Waarschijnlijk liefdadigheidsinstanties die banden hebben met Gülen en geld rondpompen in de organisatie.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Liefdadigheidsinstanties ook al?The fuck?
Scholen hebben recht op staatssteun, kunnen ingezet worden om leerlingen te indoctrineren en mobiliseren. Het gaat om scholen met vermeende links naar Gulenboy.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:49 schreef ChrisCarter het volgende:
Dat sluiten van die duizend scholen, wat heeft dat voor effectief nut?
thanks. echt triest...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:03 schreef Kyran het volgende:
[..]
http://www.cumhuriyet.com(...)akarken_ogrendi.html
Wat is er zo verschikkelijk aan de leer van Gülen behalve dat meneer presidentaspiraties heeft?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Scholen hebben recht op staatssteun, kunnen ingezet worden om leerlingen te indoctrineren en mobiliseren. Het gaat om scholen met vermeende links naar Gulenboy.
Als hij daadwerkelijk politiekeaspiraties heeft zijn dat meer dictatoriale of juntaspiraties dan, hij stelt zich namelijk niet verkiesbaar of opent een politieke partij. De Kemalisten beschuldigden hem altijd van willen de staat om ver te werpen door te infiltreren, ging het vervolgens met Erdogan een tijdje goed, waarna Erdogan ook met dezelfde beschuldigingen kwam, geheel uit de lucht gegrepen zijn ze overigens niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:22 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
[..]
Wat is er zo verschikkelijk aan de leer van Gülen behalve dat meneer presidentaspiraties heeft?
Nee nee nee, zo simpel lul je jezelf er niet uit.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:57 schreef Kyran het volgende:
[..]
Net zoveel bewijs als dat ze wel banden met Gulen heeft. Zijn mensen tegenwoordig schuldig totdat het tegendeel bewezen is?
Goed, bewijs jij maar eens dat je geen IS aanhanger bent. Hou toch eens op met alles tegen te spreken en goed te praten, omdat het je goed uitkomt.
Nu ben ik wel benieuwd naar hoe je erbij komt dat ze onschuldig is.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:59 schreef Kyran het volgende:
Zij is al sinds 1993 docent, staat hoog aangeschreven en heeft volgens haar zelf, haar man en de omgeving geen enkele band met Gulen, maar is juist seculier en aanhanger van Ataturk.
Jammer dat onschuldige mensen en dus ook complete families nu in de problemen komen, omdat Erdogan veel te hard van stapel loopt.
Hoe kun je aantonen dat ze WEL een aanhanger is dan? Veroordeel je haar bij voorbaat al omdat Erdogans vermoedens hoogstwaarschijnlijk juist zijn tot het tegendeel bewezen is?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee nee nee, zo simpel lul je jezelf er niet uit.
Jij zegt dit:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd naar hoe je erbij komt dat ze onschuldig is.
Niet eerst dingen roepen en daarna niet kunnen backen.
Als deze vrouw mogelijk banden met Gullen/Gullen scholen/whatever heeft moet dit onderzocht worden. Tot het onderzoek afgerond is mag ze haar taken niet uitvoeren omdat het een risico vormt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe kun je aantonen dat ze WEL een aanhanger is dan? Veroordeel je haar bij voorbaat al omdat Erdogans vermoedens hoogstwaarschijnlijk juist zijn tot het tegendeel bewezen is?
Prima, alle scholen, ministeries, ziekenhuizen, politiebureaus en legerkazernes sluiten tot iedereen onderzocht is, want iedereen kan in het geheim wel banden met Gülen hebben!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als deze vrouw mogelijk banden met Gullen/Gullen scholen/whatever heeft moet dit onderzocht worden. Tot het onderzoek afgerond is mag ze haar taken niet uitvoeren omdat het een risico vormt.
Prima.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Prima, alle scholen, ministeries, ziekenhuizen, politiebureaus en legerkazernes sluiten tot iedereen onderzocht is, want iedereen kan in het geheim wel banden met Gülen hebben!
Hoezo ontslaan? Weet je wel wat "aciga alinmak" betekent? Nee zeker.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:00 schreef Wyand het volgende:
Alle Moslims in Nederland ontslaan, want ja, je weet maar nooit hè.
