Nope, wel even gedownload netquote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:15 schreef Scrummie het volgende:
Ff broodje halen.
GrootmeesterDiv, mocht je dit lezen; heb jij Stranger things al gezien?
Klinkt tof, maar is het iets om alleen te kijken of te creepy (ik kan bv echt niet twin peaks kijken in mn eentje, slaap ik 3 nachten slechtquote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:15 schreef Scrummie het volgende:
Ff broodje halen.
das wel vervelend ja, geen werk hebben, kontje verkopen achter het station gaat ook niet meer opquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
Ik heb geen vakantie nodig,maar werk.
* Blue_Panther_Ninja want/need a sugar-mom,right now!!![]()
Welke station?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
das wel vervelend ja, geen werk hebben, kontje verkopen achter het station gaat ook niet meer op
deze tease kan niet, wil ik gelijk weten welk broodje, wat zit er allemaal op?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:15 schreef Scrummie het volgende:
Ff broodje halen.
waar woon je BPN?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
Ik heb geen vakantie nodig,maar werk.
* Blue_Panther_Ninja want/need a sugar-mom,right now!!![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
waar woon je BPN?
Avond peeps, check wat ik heb gekregen voor mijn verjaardag
[ afbeelding ]
dat lijkt me echt lachenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
waar woon je BPN?
[ afbeelding ]
Mariahoeve,Den Haagquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
waar woon je BPN?
[ afbeelding ]
Mmh... geen pokemonsquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
waar woon je BPN?
[ afbeelding ]
Wij waren allemaal zo onder de indruk van die racebaan dat het verjaardag gedeelte ons helemaal is ontschoten.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:43 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Mmh... geen pokemons![]()
Maar gefeliciteerd theguyver met oe verhaardag
Vond het bijzonder vet, beetje The Goonies maar dan wat donkerder/meer horror. Echt gaaf.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Nope, wel even gedownload netlijkt leuk!
WAT ZAT ER OP JE BROODJE
Ik heb het alleen gekeken en ben ook geen held wat dat betreftquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:03 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Klinkt tof, maar is het iets om alleen te kijken of te creepy (ik kan bv echt niet twin peaks kijken in mn eentje, slaap ik 3 nachten slecht)
Haha, sorry. Wat ik hierboven al zegquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
deze tease kan niet, wil ik gelijk weten welk broodje, wat zit er allemaal op?
Ga zo de eerste ep kijken, klinkt tofquote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vond het bijzonder vet, beetje The Goonies maar dan wat donkerder/meer horror. Echt gaaf.
Mijn broodje was een bijzonder verhaal. Ik had 2 random broodjes gepakt bij de bakker, niet gekeken wat, maar ik was er 90% zeker van dat 1 een frikandelbroodje was. Dus, thuis eerst het andere broodje gegeten. Dit was een goed gekruid saucijzenbroodje achtig iets. Maarrrrr, wat het nou echt was.. geen idee. Ik had het frikandel broodje voor 't laatste bewaard, want dat vind ik lekker. Maarrrrrr.. dat bleek een kroketbroodje te zijn. En als ik ergens niet van houd, is het slappe warmgehouden vieze smeuige kroketten. Dus die heb ik maar weg gegooid. Aventuurtje he.
[..]
Ik heb het alleen gekeken en ben ook geen held wat dat betreft. Wat ik hierboven zeg; ik vond het lijken qua sfeertje op The Goonies, maar dan voor volwassenen. Echt heel erg leuk, spannend, en ook psychologisch deed het wat bij mij (je gaat jezelf verplaatsen in sommige personen, maar zal niets spoilen
).
[..]
Haha, sorry. Wat ik hierboven al zeg.
GOEDEAVNOND IEDEREEN EN GUYVIE GEFELICITEERD GOZERT
Uiteraard een blikje Red bull erbijquote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Ga zo de eerste ep kijken, klinkt tof
Die broodjes zijn wel een teleurstelling hoor. Blikje Red Bull erbij?![]()
![]()
![]()
Potverdikkie niet eens een KaiserGod met BurgerGenot eten![]()
BRUGGERquote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Uiteraard een blikje Red bull erbij.
En ik had bijna KaiserGod met BurgerGenot meegenomen vanmiddag, maar het is nu BurgerGenot met een PelleBol geworden voor morgen
want them nudes?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |