Zij hadden als enige een interview met de betreffende ooggetuigequote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik blijf het raar vinden dat alleen CNN dit meldt.
Normaal is Fox het.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
RingoGodquote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:16 schreef yvonne het volgende:
ARD heeft de post van Ringo gelezen, want in de herhaling wordt de dader niet meer geblurred.
Valt er iets meer te zeggen over de dader nu dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:16 schreef yvonne het volgende:
ARD heeft de post van Ringo gelezen, want in de herhaling wordt de dader niet meer geblurred.
Pro Trump, koren op de molen voor het Amerikaanse volkquote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Eindelijk slim. Mensen kunnen informatie hebben over de dader, maar als je die niet eens mag herkennen dan werkt zoiets nietquote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:16 schreef yvonne het volgende:
Cnn pro trump, wat?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Pro Trump, koren op de molen voor het Amerikaanse volk
Nee de politiewoordvoerder heeft gezegd tot 3 daders.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:16 schreef mijntjexx het volgende:
Eerst minstens 3 schutters, nu opeens 1-3
Eerst long rifles, nu handpistool.
Eens. Vandaag is het ook vijf jaar geleden dat Breivik toesloeg.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:16 schreef Slaro het volgende:
Er werd toch al gezegd dat in Frankrijk extreem-rechts aanslagen aan het voorbereiden is, in Duitsland is extreem-rechts behoorlijk Goed georganiseerd, het is niet vreemd als ze dit zouden doen.
straks zwaardenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:16 schreef mijntjexx het volgende:
Eerst minstens 3 schutters, nu opeens 1-3
Eerst long rifles, nu handpistool.
De bron is een kind toch?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ja, nou ja NL ging na die WO2 zelf nog even aan de slag in Indonesië hè, stond zelfs de PvdA achter toen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:15 schreef rutger05 het volgende:
[..]
De nasleep Tweede Wereldoorlog heeft o.a. wel in grote mate bijgedragen (en doet dat nog steeds) aan de vorming van burgers, de inrichting van de hedendaagse maatschappij en de doorgeschoten politieke correctheid. Niet alleen in Duitsland, maar in alle Europese landen.
Ja sjezusquote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze hebben twee fucking wereldoorlogen verloren, yvonne, nu heb je een beetje een idee hoe dat komt.
Is dat standaard Duitse wetgeving?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eindelijk slim. Mensen kunnen informatie hebben over de dader, maar als je die niet eens mag herkennen dan werkt zoiets niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |