Nice is wel vrij snel naar de achtergrond verdrongen door Turkije maar het blijft gewoon een ernstige aanslag..quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Laat ze alsjeblieft eens oprotten met dat gepray, loze woorden, we gaan bidden, we verlichten een bekend gebouw en we zijn er weer voor een week vanaf.
Zal niet lang meer duren voor Nederland ook aan de beurt is.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:49 schreef Twiitch het volgende:
Maar goed, Spanje, Engeland, Frankrijk, België en nu ook Duitsland dus al het doelwit geweest van een of meerdere grote gecoördineerde aanslagen. In iets meer dan tien jaar tijd.
Behalve dan dat het wel IS is.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:47 schreef SoldMayor het volgende:
Dit kan toch ook gewoon een gek met een wapen zijn?
Niet alles is meteen IS.
Niet alle moslims zijn terroristen, maar alle terroristen zijn wel moslims. Of is je dat nog niet opgevallen?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:47 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ben ik nou de enige die zich ergert aan het gebruik van het woord Moslim waar mensen hier de schuld leggen terwijl het gaat om terroristen?
Denk toch eens na mensen
Kans van 3% dat het niet IS(-gerelateerd) is.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:47 schreef SoldMayor het volgende:
Dit kan toch ook gewoon een gek met een wapen zijn?
Niet alles is meteen IS.
Slagroom.quote:
Nou, dit lijkt me nog niet echt groot gecoördineerd.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:49 schreef Twiitch het volgende:
aanslag. In iets meer dan tien jaar tijd.
Fast bestaat niet. Geduld. Decennia's lang.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:48 schreef Nintex het volgende:
#Pray helpt niet we hebben law & order nodig.
ISIS must be destroyed, fast.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Psies, tot nu toe schommelt het tussen de 14, 18.
Zij hebben bommen, maar wij hebben bloemen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Laat ze alsjeblieft eens oprotten met dat gepray, loze woorden, we gaan bidden, we verlichten een bekend gebouw en we zijn er weer voor een week vanaf.
Zeggen dat het geen moslims zijn is wellicht gevoelsmatig correct, maar zeggen dat het wel moslims zijn is net zo goed correct, het is allemaal een kwestie van welke definitie je aan de islam geeft.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik denk dat ze me dan vermoorden. Of ben je zo dom dat je niet snapt dat ik voor hun een ongelovige ben?
De laatste tijd zijn het wel vaak Moslims. De laatste aanslag door Gereformeerden kan ik me zo 1 2 3 niet herinneren.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:47 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ben ik nou de enige die zich ergert aan het gebruik van het woord Moslim waar mensen hier de schuld leggen terwijl het gaat om terroristen?
Denk toch eens na mensen
controle icm schengenverdrag?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Daat werd toch uitvoerig op gecontroleerd?
Dat ben ik inderdaad ook meer dan zat. #jesuismezelf.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga jij lekker terug naar schoolquote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:48 schreef Infection het volgende:
[..]
Moet wel makkelijk zijn zo'n naïef leven, of niet?
Breivik is geen moslim.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet alle moslims zijn terroristen, maar alle terroristen zijn wel moslims. Of is je dat nog niet opgevallen?
Politie tast in het duister en vraagt om niet naar buiten te gaan.twitter:PolizeiMuenchen twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 19:47:40Wir wissen derzeit nicht wo sich die Täter befinden.Passt auf Euch auf und meidet nach wie vor die Öffentlichkeit #oez #münchen #schießerei reageer retweet
Geen stageplek voor deze eenlingquote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:50 schreef Geerd het volgende:
Gezellig zo voor het weekend
Is het alweer goed gepraat ondertussen ?
Als je gelovig bent zoek je juist op dit soort momenten heil in je geloof. Daar hoort bidden bij.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
1285quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De laatste tijd zijn het wel vaak Moslims. De laatste aanslag door Gereformeerden kan ik me zo 1 2 3 niet herinneren.
Ik ga er even vanuit dat de aanhoudende berichten over meerdere schietpartijen met meerder schutters zo onderhand wel bevestigd zijn. Meerdere daders = onderlinge coördinatie.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou, dit lijkt me nog niet echt groot gecoördineerd.
twitter:jenanmoussa twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 19:49:18One of main ISIS propaganda channels is already celebrating #Munich attack. 'Whole Europe is under our terrorism' https://t.co/NpzxbYIOYb reageer retweet
twitter:OnlineMagazin twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 19:18:51🆘‼️Raw footage: Policemen on the parking deck at the Olympia shopping center in #Moosach. Several shots!!! #Munich https://t.co/YAR8Z03S85 reageer retweet
Dat heb je snel berekend.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kans van 3% dat het niet IS(-gerelateerd) is.
Joh, nee, echt?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:49 schreef Zahreddine het volgende:
[..]
Leith is dan ook een Christen![]()
Je weet toch wel dat niet alle Arabieren Moslim zijn, right?
Daar heb je een punt!quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet alle moslims zijn terroristen, maar alle terroristen zijn wel moslims. Of is je dat nog niet opgevallen?
Frankrijk is niet zo gek natuurlijk met die noodtoestand.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:51 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik vind het optreden van de politie maar matig. Dat doen de Fransen een stuk beter.
Zie ook dit filmpje:twitter:OnlineMagazin twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 19:18:51🆘‼️Raw footage: Policemen on the parking deck at the Olympia shopping center in #Moosach. Several shots!!! #Munich https://t.co/YAR8Z03S85 reageer retweet
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Een aantal van die mensen liggen dood op de grond op een foto die zojuist langs kwam op reddit.
Tsja...quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:51 schreef Nintex het volgende:
twitter:jenanmoussa twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 19:49:18One of main ISIS propaganda channels is already celebrating #Munich attack. 'Whole Europe is under our terrorism' https://t.co/NpzxbYIOYb reageer retweet
Nou, scahf dan maar een bidstoel aan en blijf er vooral opzitten.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als je gelovig bent zoek je juist op dit soort momenten heil in je geloof. Daar hoort bidden bij.
Dat zeggen we ook al tijden natuurlijkquote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:49 schreef Infection het volgende:
[..]
Zal niet lang meer duren voor Nederland ook aan de beurt is.
Sowieso de tour.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:51 schreef luckass het volgende:
al die aanslagen en dan ook nog Froome die de tour wint
twitter:JuurdEijsvoogel twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 19:52:02Drie doden bij schietpartij München, bevestigt Beierse ministerie van Binnenlandse Zaken reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |