quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:15 schreef just me het volgende:
er komt altijd een wiedersehen, eerder dan je denkt
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:18 schreef Fogel het volgende:
Oh, een van mijn buren is vandaag naar NYC gevlogen om daar morgen naar het reunieconcert van Guns n' Roses te gaan
Is wel een goed nummer ookquote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit is zo ongeveer het nummer waardoor ik in DEZE band geïnteresseerd ben geraakt!
Fogel's Buur komt aan bij de venue en wordt teruggestuurd omdat het afgelast is?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:19 schreef ToT het volgende:
[..]Die zijn voor verboden wapenbezit opgepakt!
De ironie!
Graag gedaan meid, en succes!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:21 schreef just me het volgende:
* just me gaat poging 3 doen om te slapen
dank voor de muziekjes ToT
Heh is cool man, hee trusten he!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:25 schreef Fogel het volgende:
Ik duik achter just me aan![]()
Bedankt voor de tunes ToT
slaapze just me, tail, fogelquote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:21 schreef just me het volgende:
* just me gaat poging 3 doen om te slapen
dank voor de muziekjes ToT
Damn!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:31 schreef knokkels het volgende:
Ik moet ook maar eens richting bed gaan
Dank voor de deuntjes ToT
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er staan tags ToT of klopt dat niet?
Ja ik weet dat jij persoonlijk er een hekel aan hebt. Maar goed, je bent nu ook de enige luisteraar nog maar, dus stop ik wel met de plaatjes.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan zijn die lelijke kerel plaatjes beetje overbodig.
Valt wel mee, ik stang graag.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik weet dat jij persoonlijk er een hekel aan hebt.
quote:
ben jij een echte piraat? of puur piet-praatquote:
Wat versta je onder piraat?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:37 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
ben jij een echte piraat? of puur piet-praat
Je ken altijd op afspraak keer langskomen, ben je dan net zo vervelend kegel ik je weer buiten.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:40 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
een stoere vent die ... (oh wacht ...)
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:50 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is weer thuis en schakelt nog snel even in
Jammer dat ik nu pas inschakel. Ik was een sociaal leven aan het veinzen (terrasje pakken in de stad met vrienden), sorry.quote:
Hehehe het echte leven gaat natuurlijk voor!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jammer dat ik nu pas inschakel. Ik was een sociaal leven aan het veinzen (terrasje pakken in de stad met vrienden), sorry.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 02:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
Tot hij was weer mooi en radio gaat verder.
Heb mijn tags niet altijd op orde.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 02:14 schreef Elfletterig het volgende:
Dit nummer luistert naar de illustere titel "Track 19"...
Wow nog serieus ookquote:Op zaterdag 23 juli 2016 02:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb geen idee nog, binnenkort Mad Professor ff mailen, daar kan ik slapen.
Rentenieren wordt nog leuk ookquote:Op zaterdag 23 juli 2016 02:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja en ondertussen ook nog Diederik volgen in Rio. krijg het druk.
Ja zo kom ik er ook en neem eigen auto mee,quote:Op zaterdag 23 juli 2016 02:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Engeland is of per boot of met de trein te bereiken Piet maar dat weet je zelf vast ook wel
Ok dan ..quote:Op zaterdag 23 juli 2016 02:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja zo kom ik er ook en neem eigen auto mee,
Wodka is als water en witte wijn heeft toch echt een kleurtjequote:Op zaterdag 23 juli 2016 02:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dan ..
Shit ik dacht een slok witte wijn weg te tiken , maar nee he was vodka...
Denk je dat ik daar het verschil tussen zie ? Tis hier sws donkerquote:Op zaterdag 23 juli 2016 02:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wodka is als water en witte wijn heeft toch echt een kleurtje
Ik zie het wel.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 02:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk je dat ik daar het verschil tussen zie ? Tis hier sws donker
Je kan ook zonder trippen op de muziek, mediteren heet het dan.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 02:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ? Ja dat ken ik niet.. angezien ik nog nooit paddos heb gegeten
Ja OK snap ikquote:Op zaterdag 23 juli 2016 02:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kan ook zonder trippen op de muziek, mediteren heet het dan.
Deze shit slaapt prima.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 02:59 schreef ToT het volgende:
Ja ik ga ronken. Thx voor de tunes, Piet!Trusten!
Ben vast weer te laat, maar welterustenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 02:59 schreef ToT het volgende:
Ja ik ga ronken. Thx voor de tunes, Piet!Trusten!
Bij Tot weet je het nooit.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 03:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben vast weer te laat, maar welterusten
Mooi dan ga ik door tot het gaatje,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |