That's what she said.quote:
Op mn werk laatst zei iemand potverdomme, gister seks met de vrouw en ik kwam klaar, zegt mn vrouw ben je nu al klaar?quote:
Ja, voor de race. Niet voor deelname aan Q2. En als je daar een goede tijd neer zet mag je gewoon de race starten.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee, Q1 is bepalend daarin. Dat zag je dus ook aan de stand
twitter:pirellisport twitterde op zaterdag 23-07-2016 om 15:16:07His name is Rio and he dances in the sand. #HungarianGP https://t.co/7lbKF7Jmf2 reageer retweet
De historie is natuurlijk anders. In de jaren 70 en 80 was het voor privateers vrij normaal om hun waardeloze wagens te laten rijden, In de jaren 70 had je werkelijk rijdende chicanes. In de jaren kwam het echter dat er 26 rijders per GP mochten starten, dus prutsers als Otto Stuppacher (zoek maar op!) werden vanzelf wel gelimineerd.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
Het is eigenlijk nog een reliek uit een verleden toen er nog een enorm startveld bestond met té veel teams die in feite gewoon gelukszoekers waren en zodanig traag dat het levensgevaarlijk was (rijdende chicanes).
De 107% regel was bedoeld om het veld een minimaal tempo op te kunnen leggen.
En dan de Mercs P1 en P2 wat al iemand zeiquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De historie is natuurlijk anders. In de jaren 70 en 80 was het voor privateers vrij normaal om hun waardeloze wagens te laten rijden, In de jaren 70 had je werkelijk rijdende chicanes. In de jaren kwam het echter dat er 26 rijders per GP mochten starten, dus prutsers als Otto Stuppacher (zoek maar op!) werden vanzelf wel gelimineerd.
Life kon zodoende al niet eens door PREqualifying komen, waar maar 4 auto's zich voor konden plaatsen tussen alle teams die de afgelopen 2 halve jaren niet bij de top 13 zaten. Er was dus een goed apparaat wat rijdende chicanes elimineerde.
Maar geldproblemen werden groot na de professionalisering in 1990 en vooral de veranderingen in 1994, wat de stekker uit het Larousse ne Lotus team gooide. Hierdoor werd de 110% regel in het leven geroepen, maar daardoor kon zelfs Deletraz in een Pacific, zonder twijfel een van de slechtste coureurs ooit in een van de slechtste auto's uit die tijd, zich nog kwalificeren. Dus werd het in 1996 aangescherpt.
Dank voor de uitgebreide toelichting. Ik ben nog redelijk onbekend met dit soort regels omdat ik eigenlijk ook pas F1 ben gaan kijken sinds de Max hype.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De historie is natuurlijk anders. In de jaren 70 en 80 was het voor privateers vrij normaal om hun waardeloze wagens te laten rijden, In de jaren 70 had je werkelijk rijdende chicanes. In de jaren kwam het echter dat er 26 rijders per GP mochten starten, dus prutsers als Otto Stuppacher (zoek maar op!) werden vanzelf wel gelimineerd.
Life kon zodoende al niet eens door PREqualifying komen, waar maar 4 auto's zich voor konden plaatsen tussen alle teams die de afgelopen 2 halve jaren niet bij de top 13 zaten. Er was dus een goed apparaat wat rijdende chicanes elimineerde.
Maar geldproblemen werden groot na de professionalisering in 1990 en vooral de veranderingen in 1994, wat de stekker uit het Larousse ne Lotus team gooide. Hierdoor werd de 110% regel in het leven geroepen, maar daardoor kon zelfs Deletraz in een Pacific, zonder twijfel een van de slechtste coureurs ooit in een van de slechtste auto's uit die tijd, zich nog kwalificeren. Dus werd het in 1996 aangescherpt.
Gedurfd dat je dat hier toe geeft.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:23 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dank voor de uitgebreide toelichting. Ik ben nog redelijk onbekend met dit soort regels omdat ik eigenlijk ook pas F1 ben gaan kijken sinds de Max hype.
Hier nog éénquote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:23 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dank voor de uitgebreide toelichting. Ik ben nog redelijk onbekend met dit soort regels omdat ik eigenlijk ook pas F1 ben gaan kijken sinds de Max hype.
Ik ben sindsdien wel helemaal verslingerd geraakt aan de sport, niet alleen aan Max.quote:
En je niets van Beach aantrekken. Dat is de huistrol.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:25 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik ben sindsdien wel helemaal verslingerd geraakt aan de sport, niet alleen aan Max.
pardon?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:26 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En je niets van Beach aantrekken. Dat is de huistrol.
En ik ben de grootste lul las ik al zojuistquote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:26 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En je niets van Beach aantrekken. Dat is de huistrol.
Team roept Ricciardo binnen, Max reed daar vlak achter. Beter nog een rondje zetten, P2 nu, en dan naar binnen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:27 schreef Max23 het volgende:
Max maakt hier weer dezelfde fout als een paar races gereden, toen die ook nog maar 1 rondje op slicks had en de rest 2
Beach, dat is met toch een...quote:
Daar erger ik me nu al anderhalf jaar aan ja.quote:
Ach, je bent lang niet zo erg als op de FP, maar af en toe heb je gewoon trollerige opmerkingen. En let op dequote:
P3 nuquote:
Nah klopte niet, want bij P16 stond er geen streepjequote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:32 schreef sasquatsch het volgende:
Hier geld blijkbaar ook de 107% gezien de streepjes bij de tijden.
Omdat die in Q1 binnen de 107% zat. Maar streepjes zijn nu weg.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Nah klopte niet, want bij P16 stond er geen streepje
Ik dacht ff dat ie het had verklootquote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die kan die ronde nog uitrijden toch?
Fixed, geen dank.quote:
Die geeft wel weer even een visitekaartje af hoor. En vooralsnog Ricciardo in de tang.quote:
Rechte stuk is hier korter. Dus kunnen ze vol van hun ERS gebruik maken.quote:
Ja rechte stuk is korter maar ze doen het alsnog boven (mijn) verwachtingen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Rechte stuk is hier korter. Dus kunnen ze vol van hun ERS gebruik maken.
Vorig jaar werd ALO ook al 5e.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja rechte stuk is korter maar ze doen het alsnog boven (mijn) verwachtingen.
Ja prutser kost Red Bull zo punten. Als Hamilton van 11 moest starten was ie in race niet voor de Bulls gekomen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:36 schreef Zorro het volgende:
Hamilton erin omdat Kvyat een kut rondje deed. Kvyat
Ric zat erachter zegt wel wat meer over timing tegenover zijn teamgenoot.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:38 schreef marcodej het volgende:
Deze positie van Max zegt eigenlijk alleen iets over zijn timing.
Precies. Dat ie met een slechtere timing zijn teamgenoot die een betere timing had gewoon ruim achter zich kan houden.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:38 schreef marcodej het volgende:
Nee, RIC zat nog achter max en is ruim langzamer.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:38 schreef marcodej het volgende:
Ric verloor bijna 8 tienden in sector 1. Sector 2 en 3 was die iets sneller.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:39 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Ric zat erachter zegt wel wat meer over timing tegenover zijn teamgenoot.
DAT OPROTTEN MET JE SCHEVE NEUSquote:
gewaagdquote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:44 schreef Gezicht het volgende:
Mercs gaan gewoon P1 en P2 pakken ben ik bang. P3 en P4 voor RBR.
Hij heeft toch nog tijd over?quote:
En toch tiende sneller dan Max in die sector dus of ie er echt last van had..quote:
Zit Annie nog onder zn desk?quote:
Natuurlijk, maar had hem deze lap al kunnen pakken als 'ie die laatste curbs daar beter had gepakt. Maar dan nog zou hij waarschijnlijk nog ingehaald worden.quote:
Hij lag in S1 al 0,4 achter, zat er al nooit in in deze ronde.quote:
Bij s2 was het nog maar 0,2quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij lag in S1 al 0,4 achter, zat er al nooit in in deze ronde.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:49 schreef Fir3fly het volgende:
Max weer matig tot nu toe. Silverstone was slechts een opvlieging?
Afstelling misschien, morgen ligt de pace van Max weer hoger en vraagt ric zich weer af hoe het kan. Ric is snel over een rondje.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:49 schreef Fir3fly het volgende:
0.25 langzamer dan een hotlap expert. En Godver Max heeft zelfde probleem als vanochtendquote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:49 schreef Fir3fly het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:49 schreef Fir3fly het volgende:
Want P4 is niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:49 schreef Fir3fly het volgende:
Niet happen johquote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:50 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
0.25 langzamer dan een hotlap expert. En Godver Max heeft zelfde probleem als vanochtend
Teamgenoot verslaan is het eerste doel. Moet kunnen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:50 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
0.25 langzamer dan een hotlap expert.
Onzin.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Teamgenoot verslaan is het eerste doel. Moet kunnen.
Fixed; geen dankquote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Teamgenoot verslaan in de race is het eerste doel. Moet kunnen.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:51 schreef Geralt het volgende:
Sync problemen again godverdomme kutzooi wat een kutmiddag dit geen bier en Max problemen en die kloteMercs weer vooraan FML
Plaats maakt niet uit, gat ten opzichte van teamgenoot is waar het om gaat. Die is helaas weer relatief groot.quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:51 schreef Geralt het volgende:
Sync problemen again godverdomme kutzooi wat een kutmiddag dit geen bier en Max problemen en die kloteMercs weer vooraan FML
In de races ja. En dat doet ie.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Teamgenoot verslaan is het eerste doel. Moet kunnen.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Plaats maakt niet uit, gat ten opzichte van teamgenoot is waar het om gaat. Die is helaas weer relatief groot.
Vorige race lukte het dus moet het nu ook kunnen.quote:
In Q2 was het gat groter en toen was het Max die vooraan stond.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Plaats maakt niet uit, gat ten opzichte van teamgenoot is waar het om gaat. Die is helaas weer relatief groot.
Maar het gaat natuurlijk om Q3.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
In Q2 was het gat groter en toen was het Max die vooraan stond.
Yep en morgen is max weer 0.3 per ronde sneller dan ric en dan horen we je niet natuurlijkquote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik bedoel op zaterdag, dan gaat het om Q3quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:52 schreef Zorro het volgende:
Ik zeg je, dit wordt een standaard saaie kwalificatie. Q3 is zo goed als droog, Mercedes gewoon 1 en 2.
Hij is afgevlagd.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:55 schreef sasquatsch het volgende:
Max te laat over start/finish? Olav zei dat hij 3 sec over had.
Dat dus. Ik ga Brennie wakker maken en bier halen en de kapper betalen.quote:
Die ziet het wel vaker niet goed... Misschien dat ie Ricciardo zagquote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:55 schreef sasquatsch het volgende:
Max te laat over start/finish? Olav zei dat hij 3 sec over had.
Echt super interessant dit. Vertel ons ook nog even wat je vanavond gaat eten!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat dus. Ik ga Brennie wakker maken en bier halen en de kapper betalen.
Jawel, die was al weer weg.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:56 schreef marcodej het volgende:
Maakt uiteindelijk weinig uit, door Alonso had ie sowieso niet door gekund.
wordt morgen feest tussen Ros en Hamquote:
Zijn tijd was gezet met sync problemen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Max wéér achter Ricciardo in de quali. Staat inmiddels 6-1 voor RIC ofzo?
De race rijdt Max ongetwijfeld beter, maar vind het toch jammer dat hij er iedere keer achter staat in de kwalificaties.
Ik begin Kimi te snappen hahaquote:
Hamilton had mazzel dat hij uberhaupt nog mee mocht doen in Q3.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:56 schreef DeeBee het volgende:
Britten gelijk butthurt over de gele vlag.
Kwestie van ervaring.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Max wéér achter Ricciardo in de quali. Staat inmiddels 6-1 voor RIC ofzo?
De race rijdt Max ongetwijfeld beter, maar vind het toch jammer dat hij er iedere keer achter staat in de kwalificaties.
Weten we al wat synch problemen inhoudt?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zijn tijd was gezet met sync problemen.
Fucking choker. Hopelijk rost Rosberg hem morgen van de baan af. Ophoeren met die lamlulquote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hamilton had mazzel dat hij uberhaupt nog mee mocht doen in Q3.
Nee, maar het zal ongetwijfeld iets schelen in tijd lijkt me.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Weten we al wat synch problemen inhoudt?
Rosberg was al verderquote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:57 schreef sasquatsch het volgende:
Vraag is of Rosberg voor of na Alonso zat of hij zijn tijd mag houden.
gearboxquote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Weten we al wat synch problemen inhoudt?
En met Rosberg. Dat mietje mag ik al helemaal niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Fucking choker. Hopelijk rost Rosberg hem morgen van de baan af. Ophoeren met die lamlul
Ik zeg buitenom in t2quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:59 schreef Fir3fly het volgende:
Slecht van het team om hem in dat verkeer te gooien, domme fout van Max door te laat gas te geven. Met mazzel P4. Hopen dat hij morgen Ricciardo weer kan pakken ergens.
Nee, zie ik in de herhaling. Dus Rosberg moet hopen dat hij gelift heeft. Anders is hij zijn tijd kwijt en krijgt hij straf.quote:
Vooral mol hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:59 schreef Nober het volgende:
McLaren is een klein team?
Red Bull boort zichzelf een pole door de neus?
Sainz kan niet voor de McLarens kwalificeren?
Mol
Doornbos
Op zichzelf?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:01 schreef Jigzoz het volgende:
Verstappen schijnt een beetje bozig te zijn.
quote:
Rosberg heeft ook recht op het nieuwe 'racing space', gewoon insturen als Hamilton hem weer buiten de baan probeert te duwen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Fucking choker. Hopelijk rost Rosberg hem morgen van de baan af. Ophoeren met die lamlul
Tijd in die sector moet langzamer zijn dan wat hij daarvoor gereden heeft.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:00 schreef King_Merc het volgende:
Tuurlijk ging Nico can z,n gas, reed net een bocht in
quote:
Waarschijnlijk krijgt ie strafquote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:02 schreef Jane het volgende:
Enige goeie is dat Rosberg nog net Hamilton verslagen heeft.
Als ie maa. niemand in elkaar mept...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:01 schreef Jigzoz het volgende:
Jawel, en daarna moest hij ook nog laveren. Dus eigenlijk een briljant rondje.quote:
Dat zal dan weer positief zijn voor Verstappen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijgt ie straf
Dat mag best, maar Kamphues is te ver weg.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:03 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Als ie maa. niemand in elkaar mept...
mept eerst Bottas in elkaarquote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:01 schreef Jigzoz het volgende:
Misschien Rosberg, maar dan staat ie alsnog voor Max.quote:
Hopelijk.quote:
Als het een gridstraf word erachter, ik gok echter op jet schrappen van de tijd.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
Misschien Rosberg, maar dan staat ie alsnog voor Max.
Niet als hij er 5 krijgt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
Misschien Rosberg, maar dan staat ie alsnog voor Max.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |