er zijn gewoon posters hier aanwezig, die geen goede bedoelingen hebben betreffende BNW.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:06 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Maar ja, ondertussen vindt men elkaar en iedereen een Troll, toch?
De discussie zou m.i. wat meer op inhoud moeten gaan en dat links naar gigantische lappen tekst ter ondersteuning werken van: wat denkt men daar te lezen, en wat is de conclusie daarvan. De onderwerpen en de manier van discussiëren zouden in ieders belang wat meer gestructureerd moeten verlopen: met een stelling en een betoog, zoiets. En goed in de gaten houden of het nog wel over het onderwerp gaat. Anders swingt het alle kanten op (dat is nou eenmaal inherent aan de onderwerpen) en leidt het zoals gewoonlijk weer tot niets. Of ruzie.
Ach, dat weet ik niet. Zou kunnen. Maar in principe hebben jullie allemaal die gezonde sceptische (of juist niet...) insteek. Het zou best goed kunnen gaan als een topic een bepaalde structuur heeft en dat het daardoor ook duidelijk is als iemand daar van afwijkt. Structuur is nodig m.i. Ook om het interessant te houden voor eventuele nieuwkomers.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
er zijn gewoon posters hier aanwezig, die geen goede bedoelingen hebben betreffende BNW.
Ja zelfs mods.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Er zijn nl heel wat users van BNW weggelopen vanwege het gevoerde beleid.
De een wil de ander eruit hebben, en vice versa. Same old story different dayquote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
er zijn gewoon posters hier aanwezig, die geen goede bedoelingen hebben betreffende BNW.
nee, dat zeg ik niet, blijkt weer goed dat je het niet snapt of niet goed leest.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:10 schreef Dance99Vv het volgende:
De een wil de ander eruit hebben, en vice versa. Same old story different day
ik stelde een vraag, maar geen antwoord? btw, modrechten ga ik niet mee akkoord tenzij er banrechten in zitten.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:17 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Mooi meldt je aan voor het moderatorschap van BNW
Sorry maar ik vind reacties van dit type wel echt een brevet van onvermogen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:17 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Mooi meldt je aan voor het moderatorschap van BNW
Dacht ik al , het bekende ja maar.....quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik stelde een vraag, maar geen antwoord? btw, modrechten ga ik niet mee akkoord tenzij er banrechten in zitten.
Ik had niet anders verwacht en voorspeldquote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:19 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
het is na 1 dag alweer op de oude voet doorgegaan.
je verplaats nu de discussie naar mij persoonlijk, slechte en zwakke discussie techniek.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:20 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dacht ik al , het bekende ja maar.....
Dat vind ik best schokkend voor iemand in het blauw die juist voorop zou moeten lopen bij dit soort zaken...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:21 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht en voorspeld
Correctquote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:23 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Je geeft nu eigenlijk al aan dat dat geen zin heeft?
Dat is precies hoe hij mod; toekijken, en als het uit de klauwen is gelopen wissen. Nooit een proactieve houding. En wat je zegt; het is schokkend en bijzonder schandalig. Notabene een admin hier wil vol goeie moed vooruit, maar Dance zag het al niet gebeuren en heeft ook niets aangepast aan zijn gedrag, sterker, hij is zich als een klein kind gaan gedragen sinds dat topic.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:23 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dat vind ik best schokkend voor iemand in het blauw die juist voorop zou moeten lopen bij dit soort zaken...
Ik snap dat middelen misschien beperkt zijn maar dat betekent niet dat je maar gedwee moet accepteren dat het een zooitje kan zijn. Als het vanuit de users aangedreven niet lukt (dat blijkt) dan zullen de mods en hoger dus moeten schakelen.
Je geeft nu eigenlijk al aan dat dat geen zin heeft?
Waarom, en vat dit niet verkeerd op want het is vrijwillig en kost veel tijd en moeite dat geloof ik graag, dan niet de knop om en niet stoppen? Waarom niet escaleren naar het niveau qua rechten dat iteejer heeft?quote:
Ah oke, ben onderweg, fb waar ik iets mee kan.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:33 schreef Blaadjes het volgende:
Ik wil wel klacht indienen over japie en de sc. De sc was altijd leuk en ging voor 99% over niet bnw. Japie komt er nu bij en probeert er steeds bnw onderwerpen uit te lokken. Dit is gewoon ongewenst! Koetjes en kalfjes en geen bnw.
Nou ja dit is recent. Was er zelf ff niet en bij teruglezen viel met dit op. Maar toch top dat je ff kijkt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:36 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ah oke, ben onderweg, fb waar ik iets mee kan.
Leg het dan uit?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:37 schreef jogy het volgende:
Jullie hebben geen enkele notie over de reden van iteejer die begon te posten in de BNW reeks en draaien de zaken 180 graden om met de eigen invulling. Best knap.
Je hebt alle gewiste posts dan nog gemist. Japie is echt een goeie aanvulling op de SC hoor.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou ja dit is recent. Was er zelf ff niet en bij teruglezen viel met dit op. Maar toch top dat je ff kijkt.
wat is er onduidelijk aan de post van je Admin?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:37 schreef jogy het volgende:
Jullie hebben geen enkele notie over de reden van iteejer die begon te posten in de BNW reeks en draaien de zaken 180 graden om met de eigen invulling. Best knap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |