abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163974140
quote:
5s.gif Op zondag 24 juli 2016 11:41 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Oké. En dat maakt in jouw opinie de andersgelovigen en atheïsten nazi's? Want dat is de gevolgtrekking, lijkt me.
Volgens Gulen sowieso :7
pi_163974158
quote:
2s.gif Op zondag 24 juli 2016 13:27 schreef ToT het volgende:

[..]

Hebben Joden dan ook zelfmoordaanslagen gepleegd tegen andersdenkenden?
Moeten het perse zelfmoordaanslagen zijn of mogen het ook aanslagen zijn?
pi_163974180
quote:
For the love of God. :')
pi_163974221
quote:
11s.gif Op zondag 24 juli 2016 14:38 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Moeten het perse zelfmoordaanslagen zijn of mogen het ook aanslagen zijn?
Zolang er maar uit de naam van één of ander fantasiefiguur zo veel mogelijk onschuldige andersdenkenden vermoord worden omdat die niet in dat zelfde onzichtbare poppetje geloven! ^O^
pi_163974237
Je kan gerust zeggen dat Turkije al een tweede Iran is. Dit gaat niet meer goed komen. 'Gülen gebruikt djinns'
pi_163974295
quote:
2s.gif Op zondag 24 juli 2016 14:41 schreef ToT het volgende:

[..]

Zolang er maar uit de naam van één of ander fantasiefiguur zo veel mogelijk onschuldige andersdenkenden vermoord worden omdat die niet in dat zelfde onzichtbare poppetje geloven! ^O^
Blijkbaar zijn daar wel enige voorbeelden van ja.
pi_163974372
quote:
In DAT kader zou je moslims dan wel als de nieuwe joden kunnen zien, ja, hoewel ze volgens mij voor deze gebeurtenissen ook niet vies waren van andersdenkenden te vermoorden, beroven, ontvoeren, verkrachten enz. :)
pi_163974402
quote:
2s.gif Op zondag 24 juli 2016 14:48 schreef ToT het volgende:

[..]

In DAT kader zou je moslims dan wel als de nieuwe joden kunnen zien, ja, hoewel ze volgens mij voor deze gebeurtenissen ook niet vies waren van andersdenkenden te vermoorden, beroven, ontvoeren, verkrachten enz. :)
Wat zijn 'deze gebeurtenissen'?
pi_163974430
quote:
11s.gif Op zondag 24 juli 2016 14:49 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat zijn 'deze gebeurtenissen'?
quote:
Gebeurtenissen en personen / instanties / whatever.
pi_163974446
quote:
2s.gif Op zondag 24 juli 2016 14:51 schreef ToT het volgende:

[..]

[..]

Gebeurtenissen en personen / instanties / whatever.
Oh sorry, ik las je reactie verkeerd :o
pi_163974461
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 14:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Oh sorry, ik las je reactie verkeerd :o
No prob. :)

Maar goed, ik verwacht niet echt HEEL snel dat er miljoenen moslims hier in verbrandingsovens terecht zullen komen.
pi_163974503
quote:
2s.gif Op zondag 24 juli 2016 14:52 schreef ToT het volgende:

[..]

No prob. :)

Maar goed, ik verwacht niet echt HEEL snel dat er miljoenen moslims hier in verbrandingsovens terecht zullen komen.
Ik ook niet, maar een passieve Spaanse inquisitie light acht ik wel mogelijk. Als het gaat om de mensen die onder 'moslim' IS verstaan en meteen de bakker om de hoek meenemen omdat hij toch ook 'moslim' is.
pi_163974532
quote:
11s.gif Op zondag 24 juli 2016 14:54 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar een passieve Spaanse inquisitie light acht ik wel mogelijk. Als het gaat om de mensen die onder 'moslim' IS verstaan en meteen de bakker om de hoek meenemen omdat hij toch ook 'moslim' is.
Ik verwacht eerder dat de fysieke agressie van bepaalde moslims naar autochtonen toe zal nemen dan andersom, maar de tijd zal het leren.
pi_163974543
Als de coup was gelukt dan zou dat een catestrofe geweest zijn maar stiekem had ik gehoopt dat het succesvol geweest zou zijn alleen al om het feit dat alle corrupte en pedofiele AKPers keihard aangepakt zouden worden. Stel je voor als ze Erdogan aan Assad hadden uitgeleverd. Op live TV een procesverbaal en gelijk na de uitspraak op live TV die moederneuker ophangen voor het steunen van IS. :o
pi_163974556
quote:
2s.gif Op zondag 24 juli 2016 14:55 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik verwacht eerder dat de fysieke agressie van bepaalde moslims naar autochtonen toe zal nemen dan andersom, maar de tijd zal het leren.
Ik zie eigenlijk een toename aan beide kanten, niet van vergelijkbare proporties natuurlijk, maar het neemt wel toe.
  zondag 24 juli 2016 @ 14:59:15 #267
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_163974612
quote:
2s.gif Op zondag 24 juli 2016 14:55 schreef ToT het volgende:

[..]

Het lijkt mij redelijk buiten kijf te staan dat de doodsverachting onder die Is-lieden en aanverwanten een heel stuk hoger is dan bij wijze van spreken Henk en Ingrid.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_163974650
Die AKPers zaten hem echt te knijpen. Als de coupplan niet onderschept was dan was het plan om de coup om 03:00 te doen. Iedereen is dan al aan het slapen. Niemand die de coupplegers had kunnen stoppen. De AKPers zouden wakker worden met het leger voor hun deur om hun mee te nemen voor de misdaden die ze gepleegd hebben. Helaas is het niet gelukt en die pedofielen en dieven zijn op vrije voeten.
pi_163974659
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 14:56 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik zie eigenlijk een toename aan beide kanten, niet van vergelijkbare proporties natuurlijk, maar het neemt wel toe.
Tja actie - reactie he. :)
Zoals je de laatste tijd in NWS wel meer leest worden Erdogan-aanhangers soms agressiever tegen Nederlanders die Erdogan liever hadden zien vertrekken, en worden moslimjongeren in een wijk boos omdat (geheel volgens afspraak) "hun" theehuisje gesloten wordt enz.
En dat wekt weer rechtse agressie op.
pi_163974671
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 14:05 schreef Bilge het volgende:

[..]

Hahaha, busted. :')
Niet echt nieuwe info. Dit beeld rijst wel een beetje op als je je erin verdiept. Enige wat wel nieuw is, is dat ze dus zoveel van die zogenaamde "studiehuizen" hebben.
Wat die Arslan zegt is dus wel erg belangrijk: openheid van zaken bieden.
I´m back.
pi_163974693
quote:
2s.gif Op zondag 24 juli 2016 14:59 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Het lijkt mij redelijk buiten kijf te staan dat de doodsverachting onder die Is-lieden en aanverwanten een heel stuk hoger is dan bij wijze van spreken Henk en Ingrid.
Absoluut!!!
En Henk en Ingrid willen ook geen totalitaire staat met extreme wetten hebben,

pi_163974783
quote:
2s.gif Op zondag 24 juli 2016 14:59 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Niet helemaal waar.
pi_163974873
quote:
2s.gif Op zondag 24 juli 2016 15:01 schreef ToT het volgende:

[..]

Zoals je de laatste tijd in NWS wel meer leest worden Erdogan-aanhangers soms agressiever tegen Nederlanders die Erdogan liever hadden zien vertrekken, en worden moslimjongeren in een wijk boos omdat (geheel volgens afspraak) "hun" theehuisje gesloten wordt enz.
Naar geweld overslaand (extreem) rechts vind ik met name dom, als je de Ahmaddiya community, Sikhs en Joden gaat aanvallen omdat ze toch moslim zijn en of er als moslim uitzien dan ben je gewoon nogal xenofoob en idioot, in zulke gevallen kan je wel zeggen dat eerder op zoek waren naar een excuus voor idioot gedrag. Tot op heden moet ik een nieuwsbericht horen waarin boze autochtonen een Salafi moskee oid hebben aangevallen, het zijn met name meer de rustige buurthuizen en moskeeen die er vrijwel niets mee te maken hebben als het al niet de groepen zij niet eens moslim zijn, maar er wel 'zo' uitzien.
pi_163974905
quote:
Wauw ja inderdaad, dat staat 100% gelijk aan al die islamitische aanslagen hier! :o
  zondag 24 juli 2016 @ 15:12:14 #275
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_163974918
quote:
2s.gif Op zondag 24 juli 2016 15:01 schreef ToT het volgende:

[..]

Oké, maar veel verder dan in de categorie debiel varkenskoppen ophangen en brandstichting komt het niet. Verwerpelijke acties die ik geenszins wil bagatelliseren, maar dit gelijktrekken in de sfeer van de pogroms voldoet niet aan heel belangrijk element 'moslimvrij' en is wat mij betreft een klap in het gezicht van alle Holocaust Overlevers.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')