Ahh okee. Maar was hij dan de afgelopen 7 jaar gepest?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:22 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
hij woonde sinds 2 jaar in München....
ga eens zoeken...je kan alles vinden als je wilt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het internet zegt wel meer. Als het echt zo makkelijk is dan moet jij het ook gewoon weten toch?
Ik heb toevallig een interessante link gevonden.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Geen discussie. Jij zegt simpelweg dat het 'makkelijk' is om aan een wapen te komen in Nederland of Duitsland. Terwijl je zelf geen idee hebt hoe dat dan moet schijnbaar.
Ik zou niet weten hoe, laat staan aan wie ik dit zou moeten vragen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als je aan een wapen wil komen lukt dat.
Het is Editie NL zonder enige voorkennis gelukt om binnen twee weken een kalasjnikov op tafel te hebben liggen. Het is op de zwarte markt in NL véél gemakkelijker om wapens te vinden dan via de legale markt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je een schietvereniging bezoekt en in contact komt met een fanatieke hobbyist die wat net wel net niet legale spullen heeft liggen, die weet ook wel 1 of 2 adresjes heeft waar men wapens verkoopt. En anders kun je nog altijd via internet met mensen in contact komen die daar meer vanaf weten. Of je probeert Darknet of een andere variant.
Het scheelt als je bent geboren in een land wat permanent wordt overspoeld met volbewapende militairen uit andere landen.quote:
Maar dus niet 'makkelijk'. Dat wou ik even weten.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nou ja, het is voor iedereen bereikbaar uiteindelijk.
Het is voor veel mensen ook niet makkelijk om aan een gram coke of halve liter GHB of GBL te komen. Dat wil niet zeggen dat het niet relatief makkelijk bereikbaar is. Je kunt het alleen niet even via een gerenommeerde webshop bestellen en je moet er wel enigszins moeite voor doen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe, laat staan aan wie ik dit zou moeten vragen.
Mwah, als je de juiste contacten hebt wel. Zie Dven's post; binnen 2 weken een kalasjnikov op tafel hebben liggen vind ik toch relatief makkelijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar dus niet 'makkelijk'. Dat wou ik even weten.
Er is iets dat ze het internet noemen. Wel eens van gehoord?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe, laat staan aan wie ik dit zou moeten vragen.
Maar jij hebt daar ervaring mee?
Nee, je zult wel een paar weken nodig hebben als noob om achter te komen hoe je aan wapens kunt komen. Als je eenmaal in zit dan is het een eitje.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar dus niet 'makkelijk'. Dat wou ik even weten.
Daar is al redelijk wat kabaal over geweest.Maar het interesseert die fondsen inderdaad geen fuck. Nederland is helemaal tegen het gebruik van landmijnen maar onze pensioenfondsen stoppen er zonder problemen honderden miljoenen in.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:31 schreef George_Zina het volgende:
De wapenindustrie moet blijven draaien. Het is eigenlijk van de zotte dat niemand het ooit over heeft dat pensioenfondsen en banken investeren in de wapenindustrie.
Oh, dat zal niet lang meer duren. Burgeroorlog in west-Europa komt er aan, dat verzeker ik je.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:24 schreef Dven het volgende:
[..]
GeenStijl
[..]
Hoe lang pikt het volk dit nog denk je?
En hoe vind je die? Ook 'makkelijk' zeker?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:33 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mwah, als je de juiste contacten hebt wel.
Niet aan een dood paard trekken joh. Lekker laten gaan die kerel.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:33 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mwah, als je de juiste contacten hebt wel. Zie Dven's post; binnen 2 weken een kalasjnikov op tafel hebben liggen vind ik toch relatief makkelijk.
quote:Opiniemakers urenlang in onzekerheid over motief München
‘Ik kan mijn tweet over de islam weggooien’
23 juli 2016 door De Redactie
De urenlange onduidelijkheid over het motief van de schutter in München is slopend geweest voor opiniemakers aan beide zijden van het politieke spectrum. Ze wilden zo snel mogelijk op sociale media hun gelijk halen, maar kregen pas vanmiddag te horen dat de schutter helemaal geen politiek motief had.
“Ik kan mijn tweet over de islam weggooien”, klaagt Joost Niemöller. “Door de geruchten dat het een neonazi was, heb ik die gisteravond niet verstuurd. Toen ik hoorde dat het een Iraniër was, heb ik de hele nacht gehoopt dat ze een IS-vlag zouden vinden. Maar nu blijkt het toch een depressieve eenling te zijn. Balen!”
Ook David Van Reybrouck werd verteerd door de onzekerheid. “Ik wilde een epistel op Facebook plaatsen over vooroordelen en dat we allemaal zonder de feiten te kennen alweer naar moslims wezen. Ik zat stilletjes te hopen dat die jongen het op vluchtelingen had gemunt, maar dat was me niet gegund. Straks blijkt hij toch supersnel geradicaliseerd te zijn geweest. Dat risico kan ik niet nemen.”
De Duitse politie zegt er alles aan te hebben gedaan om de opiniemakers zo snel mogelijk duidelijkheid te verschaffen over hun gelijk. De autoriteiten hebben hun excuses aangeboden dat het toch nog een halve dag heeft geduurd.
Oke, perfect. Kan je mij een gepaste reactie geven zodat ik deze bij het uitbreken van de West-Europese Burgeroorlog in een Bulgaarse krant kan plaatsen?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:34 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Oh, dat zal niet lang meer duren. Burgeroorlog in west-Europa komt er aan, dat verzeker ik je.
Je bent expert, zo lijkt. Als ik nog eens wapens of harddrugs nodig heb hou ik je in het achterhoofd.quote:
Ja, iedereen weet dat je in Asd maar een beetje hoeft rond te lopen op de Dam of in de Damstraat en dan heb je zo drugs geregeld. Maar nogmaals wapens is toch een ander verhaal voor een doorsnee burger in NL imho.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het is voor veel mensen ook niet makkelijk om aan een gram coke of halve liter GHB of GBL te komen. Dat wil niet zeggen dat het niet relatief makkelijk bereikbaar is. Je kunt het alleen niet even via een gerenommeerde webshop bestellen en je moet er wel enigszins moeite voor doen.
Nu reeds? Tja, dat is telkens het thema, na de slachtpartijen van Tim Kretschmer (17 jaar, 2009, 15 doden) en Robert Steinhäuser (19 jaar, 2002, 16 doden) en na de schietpartij door Sebastian Bosse (18 jaar, 2006, 5 gewonden); geen doden bij de laatste, maar hij zou van 's morgens tot 's avonds counter-strike gespeeld hebben...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:54 schreef Nintex het volgende:
Killerspiele is de nieuwe frame van de Duitse media.
quote:The Associated Press @AP
Latest on Munich: Police say the shooter hacked a Facebook account, urged people to come to the mall for a giveaway.
http://bigstory.ap.org/ar(...)eclares-day-mourning
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |