Laat gaan toch, alles is nu wegquote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:40 schreef Lavenderr het volgende:
Huh is mijn post dat we niet persoonlijk moeten worden naar elkaar nou verwijderd?
Oh, dat is aardig van je.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik let serieus een beetje op hier met taalgebruik sinds ik weet dat je zo gelovig bent.
Neu, maar toch, je hebt het wel eens gezegd geloof ik. Dan is het een kleine moeite natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, dat is aardig van je.
Al ben ik niet zo snel gekwetst door zulke dingen.
In emotie roep je wel eens dingen .. hahaquote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga zelf helaas ook nog wel eens de fout in hoor, al is het wel zelden.
ze gaan allemaal op elkaar lijken, vermoed ikquote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:03 schreef Japie77 het volgende:
O ja , weet iemand hier nog een goeie doc? Het valt me op dat er erg weinig baanbrekende docu's uitkomen de laatste tijd. Jaren geleden had je Money as Debt en Thrive en Zeitgeist Maar tegenwoordig heb je veel docs maar niet zo baanbrekend als dit soort docs.
Ja misschien wel maar ik vond Thrive en Zeitgeist 1 toch wel geweldig hoor. Ik hou van die allesomvattende docs.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze gaan allemaal op elkaar lijken, vermoed ik
Persoonlijke ervaring en onderzoek naar de bijbelquote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:01 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je gelovig bent? Gewoon nieuwschierig.
Maar je weet dat de Bijbel heel vaak is aangepast door de machthebbers? Niet dat er geen waarheid in staat hoor. Vond het boek De Hele Olifant in Beeld wel een erg goed boek wat dat betreft.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Persoonlijke ervaring en onderzoek naar de bijbel
De bijbel is dan ook in tegenstelling tot andere heilige boeken niet het woord van God.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:08 schreef Japie77 het volgende:
Maar je weet dat de Bijbel heel vaak is aangepast door de machthebbers?
Geweldige serie.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 03:18 schreef Japie77 het volgende:
Hmm Stranger Things gaat over MK Ultra. Toch wel weer interessant.
http://www.npo.nl/2doc/10-07-2016/KN_1682315quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:03 schreef Japie77 het volgende:
O ja , weet iemand hier nog een goeie doc?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |