abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 juli 2016 @ 04:31:49 #176
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_163947285
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 04:18 schreef Hathor het volgende:
Nu je de achtergrond kent en dat naast dat geschreeuw op dat dak legt, krijg ik een beetje de indruk dat het hier gaat om iemand die niet voor vol werd aangezien, buitengesloten werd wellicht. Hij stond op dat dak iets te roepen van "ik ben een Duitser, ik ben hier geboren", maar misschien werd hij gepest met zijn Iraanse achtergrond, het kwam in ieder geval over als iemand die het beu was niet serieus te worden genomen.
Aangezien je een expert ben, kan je me uit leggen waarom ik niet een winkel centrum over hoop heb geschoten? Last van acne en niet de populairste, dit was dus een logische stap voor mij geweest. Waarom heb ik het dan niet gedaan, en deze persoon wel?
pi_163947286
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 04:31 schreef Tweek het volgende:

[..]

Aangezien je een expert ben, kan je me uit leggen waarom ik niet een winkel centrum over hoop heb geschoten? Last van acne en niet de populairste, dit was dus een logische stap voor mij geweest. Waarom heb ik het dan niet gedaan, en deze persoon wel?
Je woont zeker niet in Alphen aan den Rijn?
  zaterdag 23 juli 2016 @ 04:36:06 #178
117098 Hathor
Effe niet
pi_163947288
quote:

[..]

Ik ben geen expert, ik probeer gewoon een logische verklaring te vinden, gissen is het enige wat je kan totdat men met feiten naar buiten komt.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 04:40:09 #179
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_163947289
quote:

[..]

Waarom zijn er elk jaar zo'n 50 school shooters in de VS (142 in de periode 2013 tot oktober 2015)? Who knows...
are we infinite or am I alone
  zaterdag 23 juli 2016 @ 04:40:37 #180
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_163947290
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 04:33 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Je woont zeker niet in Alphen aan den Rijn?
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 04:36 schreef Hathor het volgende:

De andere uitleg is dat hij duidelijk wilde maken dat de dreiging ook van uit geboren autochtonen komt. Hij was een Duitser, maar dat nam niet weg dat hij Duitsers dood maakte.Want dat is wat zijn religie zegt dat hij moet doen.

Beide ideeën hebben even veel waarden. Jij zegt hij werd gepest, ik zeg dat het symptomatisch is.
[..]

Ik ben geen expert, ik probeer gewoon een logische verklaring te vinden, gissen is het enige wat je kan totdat men met feiten naar buiten komt.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 04:41:18 #181
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_163947291
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 04:40 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Waarom zijn er elk jaar zo'n 50 school shooters in de VS (142 in de periode 2013 tot oktober 2015)? Who knows...
Iedere week een school shooter? Waar heb je het over?
  zaterdag 23 juli 2016 @ 04:56:44 #182
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_163947297
Dus 72 maageden hallen maar wat als je kinderen hebt?

Allah gebiedt u aangaande uw kinderen: voor het mannelijke kind evenveel als het deel van twee vrouwelijke kinderen, maar als er alleen meisjes zijn, meer dan twee, dan is er voor haar tweederde van de nalatenschap en als er slechts één is, voor haar is de helft. En voor elk zijner ouders is er een zesde deel der erfenis, als hij een kind heeft, maar als hij geen kind heeft en zijn ouders van hem erven, dan is er voor zijn moeder een derde deel en als hij broeders en zusters heeft, dan is er voor zijn moeder een zesde deel na de betaling van enig legaat, dat hij heeft nagelaten of van (niet vereffende) schuld. Uw ouders en uw kinderen, gij weet niet, wie van hen u het meest tot heil is. Dit is vastgesteld door Allah. Voorzeker, Allah is Alwetend, Alwijs. [ Surah 4:11]

Oh ja vrouwen hebben even veel rechten als een man.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 04:58:28 #183
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_163947298
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 04:41 schreef Tweek het volgende:

[..]

Iedere week een school shooter? Waar heb je het over?
quote:
Map: Every School Shooting in America Since 2013
The Oregon community college shooting is the 45th school shooting in 2015.
By Polly Mosendz On 10/6/15 at 10:31 PM

There have been 142 school shootings in the United States since 2013, according to an index created by Everytown for Gun Safety and Moms Demand Action for Gun Sense in America.

The advocacy groups created a map of "anytime a firearm is discharged inside a school building or on a school campus or grounds," using media reports.
http://europe.newsweek.co(...)ca-2013-334222?rm=eu
Ze gebruiken weliswaar een vrij uitgebreide definitie, als je enkel de gevallen telt waar een leerling op "willekeurige" personen schiet kom je op een vijftal per jaar schat ik.
are we infinite or am I alone
  zaterdag 23 juli 2016 @ 05:00:49 #184
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_163947301
http://www.answering-islam.org/Dutch/g/islamengeweld.htm

Nou wil ik niet afgemaakt worden dus kan ik van de lijst?
pi_163947302
Ben er wel van overtuigd dat dit geen islamterrorist is, maar een gevalletje Alphen aan de Rijn.
pi_163947314
Balkonman, niet te verwarren met Balkanman, zou weleens een regelrechte held kunnen zijn. Een 'active shooter'* bezig houden en afleiden van een enigzins veilige afstand is zonder wapen de beste manier om levens te redden.

Dit kwam ik op Tweakers tegen en ben het er wel mee eens. Balkonman _O_
pi_163947316
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 03:20 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Motief is nog niet bekend.
Zijn pillen niet op tijd genomen.
pi_163947318
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 05:04 schreef Poepz0r het volgende:
Ben er wel van overtuigd dat dit geen islamterrorist is, maar een gevalletje Alphen aan de Rijn.
De dader was een Iranieër, en Iran is 98% moslim. Hoe kan je het slappe ''verwarde man'' excuus nou nog steeds gebruiken als de feiten je letterlijk onder de neus gedrukt worden? De politieke correctheid van mensen zoals jij wordt Europa de dood.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 05:22:40 #189
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_163947320
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 02:27 schreef Dunckie het volgende:
Misschien het eerste gevalletje van een moslim of allochtoon die kortsluiting krijgt door het getreiter van de autochtone bevolking? Zal me niks verbazen als het op termijn van alle kanten zo gaat, doorgedraaide autochtonen, doorgedraaide allochtonen, terroristen. Als de spanning maar op blijft lopen loopt het vanzelf meer uit de hand. Precies de reden waarom al dat gekanker en gehaat en uitsluiten geen oplossingen biedt.
Dit. En ondertussen heeft niemand door dat die verharding overal alleen maar tot ellende leidt als domino effect.
pi_163947321
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 05:21 schreef noidey het volgende:

[..]

De dader was een Iranieër, en Iran is 98% moslim. Hoe kan je het slappe ''verwarde man'' excuus nou nog steeds gebruiken als de feiten je letterlijk onder de neus gedrukt worden? De politieke correctheid van mensen zoals jij wordt Europa de dood.
Bekijk de video waar hij staat te praten met de Balkonman. Ik ben een Duitser zegt hij en roept fuck off buitenlanders. Waarschijnlijk moeten we het meer in de trand zoeken van pesterijen/discriminatie etc waardoor iemand doorgedraait is maar zeker geen IS aanhanger.
pi_163947322
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 05:22 schreef Mishu het volgende:

[..]

Dit. En ondertussen heeft niemand door dat die verharding overal alleen maar tot ellende leidt als domino effect.
Dit inderdaad maar ik blijf zeggen; Eigen schuld dikke bult. WIJ (Europa) hebben NIETS te zoeken in landen als Syrië etc. Wij willen weer zo graag haantje de voorste zijn en hulp bieden etc, maar sommigen zijn daar zoals we merken niet van gediend. Laat ze hun eigen teringzooi opruimen. Maar er zal wel olie liggen ;)
pi_163947323
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 05:23 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Bekijk de video waar hij staat te praten met de Balkonman. Ik ben een Duitser zegt hij en roept fuck off buitenlanders. Waarschijnlijk moeten we het meer in de trand zoeken van pesterijen/discriminatie etc waardoor iemand doorgedraait is maar zeker geen IS aanhanger.
Hij had een dubbele nationaliteit natuurlijk, anders zat hij niet in Duitsland. Maar hij komt oorspronkelijk uit Iran. Hoeveel van dit soort mensen wil jij nog in Europa hebben? Ookal hoort hij niet bij IS, hoeveel schietpartijen wil jij nog per jaar voordat je in gaat zien dat onze culturen niet samen door een deur gaan?
pi_163947326
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 05:26 schreef noidey het volgende:

[..]

Hij had een dubbele nationaliteit natuurlijk, anders zat hij niet in Duitsland. Maar hij komt oorspronkelijk uit Iran. Hoeveel van dit soort mensen wil jij nog in Europa hebben? Ookal hoort hij niet bij IS, hoeveel schietpartijen wil jij nog per jaar voordat je in gaat zien dat onze culturen niet samen door een deur gaan?
Ik ben een Duitser. Dus hij is daar geboren (dubbel paspoort?) Ouders waarschijnlijk Iraniers gok ik zo. Ik ben ook totaal niet blij met alle gebeurtenissen maar dit hebben wij allemaal zelf in de hand gewerkt (wij ook want wij stemmen immers).
  zaterdag 23 juli 2016 @ 05:28:00 #194
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_163947330
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 02:26 schreef Childofthe90s het volgende:
Een extreemrechtse Iraanse Duitser lijkt me onwaarschijnlijk.
Dan zou iemand wel echt alle minderheden kaarten hebben getrokken :{
pi_163947331
Ik roep het al jaren; Kijk naar Zwitserland. Waarom kunnen wij dat niet? Bemoeien zich amper met anderen en het mooie is in het land zelf gebeuren amper tot geen nare dingen zoals aanslagen etc. Maar nee Nederland en ook Duitsland moeten NATUURLIJK de helpende hand bieden want ojee er zal eens olie liggen etc. Donder toch op. Dit hebben wij allemaal aan die tyfus regeringen te danken, niets meer of minder.
pi_163947333
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 05:29 schreef Poepz0r het volgende:
Ik roep het al jaren; Kijk naar Zwitserland. Waarom kunnen wij dat niet? Bemoeien zich amper met anderen en het mooie is in het land zelf gebeuren amper tot geen nare dingen zoals aanslagen etc. Maar nee Nederland en ook Duitsland moeten NATUURLIJK de helpende hand bieden want ojee er zal eens olie liggen etc. Donder toch op. Dit hebben wij allemaal aan die tyfus regeringen te danken, niets meer of minder.
Maarja mensen stemmen liever met hun portemonnee (VVD) dan dat ze graag wat meer bescherming willen hebben. Niet janken nu. Dit hadden we aan kunnen zien komen.
pi_163947334
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 05:27 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik ben een Duitser. Dus hij is daar geboren (dubbel paspoort?) Ouders waarschijnlijk Iraniers gok ik zo. Ik ben ook totaal niet blij met alle gebeurtenissen maar dit hebben wij allemaal zelf in de hand gewerkt (wij ook want wij stemmen immers).
Nee, dit hebben wij niet zelf in de hand. De bureaucraten in de EU top hebben dit in de hand. Wij zijn nu het slachtoffer omdat de meneertjes in brussel graag een carrière op EU niveau willen in plaats van alleen in hun eigen land. Waarom ook niet? zo verdienen ze veel meer. Wat boeit het hun of Europa kapot gaat? Tegen die tijd zijn ze toch al dood. Alhoewel, het gaat nu de laatste tijd toch wel erg rap.
pi_163947335
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 05:33 schreef noidey het volgende:

[..]

Nee, dit hebben wij niet zelf in de hand. De bureaucraten in de EU top hebben dit in de hand. Wij zijn nu het slachtoffer omdat de meneertjes in brussel graag een carrière op EU niveau willen in plaats van alleen in hun eigen land. Waarom ook niet? zo verdienen ze veel meer. Wat boeit het hun of Europa kapot gaat? Tegen die tijd zijn ze toch al dood. Alhoewel, het gaat nu de laatste tijd toch wel erg rap.
Klopt wat je zegt maar wie stemmen er? Wij toch? Dan had je andere keuzes moeten maken. Dat de EU kapot gaat had ik je 10 jaar geleden al kunnen voorspellen. Zoveel cultuurverschillen (Zuid en Oost-Europa) in 1 Europa gaat never nooit werken. Lekker terug naar een soort EEG en ieder zijn eigen munteenheid.
pi_163947337
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 05:33 schreef noidey het volgende:

[..]

Liefste zie ik Nederland als een Zwitserland 2.0. Dat land bemoeit zich met niemand en is gewoon chill. Waarom kan dat hier niet? 8)7
  zaterdag 23 juli 2016 @ 05:40:04 #200
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_163947339
Weer een reden om straks op Wilders te stemmen.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')