abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163964865
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dan kan maar laat dat dan ook zien. Ga dan weer niet een salafistenpaleisje optrekken in Rdam bv. Ga niet lopen wapperen met Palistina-vlaggetjes, waar je verder ook geen reet mee te maken heb. Ga niet lopen smoezelen over ummah dit en ummah dat. Ga die Erdo geen veer in zijn reet steken nu. Ga andere mensen niet opdragen zich zus en zo te gedragen. Kap met die Israël-producten actie, kap met dat haram-gebeuren overal, gooi die hoofddoeken af en bevrijd je etc. etc. Gebeurt dat allemaal niet dan neemt die islamofobie toe en toe en toe en is ook steeds meer volkomen gerechtvaardigd.
Niet legendarisch of vochtig bedoeld.
:')
pi_163964896
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:50 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Gerechtvaardigd ? Dat mensen fobisch of haatdragend worden als andere mensen hoofddoekjes dragen of Israelische producten boycotten, haram willen eten of voor een Palestijnse staat zijn ?
Foute fobie . Eg wel... zo intolerant als de nete.
Gaat erom dat je je leven hier moet instellen op reli-gekjes, Blues. Gaat hem niet worden, en daardoor groeit en groeit de islamofobie. Kun jij zeggen allemaal nazi's uiteraard en juist daar moet strijd tegen geleverd worden, maar dat wordt hem ook niet hoor.
I´m back.
pi_163964933
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:50 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

:')
:').
I´m back.
pi_163964943
quote:

[..]

Ja, dan kan maar laat dat dan ook zien. Ga dan weer niet een salafistenpaleisje optrekken in Rdam bv. Ga niet lopen wapperen met Palistina-vlaggetjes, waar je verder ook geen reet mee te maken heb. Ga niet lopen smoezelen over ummah dit en ummah dat. Ga die Erdo geen veer in zijn reet steken nu. Ga andere mensen niet opdragen zich zus en zo te gedragen. Kap met die Israël-producten actie, kap met dat haram-gebeuren overal, gooi die hoofddoeken af en bevrijd je etc. etc. Gebeurt dat allemaal niet dan neemt die islamofobie toe en toe en toe en is ook steeds meer volkomen gerechtvaardigd.
quote:

[..]

Blijkbaar is dat toch moeilijker dan men denkt.

Wat er nu gebeurt in Turkije ook...waarom pikken mensen dat.
pi_163964981
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Gaat erom dat je je leven hier moet instellen op reli-gekjes, Blues. gaat hem niet worden, en daardoor groeit en groeit de islamofobie.
'dat instellen " (wbt wat ik aanhaalde) noemen we tolerantie en acceptatie.
Dat zijn kernwaarden van deze samenleving. Dat is onze trots,.... of misplaatste trots
pi_163965000
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:53 schreef aloa het volgende:

[..]

[..]

Blijkbaar is dat toch moeilijker dan men denkt.

Wat er nu gebeurt in Turkije ook...waarom pikken mensen dat.
Ja, het gaat een keer goed ploffen, dat denk ik wel. Zal nog wel wat water onder de brug stromen hoor.
I´m back.
pi_163965033
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:55 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

'dat instellen " (wbt wat ik aanhaalde) noemen we tolerantie en acceptatie.
Dat zijn kernwaarden van deze samenleving. Dat is onze trots,.... of misplaatste trots
Gaat hem niet worden en eerlijk gezegd ik ga dat ook niet doen. Ik ga me niet instellen op reli-gekkies in de hoop dan maar geen terreur meer te krijgen?
I´m back.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 22:57:25 #208
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_163965042
quote:

Ga dan weer niet een salafistenpaleisje optrekken in Rdam bv. Ga niet lopen wapperen met Palistina-vlaggetjes, waar je verder ook geen reet mee te maken heb. Ga niet lopen smoezelen over ummah dit en ummah dat. Ga die Erdo geen veer in zijn reet steken nu. Ga andere mensen niet opdragen zich zus en zo te gedragen. Kap met die Israël-producten actie, kap met dat haram-gebeuren overal, gooi die hoofddoeken af en bevrijd je etc. etc. Gebeurt dat allemaal niet dan neemt die islamofobie toe en toe en toe en is ook steeds meer volkomen gerechtvaardigd.
Met alle respect, maar deze post spelt I.S.L.A.M.O.F.O.B.I.E. in hoofdletters. En ik schaarde je nog wel onder de redelijken des Fok!s. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_163965090
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Gaat erom dat je je leven hier moet instellen op reli-gekjes, Blues. Gaat hem niet worden, en daardoor groeit en groeit de islamofobie. Kun jij zeggen allemaal nazi's uiteraard en juist daar moet strijd tegen geleverd worden, maar dat wordt hem ook niet hoor.
Ja, we hebben ons heel hard moeten aanpassen aan gelovigen inderdaad.
pi_163965127
quote:
15s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Met alle respect, maar deze post spelt I.S.L.A.M.O.F.O.B.I.E. in hoofdletters. En ik schaarde je nog wel onder de redelijke des Fok!s. :{

:{²
Nou, ik geef alleen maar aan hoe het balletje aan het rollen is hoor. Je kunt me wel wegzetten als extreemrechtse nu, daarmee kun je mensen buiten een zogenaamd debat zetten, maar let maar goed op hoe dat balletje aan het rollen is dan.
I´m back.
pi_163965147
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:59 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, we hebben ons heel hard moeten aanpassen aan gelovigen inderdaad.
Andersom hè.
I´m back.
pi_163965191
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 23:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou, ik geef alleen maar aan hoe het balletje aan het rollen is hoor.
Nee, je noemt het volkomen legitiem als mensen wat tegen de islam hebben omdat vrouwen een hoofddoek dragen.
pi_163965364
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 23:02 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, je noemt het volkomen legitiem als mensen wat tegen de islam hebben omdat vrouwen een hoofddoek dragen.
Nee, leuke FOK!kiaanse manier om mensen op een zinsnede te pakken, als je de strekking niet wil begrijpen, dan doe je het niet.
Wellicht vergeet je nog de bomaanslag in Kaboel, omdat je het geen flikker uitmaakt, of dat je zegt ja sji-soenni dingetje niet belangrijk....
Ik hoop ook dat ik ongelijk heb hoor, dat wel. Maar eh als we volgende week weer eenzelfde week tegemoet zien van een aaneenschakeling van geweld?
En de week daarna
En daarna.
I´m back.
pi_163965427
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 23:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, leuke FOK!kiaanse manier om mensen op een zinsnede te pakken, als je de strekking niet wil begrijpen, dan doe je het niet.
Wellicht vergeet je nog de bomaanslag in Kaboel, omdat je het geen flikker uitmaakt, of dat je zegt ja sji-soenni dingetje niet belangrijk....
Ik hoop ook dat ik ongelijk heb hoor, dat wel. Maar eh als we volgende week weer eenzelfde week tegemoet zien van een aaneenschakeling van geweld?
En de week daarna
En daarna.
Nja diezelfde vrouwen met hoofddoeken zijn hier ook het slachtoffer van toch?
pi_163965462
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 23:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nja diezelfde vrouwen met hoofddoeken zijn hier ook het slachtoffer van toch?
Leuk stukje zin eruit pakken en dat verklaren tot het geheel van wat er wordt gezegd. Mooie agit-prop methode.
I´m back.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 23:12:15 #216
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_163965480
Sowieso gaat dit nergens over.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_163965485
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 21:00 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Pekka-Eric Auvinen (aka Naturalselector89, Sturmgeist89) en Matti Juhani Saari zullen ook wel op z'n lijst gestaan hebben, met de muziek van Kein Mehrheit Für Die Mitleid (KMFDM) erbij.

Valt me wel tegen dat hij geen video nagelaten heeft. Of is die er wel?
Remix van Auvinen's vids en Saari's "you will die next" :
Geen video wél berichten..

"Come to the McDonald's and I will come and get you and shoot you," he reportedly told his friends using a microphone.

He appears to have posted messages on the Steam network under a number of different aliases.

They include: "Psycho," "Until I see sense no more," "Godlike" and "We will play this game to death."

"About a year ago we kicked him out of the [Steam] group because he kept threatening us,"a former classmate told Bild.

It is the latest evidence to suggest that there were warnings Sonboly was preparing to carry out a mass killing.
pi_163965489
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 23:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Leuk stukje zin eruit pakken en dat verklaren tot het geheel van wat er wordt gezegd. Mooie agit-prop methode.
Oh zo was het niet bedoeld. Dacht dat je bedoelde dat het eigenlijk logisch is is dat de afkeer richting moslims toeneemt als het geweld zich blijft voordoen?
pi_163965504
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 23:12 schreef damian5700 het volgende:
Ja klopt ja.

:@
pi_163965529
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 23:12 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh zo was het niet bedoeld. Dacht dat je bedoelde dat het eigenlijk logisch is is dat de afkeer richting moslims toeneemt als het geweld zich blijft voordoen?
Gaat een keer fout lopen en duurt niet lang meer.
Maar wrs niet eens in NL.
I´m back.
pi_163965545
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 23:12 schreef damian5700 het volgende:
Vloeide er logisch uit voort hoor.
I´m back.
pi_163965546
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 23:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Gaat een keer fout lopen en duurt niet lang meer.
Maar wrs niet eens in NL.
Nou daar ben ik eigenlijk veel banger voor.

Maar dit is niet islamgerelateerd dus we moeten er maar over ophouden :p
pi_163965551
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 21:51 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Vind ik niet. Call of duty is toch een populair spel?
Uhu
pi_163965561
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 23:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou daar ben ik eigenlijk veel banger voor.

Maar dit is niet islamgerelateerd dus we moeten er maar over ophouden :p
Ja, laten we het er vooral niet over hebben idd.
I´m back.
  Redactie Frontpage zaterdag 23 juli 2016 @ 23:19:47 #225
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_163965666
Volgens mij was het gewoon een mentaal instabiele jongen waarbij zijn psychische problemen nooit zijn opgemerkt omdat het altijd zo'n rustige jongen was.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')