Precies. Heb ze hetzelfde proberen te nemen, maar da's niet helemaal zo. Ach, ik hoor het maandag welquote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:53 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik dacht even verschil te zien maar volgens mij komt dat doordat de 2 foto's niet even hoog zijn, je elleboog zit ook lager in week 35.
Ela heeft wel eens foto's transparant gemaakt en dan over elkaar heen gelegd, dan kun je het wel zien.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:59 schreef Quoi het volgende:
Precies. Heb ze hetzelfde proberen te nemen, maar da's niet helemaal zo. Ach, ik hoor het maandag wel
Maar dan nog moeten ze uit dezelfde hoek zijn genomen, niet?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:00 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ela heeft wel eens foto's transparant gemaakt en dan over elkaar heen gelegd, dan kun je het wel zien.
Hoog/laag kun je dan wel schuiven, neem je bijvoorbeeld je tetten als ijkpunt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:03 schreef Quoi het volgende:
Maar dan nog moeten ze uit dezelfde hoek zijn genomen, niet?
Ach zo.... Sja, ik geloof dat ik dan maar op gevoel af gaquote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:06 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Hoog/laag kun je dan wel schuiven, neem je bijvoorbeeld je tetten als ijkpunt.
Met mij gaat het prima! Het enige wat ik van de zwangerschap merk is eerder buiten adem zijn bij traplopen, soms pijn in onderrug/bekken (was al een zwakke plek) enquote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:33 schreef Quoi het volgende:
Ach zo.... Sja, ik geloof dat ik dan maar op gevoel af gaHoe gaat het met jou eigenlijk?
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:03 schreef Burdie het volgende:
En het ziekenhuis wil een intake plannen, maar ik krijg steeds een lichte paniekaanval als ik aan bevallen en ziekenhuis denk. Ik wil nog wat langer blijven struisvogelen. Tot in november ofzo.
Alleen al je eerste zin (Nouja, vooruit, 2e in je post) is al reden om te bellen. Je maakt je zorgen. Doen hoor! Niet te lang met zorgen blijven lopen, je verloskundige is er voor jou en al je zorgen. Niet alleen voor de vaste controles.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:35 schreef Mies_poes het volgende:
Gaat het beter als je ligt, Fien?
Ik maak me een beetje zorgen. Sinds dinsdag voel ik de baby minder. Voorheen was ze super druk. Afgelopen dagen had ik af en toe een harde buik (voorheen nooit) en gisteravond ongeveer twee uur lang twee keer in tien minuten een harde buik. Anders nooit. Na twee uur was dat ongeveer voorbij. Sindsdien is de baby nog rustiger. Als ik al wat voel dan is het heel lichtjes heel diep onder in mijn buik.
Hoort dit verminderde gevoel gewoon bij de termijn en een ingedaalde baby of moet ik toch even de verloskundige bellen? Ik twijfel, wang voel haar dus wel, maar veel lichter en anders dan voorheen.
Dat is een inkoppertje waar maar 1 antwoord op is ... bellen!quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:35 schreef Mies_poes het volgende:
Gaat het beter als je ligt, Fien?
Ik maak me een beetje zorgen. Sinds dinsdag voel ik de baby minder. Voorheen was ze super druk. Afgelopen dagen had ik af en toe een harde buik (voorheen nooit) en gisteravond ongeveer twee uur lang twee keer in tien minuten een harde buik. Anders nooit. Na twee uur was dat ongeveer voorbij. Sindsdien is de baby nog rustiger. Als ik al wat voel dan is het heel lichtjes heel diep onder in mijn buik.
Hoort dit verminderde gevoel gewoon bij de termijn en een ingedaalde baby of moet ik toch even de verloskundige bellen? Ik twijfel, wang voel haar dus wel, maar veel lichter en anders dan voorheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |