Ga dan weer niet een salafistenpaleisje optrekken in Rdam bv. Ga niet lopen wapperen met Palistina-vlaggetjes, waar je verder ook geen reet mee te maken heb. Ga niet lopen smoezelen over ummah dit en ummah dat. Ga die Erdo geen veer in zijn reet steken nu. Ga andere mensen niet opdragen zich zus en zo te gedragen. Kap met die Israël-producten actie, kap met dat haram-gebeuren overal, gooi die hoofddoeken af en bevrijd je etc. etc. Gebeurt dat allemaal niet dan neemt die islamofobie toe en toe en toe en is ook steeds meer volkomen gerechtvaardigd.
Niet legendarisch of vochtig bedoeld.
I´m back.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 22:39:04 #195
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_163964522
COD ftw _O_
ff uit woede tientallen moffen omleggen.
Broer van mijn opa is door een Duitser vermoord.

tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
pi_163964610
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:39 schreef PandaDrop het volgende:
COD ftw _O_
ff uit woede tientallen moffen omleggen.
Broer van mijn opa is door een Duitser vermoord.

[ afbeelding ]
Ja, veel familieleden van mij door Duitsers vermoord, in kampjes, wat heeft het ermee te maken?
I´m back.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 22:45:51 #197
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_163964736
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, veel familieleden van mij door Duitsers vermoord, in kampjes, wat heeft het ermee te maken?
De dader hield toch van COD?

En verder, jij vind het wel prima zo?
"Wir schaffen das" :')
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
pi_163964768
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:45 schreef PandaDrop het volgende:

[..]

De dader hield toch van COD?

En verder, jij vind het wel prima zo?
"Wir schaffen das" :')
Ik snap niet wat dit ermee te maken heeft hoor. :{w .
I´m back.
pi_163964853
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dan kan maar laat dat dan ook zien. Ga dan weer niet een salafistenpaleisje optrekken in Rdam bv. Ga niet lopen wapperen met Palistina-vlaggetjes, waar je verder ook geen reet mee te maken heb. Ga niet lopen smoezelen over ummah dit en ummah dat. Ga die Erdo geen veer in zijn reet steken nu. Ga andere mensen niet opdragen zich zus en zo te gedragen. Kap met die Israël-producten actie, kap met dat haram-gebeuren overal, gooi die hoofddoeken af en bevrijd je etc. etc. Gebeurt dat allemaal niet dan neemt die islamofobie toe en toe en toe en is ook steeds meer volkomen gerechtvaardigd.
Gerechtvaardigd ? Dat mensen fobisch of haatdragend worden als andere mensen hoofddoekjes dragen of Israelische producten boycotten, haram willen eten of voor een Palestijnse staat zijn ?
Foute fobie . Eg wel... zo intolerant als de nete.
pi_163964859
Ze nemen die vidogames toch wel serieus daar....

Angst, verdriet en opluchting in München

Update: vandaag, 21:35

Op het oog is zaterdag alles bij het oude op het Stachus, een groot plein in hartje München. Winkelend publiek hoopt zich op voor de stoplichten, toeristen maken foto's bij de fontein en trams denderen voorbij. Alsof er niets gebeurd is.

Toch is het rustiger dan gewoonlijk, zegt de verkoopster van tassenzaak Hetzenecker. En niet alle winkels zijn open, wat vreemd is op dit tijdstip. De buurman bijvoorbeeld, die computerspelletjes verkoopt, houdt zijn deuren vandaag gesloten. Volgens de medewerkster van Hetzenecker blijft GameStop dicht uit solidariteit met collega's. De computerspelletjeszaak heeft een zusterfiliaal in winkelcentrum Olympia, waar de schietpartij van vrijdagavond een einde maakte aan het leven van negen omstanders en een flinke barst sloeg in het gevoel van veiligheid in de tweede stad van Duitsland.

Inwoners van München zoeken zaterdag naar hun manier om met de beangstigende gebeurtenissen om te gaan. Sommigen blijven thuis. Anderen 'gaan gewoon door', zegt de tassenverkoopster een tikkeltje verbaasd, wijzend op voorbijgangers die met tassen in de hand over het plein stappen.

Wennen aan agenten

Zo niet Saïd Dildar. De 33-jarige Irakees kwam negen jaar geleden naar Duitsland en woont een paar straten van winkelcentrum Olympia. Vrijwel iedere avond gaat hij met zijn twee jonge kinderen naar de shopping mall in deze eenvoudige wijk, die bestaat uit eengezinswoningen en flats met sociale huur. Ook deze vrijdag. 'We hebben het pistool in zijn hand gezien en de schoten gehoord', zegt Dildar. Hij staat met zijn zoontje van drie op de arm op een steenworp van het roodwitte afzetlint dat het publiek weghoudt bij de McDonald's waar de schietpartij begon. Even verderop leggen mensen bloemen bij de ingang van Olympia.

'Na de schoten zijn we via een omweg naar huis gerend en hebben op televisie de ontwikkelingen gevolgd', zegt Dildar. De Irakees dacht het geweld ontvlucht te zijn. Hij zegt München een fijne stad te vinden, houdt van zijn wijk. Maar nu is hij bang. En erger: zijn kinderen zijn bang. Dildars dochtertje van zeven durfde vandaag niet met hem mee de straat op. Zijn zoontje wel. Dildar heeft hem meegenomen om wat met de politie te praten. Weer te wennen. 'Agenten waren zijn helden', zegt Dildar. 'Maar sinds hij ze gisteravond in actie heeft gezien is hij doodsbang voor ze.'

Nuchterheid

Ondanks de angst valt op dat veel mensen opmerkelijk nuchter reageren op het drama. Magdalena Dressler (15) bijvoorbeeld was bij de achteruitgang van het winkelcentrum toen de paniek uitbrak. Net als Dildar is ze via een omweg naar huis gerend. Nu komt ze terug om haar fiets op te halen. Ze zegt niet bang te zijn. 'Het was geen terrorisme toch? Geen IS? Dat had ik veel enger gevonden. Dan was ik banger geweest dat het nog eens gebeurt.'
Terrorisme of niet? Sinds de eerste meldingen over de schietpartij het web oprolden, hing die vraag als een onweerslucht over de stad. Dat rond het middaguur bleek dat het om een dader ging die een fascinatie had met schietpartijen op scholen, in plaats van het kalifaat, leek een zekere mate van opluchting te veroorzaken.
Vluchtelingendiscussie

Maar wat maakt het uit? Negen doden zijn negen doden, met welk motief de kogels ook zijn afgevuurd. De wetenschap dat de dader geen banden had met het kalifaat brengt nabestaanden geen enkele troost.
En toch, voor München, Beieren en Duitsland maken de achtergrond en de intenties van de dader wel degelijk verschil. Want een aanval door IS zou betekenen dat de Bondsrepubliek na Frankrijk en België het volgende land zou zijn dat kwetsbaar blijkt voor de radicaal islamitische terreur die de voorbije maanden al meer dan honderd levens kostte. Bovendien zou een aanslag georganiseerd of geïnspireerd door het kalifaat de vluchtelingendiscussie weer op scherp zetten.

'Amoklauf'

De politie vond echter geen enkele aanwijzing dat IS met de aanslag van doen heeft. Het ging volgens de autoriteiten om 'Amoklauf', zoals Duitsers zeggen, ofwel een moordpartij door een dader met psychische problemen, maar zonder politiek of religieus motief. De dader zou de achttienjarige Ali S. zijn, geboren in Duitsland en met zowel een Duits als een Iraans paspoort.
In de kamer van S. in zijn ouderlijk huis in de welgestelde wijk Maxvorstadt, vond de politie een boek met de titel 'Amok in het hoofd, waarom scholieren doden'. Dat verscheen na de moordpartij op een school in het Duitse Winnenden in 2009, waarbij een zeventienjarige vijftien mensen en zichzelf doodschoot. S. zou geobsedeerd zijn door dit soort schietpartijen. Ook zinspeelden de autoriteiten op een fascinatie voor Anders Breivik, de rechts-extremist die vijf jaar geleden een massaslachting aanrichtte in Noorwegen.
Jonge slachtoffers

S. liep bij een psychiater. Volgens de Beierse minister van binnenlandse zaken, Joachim Herrmann, zou S. bovendien problemen hebben gehad op school, zonder verder duidelijk te maken wat die dan inhielden.
De slachtoffers die hij vrijdagavond maakte waren jong: drie van veertien, twee van vijftien, een zeventien-, negentien- en twintigjarige en tenslotte een vrouw van 45. Hij gebruikte een Glock, een automatisch negen millimeter pistool, waarvoor S. nog 300 patronen in zijn rugzak had zitten toen hij zichzelf een kilometer van winkelcentrum door het hoofd schoot.

http://fd.nl/economie-pol(...)pluchting-in-munchen
pi_163964865
quote:

[..]

:')
pi_163964896
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:50 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Gerechtvaardigd ? Dat mensen fobisch of haatdragend worden als andere mensen hoofddoekjes dragen of Israelische producten boycotten, haram willen eten of voor een Palestijnse staat zijn ?
Gaat erom dat je je leven hier moet instellen op reli-gekjes, Blues. Gaat hem niet worden, en daardoor groeit en groeit de islamofobie. Kun jij zeggen allemaal nazi's uiteraard en juist daar moet strijd tegen geleverd worden, maar dat wordt hem ook niet hoor.
I´m back.
pi_163964933
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:50 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

:')
:').
I´m back.
pi_163964943
quote:

[..]

quote:

[..]

Blijkbaar is dat toch moeilijker dan men denkt.

Wat er nu gebeurt in Turkije ook...waarom pikken mensen dat.
pi_163964981
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Gaat erom dat je je leven hier moet instellen op reli-gekjes, Blues. gaat hem niet worden, en daardoor groeit en groeit de islamofobie.
'dat instellen " (wbt wat ik aanhaalde) noemen we tolerantie en acceptatie.
Dat zijn kernwaarden van deze samenleving. Dat is onze trots,.... of misplaatste trots
pi_163965000
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:53 schreef aloa het volgende:

[..]

[..]

Blijkbaar is dat toch moeilijker dan men denkt.

Wat er nu gebeurt in Turkije ook...waarom pikken mensen dat.
Ja, het gaat een keer goed ploffen, dat denk ik wel. Zal nog wel wat water onder de brug stromen hoor.
I´m back.
pi_163965033
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:55 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

'dat instellen " (wbt wat ik aanhaalde) noemen we tolerantie en acceptatie.
Dat zijn kernwaarden van deze samenleving. Dat is onze trots,.... of misplaatste trots
Gaat hem niet worden en eerlijk gezegd ik ga dat ook niet doen. Ik ga me niet instellen op reli-gekkies in de hoop dan maar geen terreur meer te krijgen?
I´m back.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 22:57:25 #208
13462 BansheeBoy
pi_163965042
quote:

Ga dan weer niet een salafistenpaleisje optrekken in Rdam bv. Ga niet lopen wapperen met Palistina-vlaggetjes, waar je verder ook geen reet mee te maken heb. Ga niet lopen smoezelen over ummah dit en ummah dat. Ga die Erdo geen veer in zijn reet steken nu. Ga andere mensen niet opdragen zich zus en zo te gedragen. Kap met die Israël-producten actie, kap met dat haram-gebeuren overal, gooi die hoofddoeken af en bevrijd je etc. etc. Gebeurt dat allemaal niet dan neemt die islamofobie toe en toe en toe en is ook steeds meer volkomen gerechtvaardigd.
Met alle respect, maar deze post spelt I.S.L.A.M.O.F.O.B.I.E. in hoofdletters. En ik schaarde je nog wel onder de redelijken des Fok!s. :{

pi_163965090
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Gaat erom dat je je leven hier moet instellen op reli-gekjes, Blues. Gaat hem niet worden, en daardoor groeit en groeit de islamofobie. Kun jij zeggen allemaal nazi's uiteraard en juist daar moet strijd tegen geleverd worden, maar dat wordt hem ook niet hoor.
Ja, we hebben ons heel hard moeten aanpassen aan gelovigen inderdaad.
pi_163965127
quote:
15s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Met alle respect, maar deze post spelt I.S.L.A.M.O.F.O.B.I.E. in hoofdletters. En ik schaarde je nog wel onder de redelijke des Fok!s. :{

Nou, ik geef alleen maar aan hoe het balletje aan het rollen is hoor. Je kunt me wel wegzetten als extreemrechtse nu, daarmee kun je mensen buiten een zogenaamd debat zetten, maar let maar goed op hoe dat balletje aan het rollen is dan.
I´m back.
pi_163965147
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:59 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, we hebben ons heel hard moeten aanpassen aan gelovigen inderdaad.
Andersom hè.
I´m back.
pi_163965191
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 23:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou, ik geef alleen maar aan hoe het balletje aan het rollen is hoor.
Nee, je noemt het volkomen legitiem als mensen wat tegen de islam hebben omdat vrouwen een hoofddoek dragen.
pi_163965364
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 23:02 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, je noemt het volkomen legitiem als mensen wat tegen de islam hebben omdat vrouwen een hoofddoek dragen.
Nee, leuke FOK!kiaanse manier om mensen op een zinsnede te pakken, als je de strekking niet wil begrijpen, dan doe je het niet.
Wellicht vergeet je nog de bomaanslag in Kaboel, omdat je het geen flikker uitmaakt, of dat je zegt ja sji-soenni dingetje niet belangrijk....
Ik hoop ook dat ik ongelijk heb hoor, dat wel. Maar eh als we volgende week weer eenzelfde week tegemoet zien van een aaneenschakeling van geweld?
En de week daarna
En daarna.
I´m back.
pi_163965427
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 23:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, leuke FOK!kiaanse manier om mensen op een zinsnede te pakken, als je de strekking niet wil begrijpen, dan doe je het niet.
Wellicht vergeet je nog de bomaanslag in Kaboel, omdat je het geen flikker uitmaakt, of dat je zegt ja sji-soenni dingetje niet belangrijk....
Ik hoop ook dat ik ongelijk heb hoor, dat wel. Maar eh als we volgende week weer eenzelfde week tegemoet zien van een aaneenschakeling van geweld?
En de week daarna
En daarna.
Nja diezelfde vrouwen met hoofddoeken zijn hier ook het slachtoffer van toch?
pi_163965462
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 23:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nja diezelfde vrouwen met hoofddoeken zijn hier ook het slachtoffer van toch?
Leuk stukje zin eruit pakken en dat verklaren tot het geheel van wat er wordt gezegd. Mooie agit-prop methode.
I´m back.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 23:12:15 #216
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_163965480
Sowieso gaat dit nergens over.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_163965485
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 21:00 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Pekka-Eric Auvinen (aka Naturalselector89, Sturmgeist89) en Matti Juhani Saari zullen ook wel op z'n lijst gestaan hebben, met de muziek van Kein Mehrheit Für Die Mitleid (KMFDM) erbij.

Valt me wel tegen dat hij geen video nagelaten heeft. Of is die er wel?
Remix van Auvinen's vids en Saari's "you will die next" :
Geen video wél berichten..

"Come to the McDonald's and I will come and get you and shoot you," he reportedly told his friends using a microphone.

He appears to have posted messages on the Steam network under a number of different aliases.

They include: "Psycho," "Until I see sense no more," "Godlike" and "We will play this game to death."

"About a year ago we kicked him out of the [Steam] group because he kept threatening us,"a former classmate told Bild.

It is the latest evidence to suggest that there were warnings Sonboly was preparing to carry out a mass killing.
pi_163965489
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 23:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Leuk stukje zin eruit pakken en dat verklaren tot het geheel van wat er wordt gezegd. Mooie agit-prop methode.
Oh zo was het niet bedoeld. Dacht dat je bedoelde dat het eigenlijk logisch is is dat de afkeer richting moslims toeneemt als het geweld zich blijft voordoen?
pi_163965504
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 23:12 schreef damian5700 het volgende:
Ja klopt ja.

:@
pi_163965529
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 23:12 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh zo was het niet bedoeld. Dacht dat je bedoelde dat het eigenlijk logisch is is dat de afkeer richting moslims toeneemt als het geweld zich blijft voordoen?
Gaat een keer fout lopen en duurt niet lang meer.
Maar wrs niet eens in NL.
I´m back.
pi_163965545
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 23:12 schreef damian5700 het volgende:
Vloeide er logisch uit voort hoor.
I´m back.
pi_163965546
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 23:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou daar ben ik eigenlijk veel banger voor.

Maar dit is niet islamgerelateerd dus we moeten er maar over ophouden :p
pi_163965551
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 21:51 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Vind ik niet. Call of duty is toch een populair spel?
Uhu
pi_163965561
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 23:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou daar ben ik eigenlijk veel banger voor.

Maar dit is niet islamgerelateerd dus we moeten er maar over ophouden :p
Ja, laten we het er vooral niet over hebben idd.
I´m back.
  Redactie Frontpage zaterdag 23 juli 2016 @ 23:19:47 #225
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_163965666
Volgens mij was het gewoon een mentaal instabiele jongen waarbij zijn psychische problemen nooit zijn opgemerkt omdat het altijd zo'n rustige jongen was.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_163965695
Niet islam gerelateerde aanslag...

Dat zoiets nog kan in 2016 :o
-géén blogabet, bvd-
pi_163967484
quote:

[..]

gooi die hoofddoeken af en bevrijd je etc. etc. Gebeurt dat allemaal niet dan neemt die islamofobie toe en toe en toe en is ook steeds meer volkomen gerechtvaardigd.
Maar met een tulband rondlopen en een twee meter lange baard hebben als sikh-gelovige is weer geen probleem? Of als je een mega-baard hebt omdat je een hipster bent? Keppeltje?
SIMON
pi_163967515
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:33 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je dit als islamitische terreurdaad moet laten gelden, maar een relatie met de islam is gemakkelijk gelegd, bijvoorbeeld dat de dader islamitisch is.
Hij had ook sokken aan ja :)
Ik weet het ook niet
  zondag 24 juli 2016 @ 00:50:50 #229
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_163967643
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 23:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik gok Frankrijk als eerste.
₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ₂₄fᵃⁿ
pi_163967645
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 00:40 schreef PXY225 het volgende:

[..]

Maar met een tulband rondlopen en een twee meter lange baard hebben als sikh-gelovige is weer geen probleem? Of als je een mega-baard hebt omdat je een hipster bent? Keppeltje?
Je begrijpt de boodschap wel, neem ik aan.
I´m back.
pi_163967727
quote:
15s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Met alle respect, maar deze post spelt I.S.L.A.M.O.F.O.B.I.E. in hoofdletters. En ik schaarde je nog wel onder de redelijken des Fok!s. :{

Het spelt niet islamfobie, maar gewoon common sense. Nog even en het word aangenomen als Islam haat. (Inmiddels niet geheel onterecht)
  zondag 24 juli 2016 @ 00:57:40 #232
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_163967731
Eigenlijk kunnen we dit topic dus mooi draaien naar de falende zorg in Europa.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zondag 24 juli 2016 @ 01:05:21 #233
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_163967818
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:50 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Alle Moslims zien hier liever de Sharia als zij het mochten bepalen. Dat is dus eg wel een volk die je "niet over een kam kunt scheren" hoor. Dan lul jij over "fobie en intolerantie" want die zijn fout. Hoe wil jij het leefbaar houden hier dan. Oh een aanslag hier en daar. Mwa het gebeurt toch niet zo vaak. Als jij maar geen slachtoffer wordt toch?

Waar de hel heb jij je hoofd gelaten.

De elite hebben expres al die teringlijers hieheen gehaald. Zij zien graag een burgeroorlog? Dan krijgen ze wat mij betteft wel een burgeroorlog. Maar dan gaan we ook langs Rutte Slalom Bos pechtold Klaver Buma Balk en de rest van die hele tyfus club.
pi_163967994
Leeftijden van de München slachtoffers: 13, 13, 14, 14, 14, 17, 19, 20, 45. Veel jonge mensen hebben hun leven verloren door zo'n lullo.
pi_163968797
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 01:05 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Alle Moslims zien hier liever de Sharia als zij het mochten bepalen. Dat is dus eg wel een volk die je "niet over een kam kunt scheren" hoor. Dan lul jij over "fobie en intolerantie" want die zijn fout. Hoe wil jij het leefbaar houden hier dan. Oh een aanslag hier en daar. Mwa het gebeurt toch niet zo vaak. Als jij maar geen slachtoffer wordt toch?

Waar de hel heb jij je hoofd gelaten.

De elite hebben expres al die teringlijers hieheen gehaald. Zij zien graag een burgeroorlog? Dan krijgen ze wat mij betteft wel een burgeroorlog. Maar dan gaan we ook langs Rutte Slalom Bos pechtold Klaver Buma Balk en de rest van die hele tyfus club.
Poeh. Wat moet het vermoeiend zijn om zo haatdragend en boos te zijn.
  zondag 24 juli 2016 @ 07:16:53 #236
262 Re
Kiss & Swallow
pi_163969014
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 03:46 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Poeh. Wat moet het vermoeiend zijn om zo haatdragend en boos te zijn.
klinkt als degene die een volgende aanslag aan het voorbereiden is, hoop dat de instanties het oppikken en hem lekker aan de hallo zetten
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 24 juli 2016 @ 09:08:13 #237
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_163969255
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 00:42 schreef Dunckie het volgende:

[..]

Hij had ook sokken aan ja :)
Dat hij sokken aanhad heeft niets te maken met de islam. Dat iemand moslim is heeft wel te maken met de islam.
The End Times are wild
  zondag 24 juli 2016 @ 09:08:44 #238
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163969256
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 09:08 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat hij sokken aanhad heeft niets te maken met de islam. Dat iemand moslim is heeft wel te maken met de islam.
Staat al vast dat hij een moslim was dan?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 24 juli 2016 @ 09:09:51 #239
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_163969262
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 09:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Staat al vast dat hij een moslim was dan?
Hij heeft in ieder geval die achtergrond
The End Times are wild
  zondag 24 juli 2016 @ 09:11:47 #240
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163969271
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 09:09 schreef LXIV het volgende:

[..]

Hij heeft in ieder geval die achtergrond
?
Een moslim achtergrond? En dat baseer je op?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')