Je zegt nu weer precies hetzelfde. Volgens jou is iemand schuldig, totdat zijn/haar onschuld bewezen is.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee nee nee, zo simpel lul je jezelf er niet uit.
Jij zegt dit:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd naar hoe je erbij komt dat ze onschuldig is.
Niet eerst dingen roepen en daarna niet kunnen backen.
Ik zeg niet dat ze schuldig is, ik zeg dat ze haar taken niet mag uitvoeren tot het onderzoek afgerond is. Daar is niks raar aan. Jij bent degene die hier met beweringen aan komt zetten en blijkbaar geen onderzoek wilt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:02 schreef Kyran het volgende:
[..]
Je zegt nu weer precies hetzelfde. Volgens jou is iemand schuldig, totdat zijn/haar onschuld bewezen is.
Als dat een Turkije is waarin je wil leven dan is er niks aan de hand. Oh wacht, je zit veilig achter je PC in Nederland.
Nogmaals, bewijs eens dat je geen IS aanhanger bent. Ik vind je er namelijk wel één. Misschien moet ik je aangeven, zodat je opgepakt wordt en je de bak in moet, totdat er een onderzoek wordt gedaan/afgerond (die maanden kan duren). Als je uiteindelijk onschuldig blijkt te zijn zeg ik sorry en zijn we even goede vrienden.
Waarom is het erg als ze banden met Gulen heeft?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als deze vrouw mogelijk banden met Gullen/Gullen scholen/whatever heeft moet dit onderzocht worden. Tot het onderzoek afgerond is mag ze haar taken niet uitvoeren omdat het een risico vormt.
Ze willen nog wel eens de overheid infiltreren en het leger aanzetten coups te plegen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:03 schreef speknek het volgende:
[..]
Waarom is het erg als ze banden met Gulen heeft?
Zijn niet zo'n tien miljoen mensen gelieerd aan Gulen of naar Gulen scholen gegaan?
Houd je niet zo van vrijheid?
Ja maar je kunt geen omelet maken zonder eieren te breken natuurlijk he!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:02 schreef Kyran het volgende:
[..]
Je zegt nu weer precies hetzelfde. Volgens jou is iemand schuldig, totdat zijn/haar onschuld bewezen is.
Als dat een Turkije is waarin je wil leven dan is er niks aan de hand. Oh wacht, je zit veilig achter je PC in Nederland.
Nogmaals, bewijs eens dat je geen IS aanhanger bent. Ik vind je er namelijk wel één. Misschien moet ik je aangeven, zodat je opgepakt wordt en je de bak in moet, totdat er een onderzoek wordt gedaan/afgerond (die maanden kan duren). Als je uiteindelijk onschuldig blijkt te zijn zeg ik sorry en zijn we even goede vrienden.
Nou vooruit, tijdelijk op non-actief stellenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hoezo ontslaan? Weet je wel wat "aciga alinmak" betekent? Nee zeker.
Ontslagen tot je kunt bewijzen dat je niet tot een illegale groepering hoort, duidelijk. En hoe moet je dat bewijzen?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze schuldig is, ik zeg dat ze haar taken niet mag uitvoeren tot het onderzoek afgerond is. Daar is niks raar aan. Jij bent degene die hier met beweringen aan komt zetten en blijkbaar geen onderzoek wilt.
Niemand heeft het over ontslaan, dat maak jij er van. En het juridisch systeem dwingt niemand te bewijzen dat ze niet bij de Gulen beweging horen, dat maak jij er van.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ontslagen tot je kunt bewijzen dat je niet tot een illegale groepering hoort, duidelijk. En hoe moet je dat bewijzen?
Uitermate warrig wat-ie zegt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als hij daadwerkelijk politiekeaspiraties heeft zijn dat meer dictatoriale of juntaspiraties dan, hij stelt zich namelijk niet verkiesbaar of opent een politieke partij. De Kemalisten beschuldigden hem altijd van willen de staat om ver te werpen door te infiltreren, ging het vervolgens met Erdogan een tijdje goed, waarna Erdogan ook met dezelfde beschuldigingen kwam, geheel uit de lucht gegrepen zijn ze overigens niet.
Beelden:
en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |