Iraniërs zijn wel de echte Ariërsquote:Op zaterdag 23 juli 2016 02:26 schreef Childofthe90s het volgende:
Een extreemrechtse Iraanse Duitser lijkt me onwaarschijnlijk.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 02:27 schreef Dunckie het volgende:
het getreiter van de autochtone bevolking
Wat een treurige reactie...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 02:27 schreef Dunckie het volgende:
Misschien het eerste gevalletje van een moslim of allochtoon die kortsluiting krijgt door het getreiter van de autochtone bevolking? Zal me niks verbazen als het op termijn van alle kanten zo gaat, doorgedraaide autochtonen, doorgedraaide allochtonen, terroristen. Als de spanning maar op blijft lopen loopt het vanzelf meer uit de hand. Precies de reden waarom al dat gekanker en gehaat en uitsluiten geen oplossingen biedt.
Huldequote:Op zaterdag 23 juli 2016 02:27 schreef Dunckie het volgende:
Misschien het eerste gevalletje van een moslim of allochtoon die kortsluiting krijgt door het getreiter van de autochtone bevolking? Zal me niks verbazen als het op termijn van alle kanten zo gaat, doorgedraaide autochtonen, doorgedraaide allochtonen, terroristen. Als de spanning maar op blijft lopen loopt het vanzelf meer uit de hand. Precies de reden waarom al dat gekanker en gehaat en uitsluiten geen oplossingen biedt.
Ja veelvuldig, en zonder getreiter.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 02:28 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Ja want dat gebeurt niet.... Praat je wel eens met een allochtoon?
Ik acht de kans groter dat het iets met een geloof te maken.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 02:27 schreef Dunckie het volgende:
Wat is hier nu weer treurig aan? Het is toch duidelijk dat de spanningen alleen maar verder oplopen of niet?quote:
Heeft?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 02:29 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Ik acht de kans groter dat het iets met een geloof te maken.
Inderdaad een normale reactie. Gaat al decennia zo. Al dat getreiter moet eens ophouden. Eigen schuld, dikke bult.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 02:27 schreef Dunckie het volgende:
Ik vind eigenlijk dat het nu al uit de hand gelopen is.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 02:27 schreef Dunckie het volgende:
Zo zeg, midden in de nacht nog geen half uur na het eindelijk bekend worden van de dader is de eerste vergoeilijker al gearriveerdquote:Op zaterdag 23 juli 2016 02:27 schreef Dunckie het volgende:
Wat er treurig aan is, is dat je de golf van moslimterreur ontkent en de schuld bij de slachtoffers legt...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 02:29 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Wat is hier nu weer treurig aan? Het is toch duidelijk dat de spanningen alleen maar verder oplopen of niet?
Er zijn vast een paar mensen die van mening zijn "verdeel en heers".quote:Op zaterdag 23 juli 2016 02:29 schreef Dunckie het volgende:
Het is toch duidelijk dat de spanningen alleen maar verder oplopen of niet?
Ik zit het ook echt met verbazing te lezen!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 02:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zo zeg, midden in de nacht nog geen half uur na het eindelijk bekend worden van de dader is de eerste vergoeilijker al gearriveerd
Je hebt gelijk in het laatste gedeelte van je post, maar getreiter van autochtonen, serieusly?
wild poepenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 02:30 schreef Iknietweten het volgende:
Wat is de rol van die 3 kleurlingen met de broek op hun enkels die aangehouden zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |