abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 juli 2016 @ 09:11:03 #51
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_163948117
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 09:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar het hier dan weghalen helpt dan niet mee. Al denk ik dat we elkaar hier ook niet meer kunnen overtuigen aangezien we altijd dezelfde discussies hebben.

:p
Jawel. Er is genoeg ruimte om onder het kopje achtergronden discussies te starten.
Misschien blijven de meningsverschillen en bepaalde visises onoverbrugbaar. Punt is alleen dat we niet naar aanleiding van de verschillende actuele gebeurtenissen steeds dezelfde discussies gaan voeren. We hebben in dit subforum ook het kopje nieuws, namelijk.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 09:11:10 #52
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_163948119
quote:
4s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 09:04 schreef damian5700 het volgende:
Laatste oproep om ontopic te blijven!
Uit de tot nog toe openbare informatie over deze kwestie is de vermoedelijke dader een Duitser met Iraanse afkomst.
Niet noodzakelijkerwijs een vluchteling of een moslim.
De discussie over vluchtelingen en de bekende stokpaardjes zullen worden gemodereerd.
Hij was helemaal geen vluchteling.

http://nos.nl/artikel/211(...)ef-nog-onbekend.html
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_163948121
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 09:01 schreef computergirl het volgende:

[..]

wat een triest wereldbeeld heb jij zeg 8)7
Hoe oud ben je, 13? Nog geen geschiedenisles gehad over tweede wereldoorlog en watersnoodramp waarbij anderen ons geholpen hebben?
En hoeveel van die mensen die ons geholpen hebben zijn door ons opgeblazen? :P Nee, flauw. Maar je doet nu net alsof wij nooit geholpen hebben. Maar dit is nogal off-topic.

Wat een ellende weer. Ik ben wel benieuwd naar het motief.
pi_163948123
1 schutter.
Die begon bij de Mac. Daarna het winkelcentrum onveilig maakte en. toen naar het dak ging?

Jammer dat de situatie zo onduidelijk was voor de politie, wat op zich wel begrijpelijk is hoor. Maar duizenden politie op de been voor 1 gek die zichzelf om zeep hielp. Gevaar geweken.
Klinkt achteraf natuurlijk vrij overzichtelijk.
RIP voor de slachtoffers ;(
The secret of getting ahead is getting started
pi_163948124
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 09:10 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat bedoel je met rekkelijk?
Niet erg streng in de leer.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_163948125
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 09:03 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik vind juist dat mensen zoals jij de kop in het zand steken door niet verder te kijken en te fixeren op moslims die terroristen zouden zijn. :D
Moslims verheerlijken een terroristische ideologie, ongeacht ze nu wel of niet deel uitmaken van die terroristische acties. De ideologie is vermomd als religie met regels en gebruiken die zouden leiden tot een beter menszijn. We hoeven inmiddels geen discussie meer te voeren dat daar allerminst sprake van is.

Het gros van moslims zijn simpelweg passieve geïndoctrineerde volgzame schaapjes. (zo zijn ze cultureel opgevoed, denk niet voor jezelf maar denk zoals anderen voor jou denken) De geradicaliseerden geven uiting aan wat er staat. De islam is onderwerping in zijn letterlijke betekenis waarbij geweld is gerechtvaardigd en een martelaarschap is verzekerd.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 09:13:07 #57
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_163948135
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 09:11 schreef Poison-Ivy het volgende:
1 schutter.
Die begon bij de Mac. Daarna het winkelcentrum onveilig maakte en. toen naar het dak ging?

Jammer dat de situatie zo onduidelijk was voor de politie, wat op zich wel begrijpelijk is hoor. Maar duizenden politie op de been voor 1 gek die zichzelf om zeep hielp. Gevaar geweken.
Klinkt achteraf natuurlijk vrij overzichtelijk.
RIP voor de slachtoffers ;(
Ik weet nog steeds niet hoe dat verhaal op dat dak afgelopen is. Heeft hij daar zelfmoord gepleegd?
pi_163948155
Sowieso wel vreemd gesprek op het dak :P

' ik heb niets gedaan hou je bek :( '

En dan niet veel later weer schieten...
pi_163948157
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 09:05 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ook omdat die toch riep dat het een Duitser was?
Nee, hij riep 'ik ben hier geboren'.. wat mijns inziens toont dat hij geen autochtone Duitser is maar allochtoon
pi_163948159
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 09:15 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Nee, hij riep 'ik ben hier geboren'.. wat mijns inziens toont dat hij geen autochtone Duitser is maar allochtoon
Ja en daarna zegt die toch ik ben Duitser?

HIj zegt dus ik ben hier geboren ik ben Duitser.
pi_163948168
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 09:12 schreef Elzies het volgende:

[..]

Moslims verheerlijken een terroristische ideologie, ongeacht ze nu wel of niet deel uitmaken van die terroristische acties. De ideologie is vermomd als religie met regels en gebruiken die zouden leiden tot een beter menszijn. We hoeven inmiddels geen discussie meer te voeren dat daar allerminst sprake van is.

Het gros van moslims zijn simpelweg passieve geïndoctrineerde volgzame schaapjes. (zo zijn ze cultureel opgevoed, denk niet voor jezelf maar denk zoals anderen voor jou denken) De geradicaliseerden geven uiting aan wat er staat. De islam is onderwerping in zijn letterlijke betekenis waarbij geweld is gerechtvaardigd en een martelaarschap is verzekerd.
Jij hebt je erin verdiept ofzo?
Ik denk dat je nogal kortzichtig bent met je mening.
Al heb ik zo mijn vraagtekens natuurlijk.
pi_163948181
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 09:05 schreef noidey het volgende:

[..]

>moslims die terroristen zouden zijn
Dit is stromannen. Hou nou eens op met je drogredenen, het begint flauw te worden. Niemand zegt dat moslims terroristen zijn, we zeggen dat terroristen moslims zijn. Kan jij het verband tussen terrorisme en moslims wel zien of helemaal niet? Als dat zo is dan moeten we nog even dieper graven.
Hou eens op met dit soort onzin. Dit is bullshit en liegen.

Terroristen bestaan uit alle soorten en maten.
pi_163948192
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 08:51 schreef noidey het volgende:

[..]

Je geeft geen antwoord op mijn vraag.
Jawel, ik zeg duidelijk dat het je gewoon kan vinden met een zelfverrijkende zoektocht, dan mag je toch min of meer aannemen dat ik die bron heb.
pi_163948193
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 09:17 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Hou eens op met dit soort onzin. Dit is bullshit en liegen.

Terroristen bestaan uit alle soorten en maten.
Klopt helemaal. Alleen zo'n 99% noemt zichzelf moslim. En dan is het niet logisch om daarop te focussen en dat aan te pakken.
pi_163948198
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 09:13 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik weet nog steeds niet hoe dat verhaal op dat dak afgelopen is. Heeft hij daar zelfmoord gepleegd?
Ja mij is het ook nog niet duidelijk.
Ik vind het nog steeds een vaag niet kloppend geheel.
Bij Nice hadden ze hele plattegronden over hoe de dader handelde.
Dat zou ik hier ook wel eens uitgelegd willen zien.
pi_163948200
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 08:54 schreef Resistor het volgende:

[..]

Niet alle Iraniërs. Zou heel goed zijn dat de ouders Soennieten zijn die gevlucht zijn, en dat de zoon in Duitsland onder invloed van extremisten gekomen is.
Alles is nog mogelijk, maar het lijkt nu meer een gevalletje Duitse Tristan: een gepest ventje dat zijn frustraties wilde botvieren. En toevallig een Iraanse achtergrond heeft en moslim is.
pi_163948207
Iraanse man, het downplayen is weer begonnen :') als het werkelijk een Neo nazi was geweest waar links FOK toch van overtuigd was werd er natuurlijk wel geschreeuwd :')
  zaterdag 23 juli 2016 @ 09:19:41 #68
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163948212
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 09:19 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Iraanse man, het downplayen is weer begonnen :') als het werkelijk een Neo nazi was geweest waar links FOK toch van overtuigd was werd er natuurlijk wel geschreeuwd :')
Goede aannames plaats jij zeg wow
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 23 juli 2016 @ 09:20:00 #69
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_163948217
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 09:18 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

Ja mij is het ook nog niet duidelijk.
Ik vind het nog steeds een vaag niet kloppend geheel.
Bij Nice hadden ze hele plattegronden over hoe de dader handelde.
Dat zou ik hier ook wel eens uitgelegd willen zien.
Ik zit dat filmpje nog eens terug te kijken. Ik was in de veronderstelling dat de dader daar onder schot werd gehouden door de politie maar het zou best kunnen dat er daar toen geen politie aanwezig was.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 09:20:38 #70
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_163948226
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 09:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Sowieso wel vreemd gesprek op het dak :P

' ik heb niets gedaan hou je bek :( '

En dan niet veel later weer schieten...
Helemaal de weg kwijt door psychische nood. Die balkonvideo maakt meer duidelijk dat het allemaal niet zo simpel lijkt dan het is.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 23 juli 2016 @ 09:20:51 #71
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163948228
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Alles is nog mogelijk, maar het lijkt nu meer een gevalletje Duitse Tristan: een gepest ventje dat zijn frustraties wilde botvieren. En toevallig een Iraanse achtergrond heeft en moslim is.
Wat de reden ook is, we kunnen in ieder geval weer fijn een avondje, nachtje en middagje schreeuwen over moslims, islam, allah, mohammed, goudzoekers, uitbuiters van de sociale voorzieningen en over hoe lang het nobele westerse volk dit nog gaat pikken maar vooral over het gegeven dat het niet ophoudt, niet zomaar.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_163948229
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 09:20 schreef noidey het volgende:
Het maakt geen bal uit of die jongen in Duitsland of in Iran is geboren, het is dezelfde ideologie als alle andere aanslagen waar tientallen doden vallen. We moeten deze ideologie bestrijden, want het kost ons onschuldige mensenlevens en het bedreigd onze vrijheid. En waar komt deze ideologie vandaag? Islam.

Jezus. Jij wilt hier gewoon je riedeltje blijven herhalen.

[ Bericht 5% gewijzigd door damian5700 op 23-07-2016 09:23:10 ]
  zaterdag 23 juli 2016 @ 09:21:15 #73
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_163948232
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 09:20 schreef noidey het volgende:
Het maakt geen bal uit of die jongen in Duitsland of in Iran is geboren, het is dezelfde ideologie als alle andere aanslagen waar tientallen doden vallen. We moeten deze ideologie bestrijden, want het kost ons onschuldige mensenlevens en het bedreigd onze vrijheid. En waar komt deze ideologie vandaag? Islam.

Open even een ander topic. Dit is zwaar offtopic.

[ Bericht 5% gewijzigd door damian5700 op 23-07-2016 09:23:26 ]
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_163948233
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 09:20 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik zit dat filmpje nog eens terug te kijken. Ik was in de veronderstelling dat de dader daar onder schot werd gehouden door de politie maar het zou best kunnen dat er daar toen geen politie aanwezig was.
Geen idee. Was zijn eindplaats het dak dan?
pi_163948237
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 09:20 schreef Falco het volgende:

[..]

Helemaal de weg kwijt door psychische nood. Die balkonvideo maakt meer duidelijk dat het allemaal niet zo simpel lijkt dan het is.
Het brein is een fascinerend iets ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')