SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Blijkbaar!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:38 schreef knokkels het volgende:
wakkerwordtmuziekjes gebracht richting uw oren door ToT?
Ik wilde het niet typen.....quote:
Kwestie van rekenen, uiterlijk om half 6 in slaap vallen dan.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:41 schreef knokkels het volgende:
c92 remix, nais!
en dan moet ik morgen zorgen dat ik wakker ben voor half 12![]()
![]()
Nah ja gaat ook wel weer lukken
Goatse in the clouds!quote:
en kourtney maakt zich onsterfelijk belachelijk door de fotosoep niet te herkennenquote:
Hoi, welkom!quote:
Ha, JanCeesquote:
wie is dat dan weerquote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:46 schreef tailfox het volgende:
[..]
vaak luisteren en elpresidento een bericht sturen.
autocorrect.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
wie is dat dan weer![]()
![]()
El Presidente![]()
Kijk uit hoor, straks krijg je de R49 Secret Service achter je aan.
je zit op FOK!.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:49 schreef JanCees het volgende:
Ben wel sociaalgestoord dus hoop dat het lukt
Jaquote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe ben je hier zo in het topic gekomen?Zag je het bij Active Topics voorbij komen?
Ow. Wij zijn allemaal echt ongelooflijk normaalquote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:49 schreef JanCees het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Dan komt het helemaal goed.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:49 schreef JanCees het volgende:
You cray-cray in the hay-hayquote:
playlist? wasdaquote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:56 schreef ToT het volgende:
Wel fijn om de playlist on the fly aan te kunnen passen. Ik had weer wat ingeladen, maar dat paste qua gevoel toch niet hier achter aan.
Nederlandstalig hiphop techno en schlagerquote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:52 schreef knokkels het volgende:
Wat is zo'n beetje je ding qua muziek. JanCees?![]()
Ow ja, en als je dan eenmaal een beetje gesettled bent, en je je hebt gerealiseerd dat er geen weg terug meer is, dan is er nog de zaak om een aardige muziekcollectie te hebben/ op te bouwen![]()
[ afbeelding ]
schlagerquote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nederlandstalig hiphop techno en schlager
Deze? Ja dit was volgens mij ook zo ongeveer HET nummer waardoor ik interesse in deze band kreeg!quote:
spelfoutje in de ID3 tag?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze? Ja dit was volgens mij ook zo ongeveer HET nummer waardoor ik interesse in deze band kreeg!
die hebben we nog niet. maar ik zou gewoon beetj eluisteren naar hoe divers we zijnquote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nederlandstalig hiphop techno en schlager
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |