Ja, vooral programmeurs en webdesigners.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
volgens mij zijn er heel veel mensen die slechte ervaringen hebben gehad met een saddam en met een osama
volgens mij vooral apothekers.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, vooral programmeurs en webdesigners.²
Niet normaal.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, vooral programmeurs en webdesigners.²
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van mensen die niet eens klant zijn geweestquote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:51 schreef Montagui het volgende:
Inmiddels 44 recensies op 'google', waarvan 43 van 'de afgelopen week'. En die 44ste is van een jaar geleden en de enige positieve.![]()
https://www.google.nl/?gw(...)0x776651fc5ce2a5c2,1,
Bij iemand die ik ken heeft ook de hele familie, vrienden, kennissenkring goede recenties gegeven voor haar "bed and breakfast"terwijl ze er nog nooit gebruik van hebben gemaakt, eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:28 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Van mensen die niet eens klant zijn geweest
Maar dat was dan nog positief neem ik aan.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:35 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Bij iemand die ik ken heeft ook de hele familie, vrienden, kennissenkring goede recenties gegeven voor haar "bed and breakfast"terwijl ze er nog nooit gebruik van hebben gemaakt, eigenlijk.
Geeft niks, maar zo gaat dat. Loopt nu wel heel goed![]()
Kan ook andersom natuurlijk.
Zal Salvatore een normale naam zijn of zal die 50% vooruit hebben betaald?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:51 schreef Montagui het volgende:
Inmiddels 44 recensies op 'google', waarvan 43 van 'de afgelopen week'. En die 44ste is van een jaar geleden en de enige positieve.![]()
https://www.google.nl/?gw(...)0x776651fc5ce2a5c2,1,
Vroeg mij hetzelfde af toen ik die naam zag ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:46 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Zal Salvatore een normale naam zijn of zal die 50% vooruit hebben betaald?
Nee, dat is discriminatie en dat is verboden.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:48 schreef MichaelScott het volgende:
Niet heel handig, maar zijn goed recht om verschillende voorwaarden te hanteren voor verschillende groepen afnemers.
GeenStijl heeft er geen aandacht aan besteed, dus de gelijkgestemden weten nog van niks.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:50 schreef naiipajiiau het volgende:
Valt me mee dat er niet ook een hoop uiterst positieve reviews bij staan nu.
Onderscheid maken puur op grond van nationaliteit of huidskleur is verboden. Het maken van onderscheid op betalingsmoraal en of andere zaken is dat niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:50 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, dat is discriminatie en dat is verboden.
Wel als die vermeende moraal afgeleid is van afkomst.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:53 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Onderscheid maken puur op grond van nationaliteit of huidskleur is verboden. Het maken van onderscheid op betalingsmoraal en of andere zaken is dat niet.
Ik geloof niet dat die vrouw in haar mail schreef dat ze overwoog om niet te betalen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:53 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Onderscheid maken puur op grond van nationaliteit of huidskleur is verboden. Het maken van onderscheid op betalingsmoraal en of andere zaken is dat niet.
Hoeft ook niet, als mijn ervaring als webwinkelier is dat een meerderheid van de klanten uit Amsterdam Zuid-Oost niet betaalt na het aanvinken van de optie Afterpay bied ik die optie niet aan voor mensen uit die postcodes.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:56 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat die vrouw in haar mail schreef dat ze overwoog om niet te betalen.
Kun je doen, maar als je vervolgens meldt dat iemand vooraf dient te betalen omdat zijn huidskleur te donker/naam te buitenlands is, dan is dat strafbaar.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:00 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, als mijn ervaring als webwinkelier is dat een meerderheid van de klanten uit Amsterdam Zuid-Oost niet betaalt na het aanvinken van de optie Afterpay bied ik die optie niet aan voor mensen uit die postcodes.
Als mijn ervaring is dat een meerderheid van mijn klanten met een buitenlandse naam hun factuur niet betaalt, stel ik voor die groep ook andere voorwaarden zoals 50% vooruitbetalen.
Denk wel dat dit bedrijf ten gronde gericht is nu. Google recensies zijn de eerste die je ziet als je ze opzoekt op google.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:51 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
GeenStijl heeft er geen aandacht aan besteed, dus de gelijkgestemden weten nog van niks.
Eigen schuld.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:14 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Denk wel dat dit bedrijf ten gronde gericht is nu. Google recensies zijn de eerste die je ziet als je ze opzoekt op google.
Serieus? Sorry, maar zo'n opmerking had ik van jou echt niet verwacht. Ik snap dat je dat zeer waarschijnlijk niets doet want je kent me niet eens, maar toch vind ik het erg jammer. Normaal gesproken zijn je reacties van een stuk hoger niveau.quote:
Onzin. Je kunt prima zeggen dat je niet in transvaal wilt werken omdat het onveilig is. Maar niet "ik werk niet voor kankermarokkanen".quote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:02 schreef Manke het volgende:
Als je bijvoorbeeld als stukadoorsbedrijf in de advertentie zet dat je bepaalde buurten niet wil doen, dan is er niks aan de hand, totdat blijkt dat de reden een onveilige buurt door bepaalde bevolkingsgroepen is, dan is de wereld weer te klein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |