De enige manier om het hier uit te houden wel.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 03:12 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh, we reageren allemaal wel eens met hyperbolen, overdrijvingen of provocaties om een discussie kracht bij te zetten. Ik voel me nooit persoonlijk aangevallen en dat zou jij ook niet moeten doen. Ik neem wat hier allemaal wordt gezegd ook met een korreltje zout
Motief is nog niet bekend.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 03:14 schreef PXY225 het volgende:
Een Iraniër?
- Ex-moslim?
- Sjiiet?
- Of bekeerd naar het salafisme?
Toch is dat jammer. Het internet biedt zo veel mogelijkheden om te discussieren en van elkaar te leren. Eigenlijk is het absurd dat het zo snel ontaardt in gescheld.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 03:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De enige manier om het hier uit te houden wel.
Ach, stukje tijdsgeest en in topics als deze regeert de emotie vaak. Verder deel ik zelf wel eens een verbale tik uit, dus krijg ik er ook af en toe een paar terug. Daar moet ik dan ook niet moeilijk over doen. Schelden probeer ik altijd wel tot nul te reduceren, dat vind ik toch wel een teken van zwakte.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 03:17 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Toch is dat jammer. Het internet biedt zo veel mogelijkheden om te discussieren en van elkaar te leren. Eigenlijk is het absurd dat het zo snel ontaardt in gescheld.
Eentje die gepest werd op school, als we die post op 4chan(?) mogen geloven.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 03:14 schreef PXY225 het volgende:
Een Iraniër?
- Ex-moslim?
- Sjiiet?
- Of bekeerd naar het salafisme?
Dat valt zeker niet uit te sluiten. Ook iets over pesten gelezen. Ik neem aan dat de instanties op dit moment telefoon, laptop, gameconsole etc uit aan het pluizen zijn en binnen enkele uren meer duidelijkheid verschaft wordt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 03:23 schreef Tweek het volgende:
[..]
Een idioot dus. Maar de kans is dus groot dat het weer Islam was.
Zou de eerste keer zijn in Duitsland dat we het over pesten hebben.Feit is dat is dat de Islam dit aan moedigt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 03:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat valt zeker niet uit te sluiten. Ook iets over pesten gelezen. Ik neem aan dat de instanties op dit moment telefoon, laptop, gameconsole etc uit aan het pluizen zijn en binnen enkele uren meer duidelijkheid verschaft wordt.
Gelukkig dan maar dat niet alle anderhalf miljard moslims die aanmoediging begrijpen, anders was het snel gedaan met ons.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 03:36 schreef Tweek het volgende:
[..]
Zou de eerste keer zijn in Duitsland dat we het over pesten hebben.Feit is dat is dat de Islam dit aan moedigt.
Net als met de christenen hebben het merendeel het boek niet gelezen. Maar de Islam is heel duidelijk, vrouwen hebben geen rechten en ongelovigen dienen vermoord te worden.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 03:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat niet alle anderhalf miljard moslims die aanmoediging begrijpen, anders was het snel gedaan met ons.
Dat is een grof schandaal als de islam dat zegt. Maar goed, ik ben benieuwd naar de conclusies die de politie gaat trekken op basis van de informatie die ze aangetroffen hebben.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 03:55 schreef Tweek het volgende:
[..]
Net als met de christenen hebben het merendeel het boek niet gelezen. Maar de Islam is heel duidelijk, vrouwen hebben geen rechten en ongelovigen dienen vermoord te worden.
De vraag is of de aanhangers van het geloof dat werkelijk kunnnen stellen dat het een geloof van liefde en vrede is. Ze kunnen 150 euro verdienen als dat klopt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 03:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is een grof schandaal als de islam dat zegt. Maar goed, ik ben benieuwd naar de conclusies die de politie gaat trekken op basis van de informatie die ze aangetroffen hebben.
We hebben het in dit topic over 10 doden. Motief onbekend. Laten we het bij de feiten houden en het niet transformeren tot een prijsvraag topic.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 04:01 schreef Tweek het volgende:
[..]
De vraag is of de aanhangers van het geloof dat werkelijk kunnnen stellen dat het een geloof van liefde en vrede is. Ze kunnen 150 euro verdienen als dat klopt.
Eerste keer?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 03:36 schreef Tweek het volgende:
[..]
Zou de eerste keer zijn in Duitsland dat we het over pesten hebben.Feit is dat is dat de Islam dit aan moedigt.
Je hebt gelijk, laten we afwachten.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 04:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We hebben het in dit topic over 10 doden. Motief onbekend. Laten we het bij de feiten houden en het niet transformeren tot een prijsvraag topic.
Oh ik dacht juist dat hij net als zovelen zich achter gesteld voelden omdat er een recessie was. Jong en kon geen werk vinden zoals zo vellen anderen. Het enige verschil is dat hem 72 maagden worden beloofd en de rest gewoon probeert een baan te vinden.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 04:18 schreef Hathor het volgende:
Nu je de achtergrond kent en dat naast dat geschreeuw op dat dak legt, krijg ik een beetje de indruk dat het hier gaat om iemand die niet voor vol werd aangezien, buitengesloten werd wellicht. Hij stond op dat dak iets te roepen van "ik ben een Duitser, ik ben hier geboren", maar misschien werd hij gepest met zijn Iraanse achtergrond, het kwam in ieder geval over als iemand die het beu was niet serieus te worden genomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |