Verwaarloosbaar.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:40 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Hoewel een klein percentage zijn er ook soennitische Iraniërs, maar dit terzijde.
Ik geloof dat je inmiddels bent vergeten over welk feit we het hadden. Ik schreef dat de meeste, recente aanslagen zijn gepleegd door moslims. Dat is een feit. Dat is niet verondersteld. En dat is een feit dat we best onder ogen mogen zien. Je kop in het zand steken leidt zelden tot een oplossing.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Veronderstelde feit. Voegt niets toe.
Ik steek mn kop in het zand. Is prima. Maar als dat betekent dat ik niet hoef te discussiëren met mensen als jij: prima.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik geloof dat je inmiddels bent vergeten over welk feit we het hadden. Ik schreef dat de meeste, recente aanslagen zijn gepleegd door moslims. Dat is een feit. Dat is niet verondersteld. En dat is een feit dat we best onder ogen mogen zien. Je kop in het zand steken leidt zelden tot een oplossing.
*Gibraltar is het niet met jouw feitje eens.quote:
Hier offtopic blijven neuzelen leidt ook niet tot een oplossing.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik geloof dat je inmiddels bent vergeten over welk feit we het hadden. Ik schreef dat de meeste, recente aanslagen zijn gepleegd door moslims. Dat is een feit. Dat is niet verondersteld. En dat is een feit dat we best onder ogen mogen zien. Je kop in het zand steken leidt zelden tot een oplossing.
Aangezien er ontopic weinig te zeggen valt kun je het net zo goed sluiten. Dan hoef je ook niet steeds in herhaling te vallen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier offtopic blijven neuzelen leidt ook niet tot een oplossing.
Aan speculeren hebben we niets, hou je bij de feiten.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als hij 7 jaar in een woongroep gewoond heeft en nu weer 2 jaar bij zijn ouders woonde dan klinkt dat alsof er meer aan de hand was, en al heel lang.
Hoe lang pikken de hardwerkende en vrome moderatoren dit nog?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:46 schreef yvonne het volgende:
Ja er verdwijnen posts, hebben we dat alvast gehad.
Zeg, de nachtploeg die meestal voor 897 topics offtopic zorgt was verdomde braaf vannacht.
Proberen jullie dat overdag ook ff.
Stokpaardjes kunnen op stal, iedere verdere non-discussie kan in een van de 98678768756 lopende topics.
En dan nu:
ontopic
Mensen als jij? Je bedoelt mensen die gewoon de realiteit onder ogen zien?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik steek mn kop in het zand. Is prima. Maar als dat betekent dat ik niet hoef te discussiëren met mensen als jij: prima.
Heb je hier een bron voor?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:37 schreef SeLang het volgende:
Balcony man: ‘You f***ing a*****e you...’
Gunman: ‘Because of you I was bullied for 7 years...’
Balcony man: ‘You w****r you. you’re a w****r’
Gunman: ‘...and now I have to buy a gun to shoot you’
Ik denk dus dat dit er een is in de catagorie Columbine (gepeste nerd neemt wraak op "de maatschappij")
Arme jongen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:49 schreef Pleun2011 het volgende:
Gisteren zei voetbalmanager dat de mensen die wegrenden bij de MDonalds waarschijnlijk niet zijn geraakt. Dat is helaas wel zo
http://www.liveleak.com/view?i=03d_1469227803
quote:De politie onderzoekt volgens de Britse krant Daily Mail ook een nep-advertentie die op Facebook zou hebben gestaan, waarin de Mac Donald's zou adverteren met gratis eten. Mogelijk is deze advertentie gemaakt door de schutter, om meer jongeren naar het fastfood-restaurant te lokken.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_onduidelijk___.html
RTL had toch een paar maanden geleden een item over hoe makkelijk je aan een wapen kan komen?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 10:05 schreef noidey het volgende:
[..]
Trouwens ook opmerkelijk dat hij gewoon een wapen kan kopen. De regering houdt ons zo veilig dat wapens illegaal zijn, zodat incidenten zoals dit verkomen worden.
Oh wacht, criminelen geven niets om de wet en kopen het wapen illegaal. Dus nu hebben de criminelen wapens, en de onschuldige burgers hebben niets om zichzelf te verdedigen tegen dit soort toestanden. Geweldige logica, EU!
Inderdaad. Nederlandquote:Op zaterdag 23 juli 2016 10:05 schreef noidey het volgende:
[..]
Trouwens ook opmerkelijk dat hij gewoon een wapen kan kopen. De regering houdt ons zo veilig dat wapens illegaal zijn, zodat incidenten zoals dit verkomen worden.
Oh wacht, criminelen geven niets om de wet en kopen het wapen illegaal. Dus nu hebben de criminelen wapens, en de onschuldige burgers hebben niets om zichzelf te verdedigen tegen dit soort toestanden. Geweldige logica, EU!
Telegraaf en Dailey Mail, kweenie.quote:
Wij gaan zo op een ban-rampage.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe lang pikken de hardwerkende en vrome moderatoren dit nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |