Gebrek aan opvoedingquote:
Nee, mensen denken altijd het beste van zichzelf.quote:
Verstandige mensen hebben veel zelfspot en zelfkritiek.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, mensen denken altijd het beste van zichzelf.
Thnx.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verstandige mensen hebben veel zelfspot en zelfkritiek.
Ooooooh oke.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is een mislukte pidgeotto.
Nogmaals, en dit heb jij gelezen, dat weet ik, het is niet mijn steen die gevonden is. Ik heb persoonlijk geen stenen in mijn bezit.quote:
Wat heb je wel in bezitquote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nogmaals, en dit heb jij gelezen, dat weet ik, het is niet mijn steen die gevonden is. Ik heb persoonlijk geen stenen in mijn bezit.
Hoe gaat het met je aquariumquote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nogmaals, en dit heb jij gelezen, dat weet ik, het is niet mijn steen die gevonden is. Ik heb persoonlijk geen stenen in mijn bezit.
Waar gaat dit over?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg goed.quote:
Ik had niet anders verwacht.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet.
Het zou leuk zijn als je een keer een filmpje maakt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg goed.Leuk dat je het vraagt. Vandaag toevallig een plantje gekocht.
Wanneer post je eens een filmpje van je aquarium?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg goed.Leuk dat je het vraagt. Vandaag toevallig een plantje gekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |